Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 jun 2024 23:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 430 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 22  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 12 nov 2010 23:33 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 dec 2009 11:29
Indlæg: 302
Det var så lidt...
Jeg synes umiddelbart at 70ml er en rimelig høj dosis (over 170mg kodein).


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 nov 2010 11:35 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 20 jun 2007 20:46
Indlæg: 617
Her i går drak jeg et ekstrakt fra 21 kodimagnyler i løbet af en time. Der blev i realiteten nok kun ekstraheret kodein fra 20 kodimagnyler, da der gik ca. 1-1,5g tabt på hakkebrættet (det er et gammelt kød-hakkebræt - meget slidt, og der er derfor mange riller/ridser i brættet).

Jeg drak det på en halvfuld mave, da jeg havde spist et par timer inden. Jeg drak mælk efter hver slurk for at neutralisere syren lidt.

Effekten var ikke overvældende - jeg var måske en anelse bedøvet i læben, men ikke noget voldsomt. Jeg havde ellers fået det indtryk, at en dose mellem 150-200 mg gerne skulle kunne mærkes tydeligt. Kan det være fordi jeg har haft mad i maven? Jeg plejer ellers ikke have problemer med at få effekt af eksempelvis psilocybinsvampe, selv om jeg i forvejen har mad i maven.
Måske kunne det være mælken - den indeholder jo casein, der klumper sig sammen i maven. Nu ved jeg ikke hvor hurtigt disse klumper former sig, og derfor om de vil kunne forsinke optagelsen af kodeinen. Man kunne jo forestille sig det dannede en "kodein-casein extended release" klump i mavsen. :lol:

Helt uden effekt var det selvfølgelig ikke, og jeg sov da også med det samme da jeg bestemte mig for det. Men jeg havde forventet mere fra den dosis. :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 nov 2010 18:13 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 okt 2010 19:59
Indlæg: 966
Jeg er lige i gang med at lave ekstraktion på 100 kodimagnyler (500/9,6/70 mg) og er endt med en pH omkring 2, hvor meget tvekulsurt natron vil i tro at jeg skal putte i for at ramme pH 3,5?
Skal jeg bare lade være med at filtrere nu og fortsætte i morgen, Eller skal jeg filtrere nu og igen når jeg har tilføjet natron i morgen?
Det kommer til at stå små 24 timer i lukket beholder på køl.

_________________
Every individual reacts differently to every chemical.
Know your Body - Know your Mind - Know your Substance - Know your Source.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 nov 2010 21:05 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 dec 2009 11:29
Indlæg: 302
Vinkelsliber skrev:
Her i går drak jeg et ekstrakt fra 21 kodimagnyler i løbet af en time. Der blev i realiteten nok kun ekstraheret kodein fra 20 kodimagnyler, da der gik ca. 1-1,5g tabt på hakkebrættet (det er et gammelt kød-hakkebræt - meget slidt, og der er derfor mange riller/ridser i brættet).

Selv med meget omhyggelig pulverisering og grundig omrøring vil der være tab.
Mit skøn er normalt ca. 75% udbytte hvor ændringer i volumen og tab ifm. filtrering er de største syndere. Regner med ca. 2.4mg kodein pr. ml ekstrakt.
150mg er dog udmærket dosis, så enten har du ikke lavet dit ekstrakt ordentligt eller du har ret i din valle-teori.
Evt. kan det være at du drak den så langsomt at du nåede at omdanne noget før du tog mere (jeg selv plejer at peake inden 45min).

Psyduck skrev:
Skal jeg bare lade være med at filtrere nu og fortsætte i morgen, Eller skal jeg filtrere nu og igen når jeg har tilføjet natron i morgen?
Det kommer til at stå små 24 timer i lukket beholder på køl.

Filtrér først og lad skidtet stå. Tilsæt natron og vent nogle timer og filtrér så igen, da der vil indstille sig en ny ligevægt med noget nyt bundfald.
Men hvis du har brugt de stoppende og fulgt opskriften så vil jeg sige at du kan lade være med at neutralisere, så meget syre er der heller ikke i væsken ved en moderat dosis.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 nov 2010 21:44 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 20 jun 2007 20:46
Indlæg: 617
Her sidste weekend forsøgte jeg mig igen med et Kodeinekstrakt. Ekstraktet havde "trukket" i 1 døgn, samt omrørt 10-15 gange i dette tidsrum.

-04:00 Mad!
0:00 indtog 50 ml (mindst 120 mg kodein)
0:10 indtog yderligere 10 ml (mindst 24 mg) (Nu mindst 144 mg)
0:30 indtog jeg yderligere 10 ml (mindst 24 mg) (Nu mindst 168 mg)
0:40 Første stykke af min ganske normale pizza indtages.
(Altså var jeg fastende 4 timer før indtag)

Heromkring begyndte jeg at få det ret klamt - det var 100 % som da jeg i sidste uge oplevede at gå sukkerkold under styrketræning. En ubehagelig kropsfølelse, der blandt andet indebar at alt omkring mig var lidt "forsinket" når jeg drejede hovedet eller kiggede fra ét sted til et andet. Jeg bestemmer mig for at gå på toilettet, fordi jeg tror det måske hjælper på ubehaget at gå en lille tur. Min gang på vej til toilettet var en anelse ukoordineret, akkurat som da jeg gik sukkerkold. Jeg havde ikke følelsen af at skulle knække mig, men jeg havde det som sagt ubehageligt.

Jeg tror ikke at ovenstående skyldes at jeg igen var gået sukkerkold, da jeg drak sodavand både inden og mens jeg indtog/havde indtaget kodein, da jeg frygtede endnu engang at gå sukkerkold (selv om det sidste gang skyldtes at jeg var til træning. Det var forresten første gang jeg har oplevet fænomenet "at gå sukkerkold" - det er ikke noget jeg nogensinde har lidt af.).

Efter 30-60 mins bliver følelsen gradvist mindre ubehagelig. Dog føler jeg at jeg nu glider ind i en meget stenet sindstilstand, hvor jeg egentlig bare forsøger at undgå samtaler med dem omkring mig. Jeg følte at jeg bare sagde noget tilfældigt, når jeg svarede dem. Men en god kropsfølelse havde jeg på intet tidspunkt. Heromkring begynder jeg at se noget serie-agtigt på min computer, i håb om at det kan få min koncentration væk fra den ubehagelige følelse.

Min ven, der drak 10-20 ml mere ekstrakt end jeg, sagde at han følte sig som om han var pakket ind i en varm dyne. Han så generelt ud til at have det temmeligt rart. Men det samme var ikke tilfældet for mig.

Jeg havde desuden ikke opiatkløe. Dog ved jeg ikke om man "bør" have det ved den dosis, jeg tog.

Jeg må indrømme, jeg langt fra er imponeret over kodein. :) Kan det være, jeg er en af de, der ikke kan omdanne kodein - og derfor i stedet opnår ubehag?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 nov 2010 21:49 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 dec 2009 11:29
Indlæg: 302
For nogen tager det nogle forsøg (med mindre doser) at vænne sig til rusen og lære at nyde den.
Andre kan voldlamme sig i det første gang og have det kanon. Sådan er vi forskellige.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 dec 2010 16:11 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 26 jan 2009 18:04
Indlæg: 5
Jeg har efter at ha læst denne post forsøgt mig.

Jeg knuste 30 piller i en wokpande med et glas (har ingen morter). Blandede 16.5 g citronsyre med 90 mL vand og rørte hele mixturen sammen i 5-10 min ca. Sikkert lidt længere. Derefter filtrerede jeg det igennem et kaffefilter og smed det overskydende bundfald væk. Det var noget hvidt, klæbrigt stads. Der blev 88 mL - og da jeg har brugt 30 piller må det være 288 mg codein i de 88 mL. Jeg drak 18 mL som ca. skulle svare til 60 mg. Nu venter jeg på virkningen.. ;)

Hverken apoteket eller materialisten havde pH papir. Det er åbenbart udgået fra Matas' sortiment - nogen idé om hvor det kan købes? Jeg tog chancen da jeg har været 110% sikker på blandingsforholdet. Efter smagen og surhedsgraden at dømme har pH været som den skulle.. :D

Smider en update senere, nok først engang efter spisetid.. :D

- hold kæft det smagte surt det skidt..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 dec 2010 23:56 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 okt 2010 19:59
Indlæg: 966
nikotin<3 skrev:
Hverken apoteket eller materialisten havde pH papir. Det er åbenbart udgået fra Matas' sortiment - nogen idé om hvor det kan købes? Jeg tog chancen da jeg har været 110% sikker på blandingsforholdet. Efter smagen og surhedsgraden at dømme har pH været som den skulle.. :D

Smider en update senere, nok først engang efter spisetid.. :D

- hold kæft det smagte surt det skidt..

Prøv at google det, koster dig under en flad 10ér... ellers så prøv Ebay.
Det smager da dejligt, mangler bare lidt sukker, så har man næsten en lækker lemonade :)

_________________
Every individual reacts differently to every chemical.
Know your Body - Know your Mind - Know your Substance - Know your Source.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 dec 2010 17:00 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 dec 2009 11:29
Indlæg: 302
Købte mit indikatorpapir på Apoteket, de kan bestille det hjem hvis de ikke har på lager ;)
Det skal være det, der går fra pH 1 til 11.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 dec 2010 00:54 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 20 jun 2007 20:46
Indlæg: 617
Matas-dukkerne forstår ikke hvad du mener hvis du siger pH-papir. Du skal spørge efter urinpapir (Til at måle kvindelig urin for at undersøge om der er betændelse i underlivet, eller sådan noget hokus pokus); det ligger i en skuffe bag disken - ihverttilfælde i min lokale Matas.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 dec 2010 14:52 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 okt 2010 19:59
Indlæg: 966
Vinkelsliber skrev:
Matas-dukkerne forstår ikke hvad du mener hvis du siger pH-papir. Du skal spørge efter urinpapir (Til at måle kvindelig urin for at undersøge om der er betændelse i underlivet, eller sådan noget hokus pokus); det ligger i en skuffe bag disken - ihverttilfælde i min lokale Matas.


Gør de nemlig heller ikke i min, de ville sælge mig sådan et swimmingpools pH op/ned halløj..
Og så blev den søde pige helt rundt på gulvet der jeg så spurgte om de havde filterpapir :p

_________________
Every individual reacts differently to every chemical.
Know your Body - Know your Mind - Know your Substance - Know your Source.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 dec 2010 21:44 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 20 jun 2007 20:46
Indlæg: 617
I fredags tog jeg et ekstrakt på 28 kodimagnyler. Dagen efter vågnede jeg op med ubehagelige mavesmerter, som stadig er der i dag - dog langt svagere. Ekstraktionen blev udført helt korrekt. Det gør lidt naller når jeg spiser, men smerten er som sagt på vej væk.

Kan det være den lave pH-værdi har irriteret min mave? Synes bare det lyder underligt, eftersom mavesyrens pH er 2, hvilket jo er langt lavere end den af opløsningen man drikker. Måske er det mavehalsen der er irriteret? Denne bliver vel ikke normalt udsat for mavesyre, undtagen ved opkast?

Psyduck skrev:
Vinkelsliber skrev:
Matas-dukkerne forstår ikke hvad du mener hvis du siger pH-papir. Du skal spørge efter urinpapir (Til at måle kvindelig urin for at undersøge om der er betændelse i underlivet, eller sådan noget hokus pokus); det ligger i en skuffe bag disken - ihverttilfælde i min lokale Matas.


Gør de nemlig heller ikke i min, de ville sælge mig sådan et swimmingpools pH op/ned halløj..
Og så blev den søde pige helt rundt på gulvet der jeg så spurgte om de havde filterpapir :p


De viste også mig Pool-sættet da jeg spurgte :lol: Nu om dage har jeg en digital pH-måler i stedet. De koster ikke det vilde :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 dec 2010 00:30 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 jul 2009 15:39
Indlæg: 973
Har fået maveproblemer, men aldrig noget der har varet til dagen efter. Men har så aldrig været oppe på 28 piller

Jeg har hørt at digitale PH-målere går i stykker for et godt ord. Så vær hellere opmærksom på det.

_________________
Seriøs leg.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 dec 2010 19:34 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 20 jun 2007 20:46
Indlæg: 617
Luftkaptajnen skrev:
Har fået maveproblemer, men aldrig noget der har varet til dagen efter. Men har så aldrig været oppe på 28 piller

Jeg har hørt at digitale PH-målere går i stykker for et godt ord. Så vær hellere opmærksom på det.


Får du en stærk effekt af mindre end 28 piller? Jeg synes ikke effekten ved 28 piller var specielt kraftig. Sådan er vi måske så forskellige. Måske har jeg ikke så stor en mængde af det enzym, der omdanner kodeinen. :(

pH-målerne er lidt skrøbelige - gymnasier udskifter jævnligt deres digitale pH-sticks eller pH-prober, fordi idiot-eleverne er ufølsomme med udstyret (spild af skattepenge; lad eleverne betale selv). Den skrøbelige del af pH-måleren er en lille bobbel lavet af glas - den er normalt afskærmet til en hvis grad, men hvis man hakker den lidt uheldigt ned i en kant eller lignende går den let i stykker. Det sker dog ikke hvis man er bare en smule forsigtig :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 dec 2010 21:50 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 okt 2010 19:59
Indlæg: 966
Vinkelsliber skrev:
De viste også mig Pool-sættet da jeg spurgte :lol: Nu om dage har jeg en digital pH-måler i stedet. De koster ikke det vilde :)

Fandt lige en billig digital pH-måler på nette til små 70 kr, så må jeg lige se om det er noget der virker.. tak for tippet :)

_________________
Every individual reacts differently to every chemical.
Know your Body - Know your Mind - Know your Substance - Know your Source.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 dec 2010 23:01 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 jul 2009 15:39
Indlæg: 973
Vinkelsliber: Ja, Alle reagerer forskelligt.

Eller det kan være du leder efter noget andet i rusen. For nej, man kommer ikke til at "nodde" af kodein. Jeg synes ikke effekten er "stærk", men dog behagelig.

_________________
Seriøs leg.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 jan 2011 20:34 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 05 jan 2010 07:42
Indlæg: 38
Geografisk sted: i behandling
Har også lige prøvet bare som en test :mrgreen:
har jeg brugt for lidt citronsyre ? Har læst hele indlæg'et og næsten alle kommentarer
Blir squ lidt forvirret sys der er forskellige meninger hehe

16 stk stoppede kodimagnyl 500/70/9,6
Brugte 0,55 gram pr pille
*16=8.8 gram (rundede op til 9 pga vægt)
Og 3 ml vand pr pille = 48 ml (målt med sprøjte)

Det føles rart men helt klart for lidt
Så er kun tyndskidsfrygten tilbage ;p


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2011 01:45 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 jun 2004 17:06
Indlæg: 830
nej du har brugt den rigtige mængde citronsyre

_________________
O Laziness, have pity on our long misery! O Laziness, mother of the arts and noble virtues, be thou the balm of human anguish!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2011 20:58 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 dec 2009 11:29
Indlæg: 302
Tror ikke du skal frygte diarrhea med den mængde stoppende piller, ja, du har brugt nok syre...
Som jeg tidligere skrev kan det tage nogle gange (helst med lavere doser) på kodein før man lærer rusen ordentligt at kende.
Men det er klart at hvis man er meget tolerant over for opioider kan det være lidt skuffende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jan 2011 19:58 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 05 jan 2010 07:42
Indlæg: 38
Geografisk sted: i behandling
nikotin<3 skrev:
Jeg har efter at ha læst denne post forsøgt mig.

Jeg knuste 30 piller i en wokpande med et glas (har ingen morter). Blandede 16.5 g citronsyre med 90 mL vand og rørte hele mixturen sammen i 5-10 min ca. Sikkert lidt længere. Derefter filtrerede jeg det igennem et kaffefilter og smed det overskydende bundfald væk. Det var noget hvidt, klæbrigt stads. Der blev 88 mL - og da jeg har brugt 30 piller må det være 288 mg codein i de 88 mL. Jeg drak 18 mL som ca. skulle svare til 60 mg. Nu venter jeg på virkningen.. ;)

..


60 mg virker ikke dude
prøv med 150-200 drak det der svare til 200 mg i går det virkede helt klart men stadig ikke voldsomt
(og det er anden gang i mit liv førte gang var i forgårs)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 430 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 22  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team