Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 12:29


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 05 aug 2021 19:12 
hejsa.

jeg har prøvet de fleste stoffer og stofgrupper, og kan især godt lide benzoer og opiater.
desværre så føler jeg ikke at coke eller amf har nogen virkning på mig? det er stimulanser, og er de eneste tojeg har prøvet i den stofgruppe.
kan det blot være jeg ikke tager store nok doser? nogen der ved hvad dette syldes?
skal siges at jeg har prøvet cokeaf flere forskellige dealere, og at venner osv.harfået en virkning ud af det.


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 05 aug 2021 20:22 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
det kan sagtens være kvaliteten den er gal med, eller at du ikke forstår rusen. Har tit oplevet folk der slet ikke mente de kunne mærke at de havde taget stimulanser, men der spændte kæbe og kæmpe øjne vidner om noget andet

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 06 aug 2021 12:48 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Hvis du drikker alkohol til, så kan det være at virkningen bliver neutraliseret.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 11 aug 2021 17:41 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 mar 2021 19:36
Indlæg: 3
Har altid fundet begge stoffer kedeligt, har kun oplevet 2 ture på Amf hvor jeg syntes det var et fedt stof, med coke er det kun 1. Tror bare de 2 stoffer ikke er for alle, men jeg er specielt skuffet af Coke, det mest overratede drug. IMO alle mine venner er helt vild med det, men det gør næsten ingenting for mig


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 07 jun 2022 22:04 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 maj 2022 00:01
Indlæg: 18
bigdam skrev:
Har altid fundet begge stoffer kedeligt, har kun oplevet 2 ture på Amf hvor jeg syntes det var et fedt stof, med coke er det kun 1. Tror bare de 2 stoffer ikke er for alle, men jeg er specielt skuffet af Coke, det mest overratede drug. IMO alle mine venner er helt vild med det, men det gør næsten ingenting for mig



Jeg "oplever" det samme som dig. Mega skuffende


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 08 jun 2022 01:30 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 mar 2022 20:49
Indlæg: 51
Geografisk sted: Tabt bag en vogn
Har det på samme måde som dig, men alligevel bruger jeg lortet hver dag. Men ik rigtigt nogen virkning. Mega åndssvagt men er afhængig, og ved ik hvad jeg ellers kan tage som er federe.
Du har vel ikke ADD eller ADHD?
Hvis du har kan det være derfor

_________________
stoffer er min eneste ven og det der slår mig ihjel


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 10 jun 2022 10:36 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 maj 2008 19:24
Indlæg: 242
Geografisk sted: Snurrestrup
Wellhvadnu skrev:
Du har vel ikke ADD eller ADHD?
Hvis du har kan det være derfor


At en person med ADHD skulle kunne gå fuldstændigt upåvirket ved at indtage stimulanter er en åndssvag skrøne. Sandsynligvis rodfæstet i det faktum at stimulantia oftest bruges som medicin for diagnosen.
En person med ADHD som tager sin dosis x3 vil også blive "blæst".

Buttkraken er derimod inde på noget af det rigtige. Ofte forventes der mere af kokain, end der egentlig bør gøres. Det er en meget subtil rus, indtil man får for meget.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 15 jun 2022 01:54 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 maj 2022 00:01
Indlæg: 18
Wellhvadnu skrev:
Har det på samme måde som dig, men alligevel bruger jeg lortet hver dag. Men ik rigtigt nogen virkning. Mega åndssvagt men er afhængig, og ved ik hvad jeg ellers kan tage som er federe.
Du har vel ikke ADD eller ADHD?
Hvis du har kan det være derfor




Jeg tilslutter mig. Det eneste jeg mærker er hjertebanken og så den der trælse "føj jeg har spist for meget"-følelse, selvom man ikke har spist en skid. Har aldrig oplevet at føle mig mere frisk i hovedet, at kunne holde mig vågen eller være lækkert energisk. Totalt upåvirket nærmest


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 15 jun 2022 08:33 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 mar 2022 20:49
Indlæg: 51
Geografisk sted: Tabt bag en vogn
Ja det er præcis også sådan jeg har det. Nogle gange føles det som om man bliver mere “tåget” af det

_________________
stoffer er min eneste ven og det der slår mig ihjel


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 15 jun 2022 17:22 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 maj 2008 19:24
Indlæg: 242
Geografisk sted: Snurrestrup
Citat:
Mega åndssvagt men er afhængig, og ved ik hvad jeg ellers kan tage som er federe.


Du skal holde en pause og reflektere lidt over, hvad du har haft gang i.

Jeg siger det ikke for at være en dumt svin, selvom det kunne formuleres mindre kontant, men for dit helbreds skyld.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 15 jun 2022 21:30 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 mar 2022 20:49
Indlæg: 51
Geografisk sted: Tabt bag en vogn
Username skrev:
Citat:
Mega åndssvagt men er afhængig, og ved ik hvad jeg ellers kan tage som er federe.


Du skal holde en pause og reflektere lidt over, hvad du har haft gang i.

Jeg siger det ikke for at være en dumt svin, selvom det kunne formuleres mindre kontant, men for dit helbreds skyld.


Jeg har en hel debat om det. Tråden hedder “Amfetamin misbrug?”
Men jeg ved godt hvad du mener

_________________
stoffer er min eneste ven og det der slår mig ihjel


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 19 jun 2022 13:16 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 maj 2008 19:24
Indlæg: 242
Geografisk sted: Snurrestrup
Wellhvadnu skrev:
Jeg har en hel debat om det. Tråden hedder “Amfetamin misbrug?”
Men jeg ved godt hvad du mener


All right. Kan godt se, at du allerede har erkendt dit problem - godt gået! Jeg vil ikke lige gå hele tråden og alle svar igennem, men umiddelbart lyder det som om, du ikke har taget kontakt til et Misbrugscenter endnu, hvilket jeg på det kraftigste vil anbefale dig at gøre.

Jeg er ikke selv fan af at være overstimuleret, så derfor har jeg aldrig haft et misbrug af stimulanser; kun som del af et blandingsmisbrug hvor andre stoffer var mere dominerende. Afhængighed er dog stadig afhængighed, og langt størstedelen af os har brug for hjælpen fra andre til at komme på den anden side.

Du kan også opsøge en NA gruppe, såfremt du bor i nærheden af en (tjek deres hjemmeside for grupper og deres mødesteder). Dette kræver naturligvis lidt mere umiddelbar aktion fra din side, og kan virke grænseoverskridende. Du behøver ikke sige noget under mødet, men kan blot bruge den times tid, det tager, til at iagttage og se, om der muligvis er en person, som du så kunne have lyst til at række ud til bagefter. Igen, det kræver lidt gå på mod, men de langt de fleste er utroligt venlige.

Jeg håber du får det bedre snart.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 22 jun 2022 08:12 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 mar 2022 20:49
Indlæg: 51
Geografisk sted: Tabt bag en vogn
Username skrev:
Wellhvadnu skrev:
Jeg har en hel debat om det. Tråden hedder “Amfetamin misbrug?”
Men jeg ved godt hvad du mener


Du kan også opsøge en NA gruppe, såfremt du bor i nærheden af en (tjek deres hjemmeside for grupper og deres mødesteder). Dette kræver naturligvis lidt mere umiddelbar aktion fra din side, og kan virke grænseoverskridende. Du behøver ikke sige noget under mødet, men kan blot bruge den times tid, det tager, til at iagttage og se, om der muligvis er en person, som du så kunne have lyst til at række ud til bagefter. Igen, det kræver lidt gå på mod, men de langt de fleste er utroligt venlige.

Jeg håber du får det bedre snart.


Mange tak
Ja har gået 9 dage uden noget som helst (har være forfærdeligt) men faldt sgu i igår. Øv
Er også kun 17, og fylder først 18 næste år så det er lidt “risikabelt” synes jeg. Men skal tjekkes for ADD her snart da jeg er ret sikker på at det er der den ligger
Men tusinde tak for rådet

_________________
stoffer er min eneste ven og det der slår mig ihjel


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster


Du kan skrive nye emner
Du kan besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team