Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 12:24


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 01 maj 2021 08:22 
Hejsa.
Jeg har røget en gang imellem gennem årene, altid med venner, og har derfor aldrig rullet en joint selv.
Jeg står og skal senere i dag ryge med 2 venner, der aldrig har røget hash før, og jeg har sagt ja til at skaffe hash og paper osv. der ellers skal til for at rulle joints.
Jeg har kontakter til hash, så det er IKKE dette jeg spørger efter.
Jeg ryger selv cigaretter, så tobak har jeg.
Jeg ved, man kan riste sine smøger for at få nikotinen ud, så tobak + hash blandes i jointen.
Jeg er dog usikker på, hvad der ellers skal købes og hvor man kan købe dette til at rulle en joint?
Her tænker jeg paper og filtre. Er der mon andet, der skal bruges?
Hvilke mærker vil være gode at købe disse i, og i hvilke butikker? Kan man købe det i et helt normalt supermarked, vil det klart være at foretrække fra min side.
Håber ikke det går imod nogle regler, da jeg jo ikke spørger om, hvor jeg kan købe hash (ulovligt), men om det lovlige tilbehør :)
Krydser fingre for at jeg kan nå at få svar så hurtigt så muligt :D
Hilsen en newbie til rulning af joints ;D


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 01 maj 2021 09:51 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Alle tankstationer har både filtertips og papir - jeg kan godt lide det mærke der hedder raw, men ellers er sort smoking en klassiker- muligvis har de cones der bare skal fyldes hvis du ikke er så fiks på fingrene=) god ryger!=)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 01 maj 2021 10:16 
tak for svar.
Har både en fakta, netto, spar, lidl og rema tæt på mig - en tankstation skal jeg med en bus, da jeg ikke har bil, så hvis det kan købes i nævnte supermarkeder er det klart at foretrække.
ved de sælger rizla rød plano med 100 stk. cigaretpapir i rema 1000 og andre supermarkeder - vil det kunne bruges til joints?
Det er selvfølgelig kun cigaretpapir, så mangler stadig cigaretfiltre...
Er der andet der skal bruges for at rulle en joint?
Udover det vigtige som er hashen selvfølgelig ;D


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 01 maj 2021 10:25 
mærket raw og sort smoking - er det både paper og filtertips de har?


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 01 maj 2021 10:33 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Cigaretpapir er ikke at anbefale, det er tykkere og brænder hurtigere og er ikke samme størrelse. De fleste steder der sælger rød rizla sælger oftest også sølv rizla, sølv rizla er til joints

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 01 maj 2021 10:34 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Hvis du har en lokal kiosk plejer de at have det hele og være flinke til at hjælpe, hvis man spørger

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster


Du kan skrive nye emner
Du kan besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team