Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 apr 2024 01:26


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Suboxone
Indlæg: 08 jul 2023 12:02 
Hej! Jeg søger lidt erfaringer, på trods af at erfaringerne efterhånden er store. Mit misbrug gjorde mig sygeligt optaget af virkning, halveringstider, abstinenser osv. Jeg har de sidste 5 måneder været i Substitutions behandling efter et 4,5 år med et oxycontin misbrug (500 mg døgnet)
Jeg er nu trappet helt ud af Suboxone (16 mg) og den sidste uge har bestemt ikke været sjov. Mit egentlige spørgsmål er. Har andre også oplevet af RLS hænger ved længe og ikke rigtig virker til at gå i bedring. Jeg er på 9 døgn “clean” men vågner om natten efter en times søvn med en ustyrlig kriblen i armene som gør det umuligt for mig at sove!
For mig personligt er dette nok det mest ulidelige ved abstinenserne. Svedeturene, tåreflod, nysen tilstoppet/rindende næse, hovedpine, deprimeret tilstand, smerter i tænderne er så småt aftaget. Men uroen i armene føles som værende en smule tiltagende. Har andre oplevet dette?
Jeg er nok lidt en pivskid når det kommer til at have det skidt, og ubehageligt i egen krop, men dette hænger nok også sammen med den konstante følelse af velvære som min krop og sind levede under for en periode


Top
  
Svar med citat  
 Titel: Re: Suboxone
Indlæg: 10 jul 2023 16:57 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 jun 2022 12:34
Indlæg: 132
Flot klaret med udtrapningen!
Ting der modvirker RLS og PAWS af opiater er: Bacopa, black seed oil, høj dosis vitamin C, og agmatine. Bacopa skal være som ekstrakt btw.


Top
 Profil  
Svar med citat  
 Titel: Re: Suboxone
Indlæg: 11 jul 2023 11:57 
Tusind tak Jibri. Jeg tager allerede Bacopa til natten, men Black seed Oil har jeg ikke prøvet. Det vil jeg lige have købt. Et måske dumt spørgsmål, men ville Bacopa og Black seed Oil også kunne bruges imod Lyrica abstinenser? Jeg har nemlig været så “svag” i et øjeblik under min nedtrapning af Sub så jeg valgte at tage 150 mg Lyrica morgen og aften, og frygter nu at det også kan være skyld i at jeg har på meget uro til natten?


Top
  
Svar med citat  
 Titel: Re: Suboxone
Indlæg: 11 jul 2023 19:51 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 jun 2022 12:34
Indlæg: 132
Ja både black seed oil og agmatine hjælper med lyrica også nemlig


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster


Du kan skrive nye emner
Du kan besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team