Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jun 2025 22:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

PT har jeg ikke mulighed for at skaffe nogle ordentlige stoffer (udover coke, amf og hash). Derfor overvejer jeg at prøve at ekstaktere kodein fra kodymagnyler. Jeg har søgt og læst en del om emnet, men jeg synes stadig, jeg er lidt usikker - jeg gider i hvert fald ikke fucke op, fordi jeg gør det forkert. Er det nok bare at gøre ligesom der stod på chilinet? I.e. "Det gør man ved at knuse dem til pulver og opløse dem i rimeligt varmt vand, så der er to ml vand per pille og røre godt rundt. Derefter køler man opløsningen ned til fem-ti grader, så opløsningen begynder at krystallisere. Så filtrerer man det hele igennem et stykke stof eller et kaffefilter. Det pulver, der ligger tilbage, er Codein". Er der andre forslag til et lovlydigt trip?

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Hvis du vil trippe skal du nok ikke tage downers overhovedet.
Og et lovlydigt trip. Tjah, der er stadig lovlige ting at indtage for at trippe.

Men dit andet spgm om codein ekstraktionen, aner jeg desværre intet om.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: spatielt promiskuøs
Det har været oppe før, og jeg kan huske at den Chili-opskrift er forkert!
(men jeg ved ikke hvordan man så gør det rigtigt)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
viola.. søge maskinen er din ven -> http://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... extraction

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ærede Styrmand: Ekstraktionsmetoden er rigtig nok, men der er den hage ved Chili's beskrivelse at de påstår det er kodein der ligger tilbage, hvilket er forkert. Det som krystalliserer sig ved afkøling er acetylsalicylsyren, dette er temmelig vigtigt at vide! Det betyder altså at det er vandet du skal drikke for at få noget kodein indenbords. INDTAG IKKE KRYSTALLERNE!!! Acetylsalicylsyre i for store mængder vil smadre din lever fuldstændigt, og du vil dø en langsom og smertefuld død, hvis ikke der indenfor ganske kort tid findes en ny lever til dig!

Desuden kan det nok anbefales at filtrere det nogle gange, og afkøle vandet helt ned til 2-3 grader, hvis du kan komme til det, for at få mest muligt af acetylsalicylsyren ud af vandet.

Forøvrigt hører denne type spørgsmål hjemme i alkymistens hjørne, hermed flyttet.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hvad er ordentlige stoffer? Kodein kan da ikke være et ordentligt stof, når hash, amfetamin og coke ikke er. Hvis du vil prøve noget ordentligt, så køb et sæt ayahuasca.

Titel:
Medlem

Mange tak, Child, du har indirekte reddet mit liv. Måske. Og Goa, lad nu være med det flueknepperi. Jeg vidste, at der ville være nogen, som insisterede på at kommentere mit, i øvrigt uvedkommende, ordvalg. Men tak for tippet alligevel. Beklager hvis jeg er lidt morgenvred.

Titel:
Medlem

Ahem: "UDOVER coke, amf og hash"

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Du kan købe mange sjove ting på denne hjemmeside:
http://www.ethnoplanet.dk

Derudover kan du på apoteketek på marzine søsygepiller og dexofan hostepiller, men husk det skal være de mærker. Jeg kender et par stykker og har hørt om mange som skulle have fået nogen fede trip ud af det...

Senest rettet af Karma 02 feb 2004 10:59, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Udnyt sneen udenfor til nedkøling :)

Titel:
Medlem

Jeg har lige netop anskaffet mig 100 g. Psychotria viridis-blade og 100 g. Banisteriopsis caapi. Har jeg fattet det ret, hvis jeg mener, at p. viridis er ayahuasca, og caapi er en MAOi?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Anjin-san skrev:
Jeg har lige netop anskaffet mig 100 g. Psychotria viridis-blade og 100 g. Banisteriopsis caapi. Har jeg fattet det ret, hvis jeg mener, at p. viridis er ayahuasca, og caapi er en MAOi?

Nej det har du ikke :P :P

Ayahuasca er dmt+maoi dvs p viridis + b caapi.

B caapi = maoi
p viridis = dmt

Titel:
Medlem

Nåh, men tak for rettelsen.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Forkert..

Ayahuasca, som betyder sjælenes/de dødes lian eller noget deromkring, er amazon indianernes navn for Banisteriopsis caapi.

Psychotria viridis hedder Chacruna. Mimosa hostilis hedder Jurema. De er begge aditiver til ayahuasca bryggen. Det er ikke altid der bliver tilføjet DMT holdige planter.

Titel:
Medlem

Øjeblik... Vil det sige, at den caapi og den viridis, jeg har købt fra Ethnoplanet måske er helt UDEN DMT??? Kan det lade sig gøre? Så synes jeg fandme godt nok, jeg er blevet taget i røveren!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Anjin-san skrev:
Øjeblik... Vil det sige, at den caapi og den viridis, jeg har købt fra Ethnoplanet måske er helt UDEN DMT??? Kan det lade sig gøre? Så synes jeg fandme godt nok, jeg er blevet taget i røveren!

Det kan sikkert lade sig gøre at få p. viridis uden DMT, men jeg har aldrig hørt om det. Til gengæld er der helt sikkert ikke DMT i banisteriopsis caapi, men derimod harmin og harmalin.

Men sig mig, er vi ikke ret off topic nu? :P

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Det her er en latterlig diskution, for det kommer meget en på hvilke områder Ayahuascaen kommer fra.

Nogle steder omtales Hele bryggen under navnet Ayahuascha, hvorimod det andre steder er lianen Banisteriopsis caapi. der omtales som sjælens pisk og Ayahuascha...

Med hensyn til opskrifter på bryggen og lidt extra info kan du kigge i Leksikonet og hvis du bliver intereseret er erowid.com et meget godt sted at begynde...

David

Titel:
Medlem

Jo, tak, jeg har s'gu styr på opskrifter osv. Jeg vil bare godt vide, om jeg kan få et trip ud af Ethnoplanets viridis kombineret med caapi. Hvis det ikke er tilfældet, banker jeg Ethnoplanet!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
*Anjin-San* Det gør du. :roll: Og du bedes for eftertiden formulere dig i nogle lidt mere konstruktive sætninger!

Titel:
Medlem

Konstruktive sætninger...? Jeg er et fucking bonghoved, hvad regnede du med? :lol:

Men seriøst, hvad mener du egentligt med konstruktive sætninger? Jeg indrømmer, at min viden om DMT osv. er meget begrænset, men jeg gør da mit bedste. Så slemt synes jeg altså heller ikke det er!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]