Jeg fandt noget meget interessant læsning på The Shroomery i dag, men lige nu har sitet problemer...
Så indtil de er oppe igen, får I lige en lidt mindre detaljeret forklaring...
Jeg updater med bedre links når det er mulighed [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Grapefrugt forlænger i høj grad mange stoffers virkningMåske er det en and... men de andre links, som jeg kommer med senere lyder fornuftige nok... og det er ikke dyrt eller nedværdigende at forsøge [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] Og jeg prøver snarest muligt, og vil meget gerne høre fra folk der har gjort sig erfarne med dette.
Mvh Zonker
Btw: Kræver Adobe Acrobat Reader
Ps. Jeg skulle hilse og sige at det altså i høj grad var både de sjove og de hyggelige stoffer som det gælder... men det forklares bedre i de andre links [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
EDIT: og her var nogle flere og langt mere interessant og inspirerende links:
Drugs which may exhibit increased serum concentrations based on this interactionJeg kan ikke linke korrekt fra
www.shroomery.org uden at der opstår fejl, men gå ind i deres community, og brug i søgemaskinen ordene "
grape fruit xanax" og sæt ordrækken til "
ANY" og tiden til "
All posts" og forummet til "
Other drugs"
... sorry besværet, men den ville absolut ikke linke herinde fra... [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]
Det lyder spændende dog!!! Hvorfor har vi ikke hørt dette før (eller har vi?)
Kom endelig med jeres erfaringer, men tag også de alvorlige aspekter af den eventuelle effekt til efterretning!
[ 10 Januar 2003: Besked ændret af: Zonker ]
[ 10 Januar 2003: Besked ændret af: Zonker ]