Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 22:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
okay bedre med en fin tone , men jeg har altså ikke kun trippet svampe nogle få gange men forstår godt det der med placebo jeg havde nok forstået det sådan at i havde et grundlag for at c-vitamin rent faktisk ville booste svampen rusen ( som den jo så ik gør ) men den tager jeg på mine skulder undskyld ( og jeg har faktisk læst denne tråd helt igennem ) ved så ik hvordan jeg kunne misforstå det men det gjorde jeg desvær

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Astralt plan
Jeg har læst et sted (sikkert en lidt usikker kilde, siden jeg ikke kan huske det...) at lidt syre i svampe theen var en god idé. Vistnok for at trække psilocybin ud af svampen? Anyway, jeg har latid givet theen en dråbe citronsaft, men har egentlig aldrig mærket fra eller til.

Ang. det med C-vitamin. Jeg tror ikke på, at det gør hverken fra eller til. Jeg drikker gerne et par liter appelsinjuice når jeg tripper, men det er mest fordi jeg af en eller anden grund synes det smager ekstra godt når jeg tripper. Jeg har aldrig mærket nogen forskel i trippets intensitet om jeg drikker appelsinjuice eller ej. Jeg har faktisk været opmærksom på det, da det som sagt kan komme op på flere liter.

Alt det her er naturligvis efraringer forbundet til een eneste, så det er ikke særlig videnskabeligt. Ikke mere videnskabeligt, end at svampe får appelsinjuice til at smage ekstra godt... :roll:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Så stopper det her lortesnak. Hvis nogen har noget RELEVANT at sige, så er I velkomne, men det der hyggesnak kan I gøre andre steder.

3 indlæg slettet.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]