Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 09 jul 2025 19:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem

1 Hvor lang tid det vil tage at afdampe afhænger af hvor god luftudskiftning der er omkring skålen du afdamper fra (eller hvilken beholder du bruger), hvor varmt det er og hvor stort overfladeareal det har.

2 Ja, i den vejledning bruger han stof som filter. Du kan også bruge f.eks. et kaffefilter.

1 Ja okay, men hvis nu det står ved stue tempertur i en, lad os sige en alindelig tallerken, med god udluftning... Vil det ta en dags tid eller, Hvad tror du??

2 Ja men det jeg mener er at man skal holde filteret for flaskehovedet så de gamle frø rester ikke kommer ud, Ikk?

Og lige en ting mere.. Når de gamle frørester er tøret, altså dem der har været i isopropylalkoholen. Kan man så ikke også bare æde dem, bare for en sikkerheds skyld. Hvis der stadig skulle være lidt aktive stoffer i dem tilbage??

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: kbHoe
Tja, jeg aner det ikke, en dags tid lyder vel meget realistisk? Jo, det er for at si frøresterne fra. Du kan godt ædene frøene, men hvorfor så overhovedet have dem til at trække i isopropylalkohol?

Og nu må du altså selv søge rundt for resten, alle de spørgsmål jeg har besvaret i denne tråd har jeg besvaret minimum 5 gange før i løbet af de sidste par år.

/Edit: Lad mig lige tilføje at 12 frø altså er en meget høj dosis. Jeg har aldrig taget så mange.

Medlem

F|ak skrev:

Og nu må du altså selv søge rundt for resten, alle de spørgsmål jeg har besvaret i denne tråd har jeg besvaret minimum 5 gange før i løbet af de sidste par år.

Forstår jeg fuldt ud flak. Jeg vil selv søge nu. Eller efter dette aller aller sidste spørgsmål..

1. Knus 10 Hawaiian Baby Woodrose frø.
2. Læg dem ned i en skål med ca. 2 dl. rensebenzin i en time.
3. Hæld rensebenzinen fra og hæld 2 dl. mere ned i skålen og lad det stå 1 time.
4. Se nummer 3.
5. Hæld rensebenzinen fra, og lig de knuste frø ud på en avis og lad rensebenzinen afdampe i 12 timer ved stuetemperatur.

Er det ikke mugligt bare at fuldføre den til punkt 5 og så æde frøene når de er tøret for renzebenzinen... Så vil man da ungå de grime s9 stoffer men stadig nogen stoffer som vil give lidt maveonde?? Ja eller nej

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: kbHoe
:hm: Læs den tråd jeg linker til ovenfor. Det spørgsmål du stiller bliver ordret besvaret!

Medlem

Citat:
Jeg tror jeg ville droppe et par trin med rensebenzin og lade det trække længere istedet. Desuden så brug en beholder med låg, det står og damper af hvis det er en skål.

Du kan godt springe trinnet med sprit (ethanol/isopropylalkohol/whatever) over, men så skal du regne med at der kan komme noget kvalme og ubehag, da der stadigvæk vil være nogle giftstoffer tilbage i frøene, du ikke har fået fjernet med rensebenzinen.

Det kunne lyde som om du har lidt travlt. Sørg for at rensebenzinen er dampet ordentligt af inden indtagelse!!

Det vil jeg prøve så men hvor lang tid tror du denne proces vil tage. Det er for tidligt at gå i gang nu er det ikk?
Det skal indtages lørdag ved 17,00 tiden!

Medlem

Bare lige af ren og skær viden og fakta som jeg evt. kan komme i brug af senere.

Kan rense benzin fordampe 100% (eller så der ikke er flere giftige ting tilbage) ?

Læste her inde da jeg søgte på Morning glory at det måske ville være dumt, fordi er der var nogle olier som ikke ville blive fordampet?

Medlem

Godt spørgsmål. Gad jeg os meget godt vide..

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Nu skal jeg selv snart eksperimentere lidt HBWR, så ville høre hvordan det gik?

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Akira_Dk3 skrev:
Bare lige af ren og skær viden og fakta som jeg evt. kan komme i brug af senere.

Kan rense benzin fordampe 100% (eller så der ikke er flere giftige ting tilbage) ?

Læste her inde da jeg søgte på Morning glory at det måske ville være dumt, fordi er der var nogle olier som ikke ville blive fordampet?

Du kan teste det ved at hælde en sjat ud på et urglas (eller bare i bunden af et vinglas el. lign), lade det fordampe og se efter om der sidder noget tilbage, enten fast stof eller olie.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jeg har også hørt at hvis man piller skallen på dem også koger dem i alm vand i en 1/2 times tid så slipper man for mavesmerter.

Er der nogen der kender den metode???

Medlem

det ville jeg godt nok ikke gøre, varme ødelægger LSA'en :)

Men det virker at pille skallen af, (lidt hvertfald)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]