Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 jul 2025 12:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Kan man ikke i mindre doser solbærsaft gøre sådan at man er påvirket i længere tid, uden at det er livsfarligt?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i gryden
Citat:
Psycheholic skrev:
Kan man ikke i mindre doser solbærsaft gøre sådan at man er påvirket i længere tid, uden at det er livsfarligt?

Du KAN sikert godt, men her snakker vi om en halv pille og blivende påvirkning efter 7 dage.
JEG ville ikke turde at lege med min krop på den måde, så kan kun fraråde dig det .
så for HR's skyld la vær' :)...

Hvad vil du også være påvirket for i flere dage, det kan da umuligt være fedt..?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Petter skrev:
Citat:
Psycheholic skrev:

Du KAN sikert godt, men her snakker vi om en halv pille og blivende påvirkning efter 7 dage.
JEG ville ikke turde at lege med min krop på den måde, så kan kun fraråde dig det .
så for HR's skyld la vær' :)...

Hvad vil du også være påvirket for i flere dage, det kan da umuligt være fedt..?

Ja okay, det har du også fuldstændig ret i. Det var bare mere hvis der var nogen der havde en ansvarlig HR dosering, for solbær og kiks.

/edit

Men det vil jo egentlig sige at når transmitterstofferne ikke bliver nedbrudt, kan hjernen nå at genoplade de udtømte serotonin beholdere i hjernen og derved vil man jo ikke have nedtur på, eller?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Undergrunden, Djævleøen
Psycheholic skrev:

Altså.. Jeg er ilive endnu. Og jeg er altså blæst på syvende dag. Det var fedt de første tre dage efter, men nu vil jeg meget gerne snart være normal igen :D

Psycheholic skrev:
Men det vil jo egentlig sige at når transmitterstofferne ikke bliver nedbrudt, kan hjernen nå at genoplade de udtømte serotonin beholdere i hjernen og derved vil man jo ikke have nedtur på, eller?

Ja, det ku man egentlig godt forestille sig. Jeg må sige at jeg her på syvende dag stadig ik har fået nederen på! tværtimod! :p

Senest rettet af Xpander 16 feb 2007 17:38, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Olly skrev:
Psycheholic skrev:

Altså.. Jeg er ilive endnu. Og jeg er altså blæst på syvende dag. Det var fedt de første tre dage efter, men nu vil jeg meget gerne snart være normal igen :D

Ja, det var jo det jeg tænkte på. Så hvis man nu kun nøjes med at drikke 2-3
glas solbærsaftevand så burde man jo bare være blæst i et par dage .
Men vil du ikke lige skrive når du føler at du er kommet til dig selv igen?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Nogen der har overvejet HPPD og afterglow?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Psycheholic skrev:
Olly skrev:
Psycheholic skrev:

Ja, det var jo det jeg tænkte på. Så hvis man nu kun nøjes med at drikke 2-3
glas solbærsaftevand så burde man jo bare være blæst i et par dage .

De sidste to dage har virkningen taget kraftigt af. PsyTrance lyder markant mindre interessant idag, end hva det gjorde for et par dage siden. Jeg skal meddele, når aura'en er væk.

Dextrose skrev:

:offtopic:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Psycheholic skrev:

Er der nogen der kan bekræfte det jeg skrev?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Olly skrev:
Dextrose skrev:

:offtopic:

Det er fandme ikke OT!

I min periode med mange kex for år tilbage, oplevede jeg ofte at have tracers i flere dage efterfølgende uden at have drukket solbærjuice.

Og ja, jeg havde sørme også hvad jeg vil mene var HPPD i et par år, men det er så gået i sig selv igen.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Dextrose skrev:
Og ja, jeg havde sørme også hvad jeg vil mene var HPPD i et par år, men det er så gået i sig selv igen.

Havde du HPPD på kex?

Titel:
Flueknepper kongen

Nej.

Som der står taler vi en hel flaske ufortyndet solbærsaft. Og effekterne lod ikke til at modsvare det, som vor kære poster udtrykker.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Levose skrev:
Nej.

Som der står taler vi en hel flaske ufortyndet solbærsaft. Og effekterne lod ikke til at modsvare det, som vor kære poster udtrykker.

Hvor fanden står der noget om en flaske ufortyndet solbærsaft?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jaspar skrev:
Ja, ok, tager det i mig igen. Undskyld for det - men det lyder fandeme langt ude, at de er blevet gak i låget af saftevand og E.

Heh, jeg tænkte det samme om grapefrugt indtil jeg læste:
http://depts.washington.edu/nwst/articl ... ctions.pdf

Til det oprindelige problem - måske denne artikel kan kaste lys over det:
http://www.thedea.org/os/5_4_05.html Det kan evt. være en tilfældighed at indtagelsen af solbærsaft bliver fulgt af et underligt trip på kix (altså: de behøver ikke være relaterede, og det ville være mindst ligeså interessant at høre om andre faktorer, som måske har spillet ind: andre stoffer, størrelsen af dosis, sundhedstilstand, hvor tit har du taget kix, hvor lang tid mellem sidste gang og denne halve kix, etc etc.)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Olly skrev:
Dextrose skrev:

Havde du HPPD på kex?

Ikke kex, nærmere efter... ;)

Godt nok eksperimenterede jeg også en del med diverse psykedelika (LSD, 2C-B, 5-MeO-DiPT, aMT, etc.), men mit forbrug var klart domineret af Ecstasy og/eller Amfetamin op imod hver weekend.

HPPD kan sagtens trigges af MDMA, især Ecstasy-tabletter som efterhånden er blevet kemikerens romkugle, og kan indeholde hvad som helst.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Malkavian skrev:
Det kan evt. være en tilfældighed at indtagelsen af solbærsaft bliver fulgt af et underligt trip på kix (altså: de behøver ikke være relaterede, og det ville være mindst ligeså interessant at høre om andre faktorer, som måske har spillet ind: andre stoffer, størrelsen af dosis, sundhedstilstand, hvor tit har du taget kix, hvor lang tid mellem sidste gang og denne halve kix, etc etc.)

Det er 1½ måned siden jeg sidst tog dexofan, ellers har jeg ikke "intaget" andre rusmilder end hash & kiks. Mellem mit "nuværende" trip, som startede i fredags (9/2) og det sidste (3/2), er der gået 6 dage. Ved godt det ikke er sundt, men nu var denne gang også kun én exceptionel gang på en halv kiks. Jeg trippede den 3/2 på 5 kiks (se min evt. min rapport "Uforglemmlig nat"). Jeg er på toppen psykisk, og fysikken sku jeg vist heller ik fejle noget.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
Dextrose skrev:
Olly skrev:
Dextrose skrev:

Havde du HPPD på kex?

Ikke kex, nærmere efter... ;)

Godt nok eksperimenterede jeg også en del med diverse psykedelika (LSD, 2C-B, 5-MeO-DiPT, aMT, etc.), men mit forbrug var klart domineret af Ecstasy og/eller Amfetamin op imod hver weekend.

HPPD kan sagtens trigges af MDMA, især Ecstasy-tabletter som efterhånden er blevet kemikerens romkugle, og kan indeholde hvad som helst.

Efter mine kexeture som jeg er stoppet med har jeg os en mild grad af HPPD vil jeg mene. Kan hvis jeg stener en smule se ting bevæge sig ud af øjenkrogen og min plakat skifte en smule farve. Desuden kan jeg se en masse ting med lukkede øjne om aftenen. Det kom efter ca. 6 ture på kex.

Edit: Det er nu 3 ½ måned siden og det er forsvundet lidt, men er der dog stadig. Har ikke taget kex i 2 ½ måned.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Psycheholic skrev:

Jeg glemte lige at følge med i tråden her.
Jeg "kom til mig selv" igen for en uges tid siden. :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

CannaChem skrev:
Hvordan har du det? Ja, DIG der dissede dette spørgsmål. Er det fedt at være så afbrændt i sin hjerne og samtidig tro at man er pisse klog, når man blot er en ignorant og stupid folkeskoleelev, der svarer hånligt på spørgsmål, man ikke aner noget om?
Kæft, hvor er du grim - gå ud og fix en OD´er, så vi andre slipper for at se på dit lort :lol:

Flad af grin! :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg undrede mig i sin tid over den her:
Citat:
Ingen solbær/vand (afstedkommer uheldig kemisk reaktion).

http://www.benneke.dk's Læs før et MDMA trip"

Men har ikke stødt på det igen før nu - kunne være cool med den helt videnskablige baggrund sort på hvidt et sted...

Måske kan vi spørge på Mindblow.dk :lol:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hvor der er ild
Hælder nu mest til det er noget psykisk der har forårsaget det, men jeg ved det ikke. Tvivler på at mængderne af maoi i solbærsaft er store nok, men jeg ved det ikke.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]