Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 01:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Psychedelia Sponsor

Geografisk sted: København
Imp skrev:

Nice! Tak for linket Imp. Sådan en fætter må blive næste projekt.

-RuneK

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Der hvor min krop nu end befinder sig
Imp skrev:
Synes at "the machine" er den mest effektive måde at ryge kemikalier på ud af dem jeg har prøvet.
"The machine": http://kortlink.dk/77vt

Den er super nem at lave og bruge, og der går næsten intet til spilde. Skal ikke ku udtale mig om klistrede ekstrakter, men krystallinsk DMT og andre (rene) stoffer er den ihvertfald kanon til.

Den er virker jo genial den der! Har haft lidt dmt liggende, men ikke helt vist hvordan jeg bedst ville få udnyttet den smule jeg har bedst! Projekt DMT rygning er sat i gang, tak Imp :wink:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Ja, tak for link IMP.

Jeg vil også selv give mig i kast med at lave "the machine" når jeg får noget 5-meo-DMT meget snart.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Fantastisk! Har aldrig før hørt om "The Machine". Genialt. Tak.

Medlem
Brugeravatar

Mit nuværende ekstrakt ser desværre ikke alt for godt ud. Tror grunden ligger ved en fejl i ved dette trin:

Citat:
* Add 10% citric acid solution to the acetone until no more precipitation is seen. It will take about 30 ml of 10% citric acid solution for 100 grams of seeds. NOTE: to make the citric acid solution, dissolve 10 grams of citric acid in 100 ml of dry acetone. I will take a while for the citric acid to dissolve in the acetone, so prepare this solution several hours ahead of time.

Tror min opløsning har været af for lav koncentration, eller også har jeg ikke givet det tid nok. Der opstod nogle brune/urene crystaller blandet med hvide efter at det klistrede ekstrakt tørrede helt ind. Jeg har på fornemmelsen at crystallerne må stamme fra syren. Et eller andet er i hvert fald gået galt. Jeg er derfor i gang med at lave en ny opløsning, som denne gang er meget mere nøje afmålt og får lov til at stå i længere tid, således at jeg kan forsøge med en ny batch.

Admin
Brugeravatar

Bufotenin virker også, som et meget irriterende stof at ekstrahere. Personligt ville jeg være for doven til at ekstrahere det, når aktiviteten er så tvivlsom :P

Hvad er der nu galt med good ol´ DMT? Meget lettere at ekstrahere i godt udbytte.

-Jimmy Carter

Medlem
Brugeravatar

Sidder tilfældigvis med en smule cebil frø :) Desuden bliver ordentlig bufotenin af god renhed rost til skyerne inde på DMT-Nexus, og ifølge dem som det er lykkedes for, skulle det være et mindre mentalt psykedelisk stof til trods for meget visuel aktivitet, hvilket jeg må indrømme blot gør mig ekstra interesseret. DMT har jeg dog helt sikker også i sinde at ekstrahere engang, men sidder ikke lige inde med Mimosa hostilis el. lign.

Udover dette, er det i det hele taget bare spændende om jeg kan opnå succes! :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]