Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 01:32


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 18 feb 2023 12:59 
Hej Psy.

Jeg er i gang med kold tyrker nummer gud ved hvad, fra opiater. Morfin og oxy i doserne 600-1000 mg (oxy 400 mg) men denne gang er slet ikke som normalt. Min sidste gang jeg forsøgte var et år siden og det gik jo ikke. Denne gang er der bare ikke nogle af de vanlige abstinenssymptomer. Jeg kan sove, har ikke RLS, ikke opkast og dårlig mave. Faktisk er det kun som en let summen og lidt småsvimmel. Jeg forstår det ikke. Hvorfor får jeg det ikke af helvedes til,som jeg plejer? Kommer det senere eller er jeg så ufattelig heldig at slippe? Ville hellere have det som jeg plejer for så ved jeg da hvordan forløbet er. Det her er næsten mere skræmmende. Er på snart 48 timer og normalt på dette tidspunkt er jeg ved at bede til gud om at skåne mig, men ikke nu. På,ingen måde. Er egentlig mere bange for det her. Nogen der har prøvet lignende?


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 18 feb 2023 14:58 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Næh men jeg håber da det fortsætter sådan for den der med gud på 2-3 dagen ja det er jo en del af processen normalt og ikke den behagelige.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 20 feb 2023 05:14 
Ja det holdt jo så heller ikke længe Må starte forfra igen. De kom snigende langsomt men sikkert. Blev alt for rastløs og irriteret over at jeg ikke bare kunne få det skidt “med det samme” Skriver pt. påvirket i en 1100 mg’s Contalgin koger, men er taget til den anden ende af landet uden piller (andet end en håndfuld pregabalin og lidt zopiclon) og hvor jeg ikke kender nogen eller har adgang til noget som helst andet, har tømt min konto og lagt pengene hos en veninde, der først overfører til hjemturen om tidligst 4 dage, så nu er det point of no return. Når jeg ikke har rygraden til det på den ene måde, så må jeg jo tvinge mig selv på en anden måde. Pillefri skal jeg nok blive nu, men det bliver lige en lille uges tid i helvede. Angående pregabalin har jeg læst det omtalt her på forum ved at kigge rundt, men syntes ikke jeg kan se nogen dosis for førsegangsbrugere af pregabalin. De er på 75 mg, de jeg har fået.


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 20 feb 2023 10:57 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Held og Lykke med projektet, håber det lykkes.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 20 feb 2023 12:18 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
[quote="Uforstående"Angående pregabalin har jeg læst det omtalt her på forum ved at kigge rundt, men syntes ikke jeg kan se nogen dosis for førsegangsbrugere af pregabalin. De er på 75 mg, de jeg har fået.[/quote]

De kan også godt give en rus, så pas på muligvis at skifte en last ud med en anden. Men har læst om folk på bluelight der tager helt op til et gram, men vil ikke anbefale at gå så højt. 75-150 burde hjælpe med at få lidt søvn og ro, mere end det og du begynder at bevæge dig ind i direkte "rus" territorie. Gør med det hvad du vil, men held og lykke med. Tag evt et kig på adaptogener til afvænningen, kan være de kan hjælpe.

Med så høj dosis vil jeg personligt have overvejet hjælp ved kommunen til evt at trappe ned med suboxone

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 20 feb 2023 13:42 
Det skal lige tilføjes at 1100 mg var alt for høj dosis for mig. Fik det virkelig mærkeligt. Satte mig bar for at udrydde hele mit lagr. Er trappet ned kver lidt tid, så jeg lå på 500 max 600 mg. Jeg orker simpelthen ikke mere. Ikke nogen nedtrapning. Ikke noget som helst mere, der har at gøre med det her pille helvede. Vil bare være fri for det. Er desperat for at blive clean nu. Derfor har jeg taget den beslutning jeg har taget. Jeg har slet ikke pregabalin nok til at udskifte et misbrug med et nyt. Jeg har til 150 mg x 4 dage og så er det slut.


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 21 feb 2023 10:14 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
:hjerte: Så er det nu kampen begynder du får lige noget go karma herfra.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 21 feb 2023 13:43 
Fso skrev:
:hjerte: Så er det nu kampen begynder du får lige noget go karma herfra.


Tak du. Det er ved at være tiltrængt nu :gud:


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 21 feb 2023 19:57 
Endnu en gang begriber jeg ikke det her. 48 timer er gået og jeg mærker ikke rigtigt noget til det. Skal hjem om 3 dage, så håber da at det starter og slutter inden. Har kun lidt svimmelhed og svedture og sover lidt ustadigt, men slet ikke noget, der ikke er til at holde ud. Det er mest psyken der halter. Syntes at kun flæbe som en lille pige over de mindste ting.


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 21 feb 2023 20:43 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Slutter er nok lidt optimistisk har du mulighed for at forlænge dit ophold.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 22 feb 2023 10:37 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Kom du igennem natten?


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 25 feb 2023 02:26 
Den gik ikke. Gik til misbrugscentret og lagde kortene på bordet. Starter i behandling næste uge. Sikke en befrielse det er og glæder mig til at få smidt det lort!


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 25 feb 2023 08:43 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Den fornuftige løsning som har langt større chance for succes end at gøre det på ren viljestyrke!
Godt at læse.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 26 feb 2023 22:35 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Hva type behandling tilbyder de skal du på sub og dagbehandling?


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 27 feb 2023 16:51 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 jun 2022 12:34
Indlæg: 132
Kan anbefale denne kombi til når du selv skal administrere din behandling eller bare skal håndtere trang og undgå relapse, dog minus kratom. Kratom er ment som substitutions behandling bare hjemmefra.

Mht. bacopa og opiater så læs her:
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4945900/
https://bluelight.org/.../bacopa-and-the-effect-on.../
Nigella/BSO : https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/19385474/
Agmatine: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2923207/
Rhodiola: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6208354/
Kratom: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3670991/


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 01 mar 2023 01:04 
Fso skrev:
Hva type behandling tilbyder de skal du på sub og dagbehandling?


Ja det bliver det vidst til. Har du nogen erfaringer med der? Godt eller skidt?


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 01 mar 2023 08:22 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Selve behandlings delen ja men det er noget tid siden.
Den gang befandt mig bedst i individuel terapi, havde knap et år hvor jeg var afsted hver uge.
Såkaldt tilbagefalds forbyggende terapi hvor vi kørte de første 5 trin.
Det gælder om at være åben og ærlig og håbe på du og din behandler er på bølgelængde.

Min første behandler en tørlagt alkoholikker han virkede sku ikke - men da jeg fik den clean tidligere stiknarkoman bankrøver så skete der noget forunderligt og tillid opstod.

I forhold til gruppe terapi så kan det også noget har haft stor glæde af AA møder efterfølgende.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 03 mar 2023 12:06 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 nov 2005 19:15
Indlæg: 1331
Geografisk sted: Neogen
Da jeg havde et oxy problem købte jeg sub på nettet og trappede ned til at kunne have 8 mg til at holde en uge og derefter købte jeg 500g kratom og trappede ned på det (Brugte ikke alt og smed det ud i toilettet i et klart øjeblik da jeg fik phenibut). Også sidst men ikke mindst phenibut i en uge til at tag angsten. Også var jeg var fri for alt, sådan da. Man kan ikke undgå at have et stykke tid hvor man skal vende sig til hvordan den virkelige verden er og hvordan den påvirker dig. Du flygtede jo fra den for en grund, ikke? Dog skal de siges at jeg skulle kæmpe med trangen til at prøve det igen, for hey, nu kan jeg jo godt styre det når jeg er tilbage på det rigtige spor, ikke? Pink cloud og alt det. Det kan være slemt på sin egen måde. Aldrig rør noget du har været rigtig afhængig af igen fordi du tror du er clean. Du er aldrig rigtig clean.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 15 mar 2023 12:18 
rootmood skrev:
Da jeg havde et oxy problem købte jeg sub på nettet og trappede ned til at kunne have 8 mg til at holde en uge og derefter købte jeg 500g kratom og trappede ned på det (Brugte ikke alt og smed det ud i toilettet i et klart øjeblik da jeg fik phenibut). Også sidst men ikke mindst phenibut i en uge til at tag angsten. Også var jeg var fri for alt, sådan da. Man kan ikke undgå at have et stykke tid hvor man skal vende sig til hvordan den virkelige verden er og hvordan den påvirker dig. Du flygtede jo fra den for en grund, ikke? Dog skal de siges at jeg skulle kæmpe med trangen til at prøve det igen, for hey, nu kan jeg jo godt styre det når jeg er tilbage på det rigtige spor, ikke? Pink cloud og alt det. Det kan være slemt på sin egen måde. Aldrig rør noget du har været rigtig afhængig af igen fordi du tror du er clean. Du er aldrig rigtig clean.


Jeg har nu været på Suboxone i 2 1/2 uge og jeg har det fantastisk. Fri af den forpulede morfin tåge, der har haft kløerne i mig. Kan ikke beskrive hvor stort et had jeg havde til de skide piller. De problemer jeg “flygtede” fra var i virkeligheden kun abstinenserne. Pillerne jeg troede gav mig et boost, var i virkeligheden det, der stressede mig. Har hele tiden erkendt at jeg havde et problem. Kunne bare ikke erkende at jeg denne gang ikke kunne klare det på egen hånd. Doserne og tiden var løbet fra mig og blevet helt ustyrligt. Jeg får ikke noget, der ligner en rus ud af disse Subs, men det var jo heller ikke meningen. Til gengæld har jeg fundet mig selv igen. Jeg har overskud til at klare alt igen, da min hverdag ikke længere er en evig jagt på at finde og finansiere mit næste “fix”. Set i bagklogskabens klare lys kan jeg ikke begribe hvorfor jeg var så stædig og ikke rakte hånden ud for længst. Er gladere, mere energisk og tænker mere klart end jeg har gjort det i flere år. Bedste beslutning jeg har taget i mit voksne liv, når du det skulle være. Aldrig nogensinde skal jeg tage noget igen. Om jeg så ligger delt i to på ortopædkirurgisk afdeling må jeg klare den på panodiler :D


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 15 mar 2023 14:07 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Du får lige en ekstraordinær stor klapsalve herfra! Solidt arbejde og godt gået! IMOD DET UENDELIG UNIVERS!

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan skrive nye emner
Du kan besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team