Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 17 jun 2025 20:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 180 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Forfatter besked
bannet

Hold dig væk fra Amfetamin. Det bedste råd, jeg kan give dig.. hvis du endelig beslutter dig, for og tage noget.. så køb det for guds skyld ikke på gadeplan!

For mig er Amfetamin, kun roden til alt ondt.. specielt, hvis du i forvejen har problemer med dig selv (siger ikke du har) bare en reminder. Det får dig til og gøre ting, du normalt aldrig ville gøre hvis du var dig selv.

My 5 cents!

Admin
Brugeravatar

Skal acetonen ikke være tør før man renser sine ting?

Flere kammerater fortæller mig at acetonen vil suge luft til sig og blive kontamineret med vand i opløsningen så snart du åbner flasken... og det er jo væsenlige størrelser af aktive stoffer der kan opløsses i næsten intet vand..

Er det nødvendigt at få fat i noget epsom salt eller skal jeg bare go ahead?

Du kan tørre det lige inden brug med magnesiumsulfat eller calciumchlorid. Jeg vil tro, du kan få de salte i matas eller sådan noget. Det burde ihvertfald ikke være svært at opdrive. Husk også at tørre saltene. Spred det ud på et stykke bagepapir og giv det 200 grader i 3-4 timer. Så burde det være klart. Du kan opbevare det tørrede salt i et glas med skruelåg. Det holder sig i månedsvis, hvis det ikke ligger i luften. Husk selvfølgelig ingen varmluft, når du tørrer det :mrgreen:

-Jimmy Carter

Junior medlem

Imp skrev:
Du kan tørre det lige inden brug med magnesiumsulfat eller calciumchlorid. Jeg vil tro, du kan få de salte i matas eller sådan noget. Det burde ihvertfald ikke være svært at opdrive. Husk også at tørre saltene. Spred det ud på et stykke bagepapir og giv det 200 grader i 3-4 timer. Så burde det være klart. Du kan opbevare det tørrede salt i et glas med skruelåg. Det holder sig i månedsvis, hvis det ikke ligger i luften. Husk selvfølgelig ingen varmluft, når du tørrer det :mrgreen:

Graciás!
Ingen varmluft - tjek :lol:

Junior medlem

Har forgæves forsøgt at tørre calciumclorid ved 200grader kontinuerligt over en periode på 5-6 timer.
Saltene lignede sig selv da jeg tog dem ud (har læst det gerne skulle ligne aske når de er færdige) og havde umiddelbart ikke mistet særlige mængder af vand.
Jeg forsøgte at skrue temperaturen op til 250grader i den sidste time af processen og det resulterede i at de begyndte at poppe som popkorn.. -> Er det meningen?

Det virker helt absurd jeg ikke kan finde ud af at tørre et simpelt materiale - men eh det er min realitet.

Admin
Brugeravatar

Ellers køb magnesiumsulfat i stedet. Det er ihvertfald let at tørre jf egen erfaring.

-Jimmy Carter

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Skal jeg bruge glasfiberfiltre eller almindelige kvalitative filtre med medium flowhastighed til at rense MDMA? Og er det en god eller dårlig idé at bruge både kold og tør acetone?

Min magnesiumsulfat poppede også den første halve time. Det løste jeg ved at dække det til med hullet sølvpapir til det faldt til ro.

Jeg har læst andre steder at 2 timer er nok. Hvad er din erfaring siden du kører længere tid Imp? Er det bare for en sikkerheds skyld eller har det mislykkedes ved lavere tørretid?

Admin
Brugeravatar

Jeg ville helst bruge et filterpapir, da du skal ha det faste stof af igen. mdma HCl er ret opløseligt i vand, men ikke ret opløseligt i kold acetone, så ved at bruge kold, tør acetone mindsker man spild.

Det er bare for en sikkerheds skyld jeg har sagt længere tid. Til at tørre magnesiumsulfat bruger jeg en ovn, der altid står ved 120 grader. Så jeg har det til at stå natten over før jeg bruger det. Men det er selvf spild af energi, hvis man skal gøre det i en almindelig ovn.

-Jimmy Carter

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jo men jeg tænkte på at hvis den både var kold og tør at det ville mindske opløseligheden af urenhederne også. Eller er det ikke signifikant?

Admin
Brugeravatar

Det kommer selvfølgelig an på, hvad urenhederne består af :) Men en acetonevask er for at fjerne mere apolære urenheder, som MDP2P eller andre udgangsstoffer.

-Jimmy Carter

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvor meget acetono plejer du at bruge pr. gram MDMA? 10 mL?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg plejer bare at dække MDMA'en til med acetone, måske så der svømmer lidt acetone ovenpå MDMA'en. Drypper det langsomt på med en pipette og lader det sive igennem et kaffefilter.

Virker fino!

Medlem

Jeg brugte sidst 1deciliter acetone til 2g. MDMA. Det fungerede fantastisk, men brugte jeg mere end nødvendigt?

Junior medlem

Tillader mig lige at spørge om noget, der højst sandsynligt er pisse dumt at spørge om, men jeg fatter virkelig nada af kemi..

Hvis jeg renser 1 gram amf på denne måde (viewtopic.php?f=10&t=35796), hvor rent bliver det så? Bare sådan ca.? Jeg er godt klar over at man aldrig komme til at ramme 100%, men gade-amf er så cuttet med alt muligt lort, at der vel kun er 10-30% amf i..

Jeg er med på, at man umiddelbart kun vel ende med en del mindre end 1 gram, men hvor "godt" er det produkt så man kommer til at sidde med?

Medlem

Heyho86: Det er der desværre ikke nogen der kan svare dig på. Sidst jeg rensede amf med acetone, røg der ca. 2procent.... Men da jeg så bagefter lavede en vand ekstraktion, gik vægten fra 3,8 til 0,8g. Så det er umuligt at sige noget om, det kommer helt simpelt an på hvad dit amf er cuttet med. Produktet bliver kun bedre af en rensning.
Gade "amf" kan nemt kun være 5% amf, adder badder.
Held og lykke med det.

Medlem

ja nu har jeg så et par spørgsmål til det i forklare.

nu er det sådan at når jeg vasker, et produkt fra en nøje udvalgt kontakt, faktisk det bedste jeg har prøvet, så lægger landet sådan at det som "frisk" fra frys kommer fugtigt, en konsistens som marinease, dog ikk så flydene. som tørt(lægger i lommen) et par timer, ligner det kridt og har den kridhvide farve det skal have. faktisk forsvinder mere ved en acetonevask, end andre vilkårlige "gade produkter" jeg har vasket gør.

Altså lorte lorte lorte amf mister mindre ved en acetone vask + vand vask efterfølgene, end mit pålidelige smuds gør.

så slår det mig. har lige læst på ekstrabladet at en amfetaminfabrik i jylland var blevet knaldet, de fandt midler som methanol, koffein og AMFETAMIN OLIE ? wtf????. så i mit lille kemi hoved siger det mig, der er flere slags forskellige midler i lortet selvom det er godt og pålideligt, og virker bedst af alt.
Kan disse forskellige metoder så være skyld i at vasken bliver mindre værd end før man startede vasken, for det fatter mit hoved brik af??

Correct people, vil fandeme gerne vide det. hader og være klog på ingenting :p go aften boys'n girls,

Medlem

arnebjarnovich skrev:
ja nu har jeg så et par spørgsmål til det i forklare.

Citat:
nu er det sådan at når jeg vasker, et produkt fra en nøje udvalgt kontakt
, faktisk det bedste jeg har prøvet, så lægger landet sådan at det som "frisk" fra frys kommer fugtigt, en konsistens som marinease, dog ikk så flydene. som tørt(lægger i lommen) et par timer, ligner det kridt og har den kridhvide farve det skal have. faktisk forsvinder mere ved en acetonevask, end andre vilkårlige "gade produkter" jeg har vasket gør.

Altså lorte lorte lorte amf mister mindre ved en acetone vask + vand vask efterfølgene, end mit pålidelige smuds gør.

så slår det mig. har lige læst på ekstrabladet at en amfetaminfabrik i jylland var blevet knaldet, de fandt midler som methanol, koffein og AMFETAMIN OLIE ? wtf????. så i mit lille kemi hoved siger det mig, der er flere slags forskellige midler i lortet selvom det er godt og pålideligt, og virker bedst af alt.
Kan disse forskellige metoder så være skyld i at vasken bliver mindre værd end før man startede vasken, for det fatter mit hoved brik af??

Correct people, vil fandeme gerne vide det. hader og være klog på ingenting :p go aften boys'n girls,

snakker selvfølgelig om amfetamin hvis folk sku blive i tvivl :)

Insane psychedelia user!

Det handler vel om at dit "gode amf" og gade amfen er cuttet med forskellige ting - fx fjerner acetone vasken ikke diverse sukker former hvilket der ofte er brugt en del af i gade amf.

Medlem

okay.... har jeg sku aldrig set/prøvet selv.
alt sammen smager ens, det bare selve styrken der varier i smagen, noget er meget kraftigt i smagen, hvorimod andet slet ikke smager af noget, ud over et strejf af den karakteristiske "Blomst/karse" lugt. det må virkelig være skamhakket dit smuds så :)...

Og udover det er de fleste sukker konsistenser da opløselige i vand? eller hvad, har ikk en skid erfaring med sukkervand :P. udover te, og der forsvinder det da ....

som jeg nævnte var det både en acetone og vandrens jeg tog konklusion ud fra ...

Medlem

Fso skrev:
Det handler vel om at dit "gode amf" og gade amfen er cuttet med forskellige ting - fx fjerner acetone vasken ikke diverse sukker former hvilket der ofte er brugt en del af i gade amf.

samtidigt er diverse andre former for tilsætningstoffer heller ikke opløselige i acetone, kreatin forsvinder ikke betydeligt fra en rensning, hvor i mod en vand afslutning f.eks. får det med.

Insane psychedelia user!

Skamhakket :D ? Mit smuds? Jeg forstår dig ikke og du forstår ikke mig :D
Prøv at hold lidt igen med amfetaminen den bliver man mega forvirret af :) har selv været der.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 180 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]