Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jun 2025 02:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Stop nu med at poste fucking amfetamin-synteser, som er så alment kendte at alle med bare en lille interesse i kemi kender på forhånd.

Hvis du ikke kommer med nogle kreative posts som giver mening, så bliver dine posts fremover slettet fra dette forum!

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Dextrose skrev:
Stop nu med at poste fucking amfetamin-synteser, som er så alment kendte at alle med bare en lille interesse i kemi kender på forhånd.

Hvis du ikke kommer med nogle kreative posts som giver mening, så bliver dine posts fremover slettet fra dette forum!

Rolig nu, da.
Selvom det ser lidt ramblende ud, kan vi jo ikke allesammen besidde alkymisk viden på Ph.D. niveau...
Jeg tror ikke at Hr. Speedway mener noget ondt med sine indlæg?

Titel:
Junior medlem

Dextrose.... HVAD SKER DER FOR DIG..... hvorfor påstår du nu ikke at
jeg kun skriver lort og lagkage...men ligefrem trusler om at mine sande
post vil blive slettet... uha uha.... jeg må havde gjort noget slemt,,,
men hvis du er så atomar i din hjerne så skriv du mig en syntese der er
meget meger simple en denne på (alpha-methyl-phenylethylamine)
som jeg ikke kender eller er du også bange for at dine post vil blive slettet og ikke vil blive taget alvorligt længere.....
når nej du er her jo kun for at skulle rakke ned på andre og spille
klog,,, og endelig ikke sprede noget information som er noget værd
så vidt jeg ved så er det ikke ulovligt at poste synteser på hvad som helst
man skal jo også lige læse mange mange bøger og gå på mange fine dyre skoler hvor man bliver så klog at man ikke vil dele sin viden med andre,,,,lidt ligesom ham der blev fyrværker,men aldrig kunne finde på
at lave sig en ordenlig klokken 12´er til sig og sine..
men jeg vil nu stadig mene at en 8.klasse elev kan regne denne ud.

LØGSTØRRØR

(og hvis dette her så blev min sidste post her jammen så fred være med det....

MIT JOB ER GJORT HER)

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Jeg er sikker på, at Dextroses irritation ligger i, at dine synteseruter enten er mangelfulde eller bare er et lille simpelt reaktionsskema. Der er ikke rigtigt nogen anvendelighed i det...

Men hvis du vil have mere af samme dur, så prøv den her "Br2 + 2C-H i iseddike ---> 2C-B". Blev du pokkers meget klogere af det?

Hvad med morfin + eddikesyreanhydrid ---> heroin.

Jeg er overbevist om, at hvis folk er i stand til at skaffe P2P/LiAlH4/etc, så kan de sikkert også finde ud af at lave amfetamin ved hjælp af det, og behøver ikke at kigge i dine "synteseopskrifter".

Min pointe er, at dine indlæg her i tråden ikke vidner om alt for meget kemi viden, og slet ikke noget, der er anvendeligt for brugere af harm reductionsitet psychedelia.dk.

Hej hej...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Speedway75: Der er ingen der har påstået at det du skriver er urigtigt, men det er jo bare noget du har kopieret fra steder som er lette at finde hvis man bare gider at lede. Da det samtidigt er tydeligt at du ikke har helt check på kemien selv, løber det ret meget ud i sandet, da du jo tydeligvis ikke selv har baggrund for at vurdere om det du poster er noget der virker eller bare en gang sludder. Vær forsikret om at dem der kan bruge den slags synteseforeskrifter til noget, også selv er i stand til at finde dem uden din hjælp.

Jeg er på linie med Dex her, jeg synes du skal tænke lidt mere over hvad det egentlig er du vil med det du skriver. Hvis du bare vil poste en masse info som du har fundet andre steder, uden at du kan sige noget fornuftigt om det, bør du nok finde et andet sted at gøre det, her hører det altså ikke hjemme.

Jeg lukker denne tråd, men du(og andre) er selvf. velkommen til at kontakte mig via pm hvis du har mere at sige i denne sag.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]