Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 14:35


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Hård heroin?
Indlæg: 12 feb 2021 21:59 
Hvilken konsistens skal heroin have? jeg har taget brun heroin før som var ligesom pulver, men nu har jeg købt noget nyt, og det er stenhårdt? Er det heroin jeg har fået fat i? Skal jeg bare knuse det?


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 12 feb 2021 22:24 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 aug 2008 23:18
Indlæg: 301
Ja bare knus det. Smelt en smule hvis du vitterligt er i tvivl om det er heroin eller ej.

Hvordan har du tænkt dig at indtage det?


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 13 feb 2021 00:43 
jeg knuste noget af det, men det var virkelig hårdt. Det er hvid heroin, så jeg sniffede det. Jeg er ikke ekspert i heroin, men umiddelbart fik jeg da en rus ud af det.


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 13 feb 2021 00:44 
dog lugter deet meget af kemikalier og svier meget i næsen...


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 13 feb 2021 13:12 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 aug 2008 23:18
Indlæg: 301
Brun heroin behøver heller ikke være klassisk brun i farven. Har set brun dope der nærmest var gråt/hvidt/sandfarvet istedet.
Hvis du utrolig let kan surfe det på sølvpapir og/eller det ikke er opløseligt i vand (førend du blander det med fx ascorbinsyre) så er det sandsynligvis nok hvad folk kalder brun/rygeheroin.

Hvad solgte dealeren det som? Og hvad var prisen? God kvalitets rygeheroin der hvor jeg er fra (Århus) koster 400-800kr grammet afhængig af hvor buddybuddy du er med dealeren. Normalvis bliver det nok solgt til 300-400kr for et halvt gram på gadeplan. Priser/kvalitet kan sagtens afvige, jeg kan da også skaffe brun der hvor jeg er fra der koster en tredjedel hvis ikke en fjerdedel af det jeg skrev før, men så er kvaliteten der altså overhovedet heller ikke, og derved helst ikke noget en seriøs narkoman ville spilde tid og penge på. Generelt ville jeg altid sige at alle slags stoffer er bedst hvis det er ~100% rent, men med stoffer som disse så skal man satme passe på man ikke pludselig får fat i noget der er meget stærkere end det man er vant til (specielt hvis man har lav/ingen opioid tolerance) - hvor nogle ROA selvfølgelig er farligere end andre.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 13 feb 2021 15:55 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 aug 2008 23:18
Indlæg: 301
Hvad er din erfaring med opioider generelt?

Da det er et HR forum og ikke kender dig/din erfaring udover at du fortæller du ikke er expert med heroin føler jeg et ansvar for at give råd/advarsler - specielt idet jeg ikke kan se hvor stor din erfaring og viden er med opioider eller stoffer/afhængighed/misbrug generelt, ikke aner din alder.

Pas på med den her stofgruppe min ven. Den har taget rigtig mange liv, selv fra folk der faktisk havde utrolig godt styr på shittet, bl.a. folk der engang var meget aktive herinde. Den liste bliver kun længere.

Er selv narkoman (henter gudskelov metadon hver dag på misbrugscenteret nu og er ikke længere i det evindelige junkieræs), jeg ved hvor vanvittigt hjernedræbende nederen og hårdt det kan blive som misbruger pga egne oplevelser og horrible skæbner jeg har vidnet og hørt om.

Hvis muligt vil jeg seriøst anbefale at du aldrig indtager det alene, det er nok det bedste HR råd jeg kan give udover helt at lade være selvfølgelig lol men så naiv er jeg heller ikke rofl.
Selv hvis du overlever en session risikerer du andre meget seriøse konsekvenser såsom hjerneskade ved en OD du ikke dør af, eller at du mister et eller flere lemmer til rhabdomyolysis og compartment syndrome. Så hvis du ligger i smadrede stillinger så kan dine homies lige skubbe dig over til en anden position eller vække dig. At indtage det solo er klart den farligste måde at indtage opioider, og det er ikke engang tæt på at være så sikkert som at have andre til stede. Så gør dig selv og dine elskede den tjeneste og hav andre tilstede. Det er heller ikke for at preache for meget, er selv narkoman så har selvfølgelig selv indtaget det selv mange gange. Men det er også (næsten) kun når jeg har været selv at jeg faktisk virkelig har været til fare (var bl.a. ved at fucke min ene arm op idet jeg havde kokset så hårdt at jeg ikke har lagt mærke til at jeg fra at sidde og ryge dope er faldet i søvn på en super smadret måde på min ene side. Det var super klamt at vågne og ikke kunne mærke eller bevæge sin arm. Der gik ihvertfald et par uger før min arm var fuldstændig back to normal.

Det var bare lige for at belyse den anden side af medaljen. Hvis du allerede er ganske klar over alt det her så beklager jeg, se det bare som venligt ment :)
Uanset hvad er du altid velkommen til at skrive til mig hvis du har brug for at snakke eller bare har brug for at vente over et eller ander. Eller vil have nogle råd hvis du gerne vil stoppe et eventuelt misbrug eller whatever.

Ønsker dig ihvertfald alt godt homie. Sender positive vibes din vej og pas nu på dig selv!:) Jeg er sikker på der er folk derude der ville blive utrolig ked af det hvis du falder i opioidfælden og evt stiller træskoene. Det er aldrig for sent at stoppe den vane hvis det er det man ønsker - jo før jo bedre selvfølgelig, men er overbevist om at det sagtens kan lykkedes hvis man ikke giver op:)

Og hvis du ikke er nået så langt endnu, så vil jeg selvfølgelig også lige her til sidst kraftigt advare om aldrig at begynde på nålen. Jeg ved ikke om det direkte er et injektionsmisbrug der gør det, eller om det er personerne selv der faktisk er villige/disponeret til at bruge sådan et instrument på sig selv i så destruktiv en context, som ender med at fuldstændig ødelægge sig selv og sit liv på så hurtig og ulækkert forfærdelig måde som 'stiknarkomani' kan. Det er virkelig sørgeligt og forfærdeligt at vidne, det' sygt så uhyggeligt hurtigt en person kan smide ALT på jorden når IV ROA er blevet normen. Så tja.... Mit råd ville være at holde dig fra nålen, selv hvis det begynder at blive fristende bl.a. grundet øget tolerance. Det er på ingen måde det værd, og din tolerance jumper klamt hurtigt op så du ender med at skulle skyde dig selv flere gange dagligt udelukkende for at forblive rask. Det' IKK' et fedt liv, og ingen ønsker at komme derhen men folk er der. Så for satan mand pas på dig selv bro:)

Anyways skal nok holde min kæft nu, sorry min ramblen. Håber OP eller andre kunne bruge noget af det til noget, det var bare mine two cents..


Hav det godt derude :hjerte:


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 13 feb 2021 16:11 
trådstarter her:
- prisen var en del højere end, hvad du beskriver.
- brun heroin kan vel også sniffes eller hvordan? For det er meget hvidt vil jeg sige.
- Har god erfaring med opioider - tramado, tapentadol, oxy, morfin, you name it - ikke at det er en god ting.
Jeg har helt sikkert ikke tænkt mig at bruge nålen - det er jeg både for bange for, da det jo kan være blandet med alt muligt.


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 13 feb 2021 16:40 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 aug 2008 23:18
Indlæg: 301
Gæst skrev:
trådstarter her:
- prisen var en del højere end, hvad du beskriver.
- brun heroin kan vel også sniffes eller hvordan? For det er meget hvidt vil jeg sige.
- Har god erfaring med opioider - tramado, tapentadol, oxy, morfin, you name it - ikke at det er en god ting.
Jeg har helt sikkert ikke tænkt mig at bruge nålen - det er jeg både for bange for, da det jo kan være blandet med alt muligt.


Sagde dealeren slet ikke hvad det var for en slags heroin du har købt?
Hmm okay kunne godt være hvid så. Eller også er priserne bare anderledes der hvor du er fra. Eller også er du blevet hustlet (åndssvagt nemt at blive i visse miljøer hvis du er et nyt ansigt).


Ja brun kan også godt sniffes. Det kan meget vel godt være hvid heroin du har fået fat på. Jeg har også set forholdsvis hvidt brunt heroin, eller ville nok nærmere beskrive farven som meget lyse-brun/grå. Så kan umuligt svare på hvad det er for en slags dope udfra farve beskrivelser. Enten spørg dealer eller test det selv.



Okay så var du jo nok klar over det jeg skrev, så beklager; tag det endelig ikke ilde op var kun venligt ment:)
Hvis du direkte skriver at det ikke er en god ting, kunne det muligvis være værd at reflektere godt og grundigt om det er for risikabelt at indtage heroin i dit liv pt. Jeg antager at du godt ved hvor snedig og hurtig en afhængighed kan tage røven på én, selvom man er fuldstændig overbevist om at man har styr på det. Så prøv at bruge dit rationelle væsen til at, ærligt og med dyb selvkærlighed, beslutte om det er værd at eksperimentere/indtage opioider/heroin nu her i dit liv.
Du ved forhåbentligt godt selv hvor dybt og grimt et hul man kan grave sig selv ned i ved at praktisere eskapisme via narkotika. Det er ganske alvorligt og kan ende med en evig kamp til den dag man dør.
Så hvis du ikke er hooked endnu så for helvede bro pas på dig selv, vær god ved dig selv og dine elskede mand. Hvis du i forvejen er hooked så er det som sagt aldrig for sent at stoppe. Men det bliver selvfølgelig kun sværere jo længere tid man venter.
Elsk dig selv brormand, du er det værd - fuck junkie livet, fuck kriminalitet, abstinenser og hele det dysfunktionelle og exploitative miljø.



Det er jeg glad for at du siger bro. Jeg håber du mener det! Kender flere der selv har sagt som du men alligevel endte med nålen i armen. Har selv været KLAMT tæt på at være sådan en person.
Jeg håber ihvertfald inderligt at du bibeholder den attitude hele vejen igennem din narko-karriere!:)





Kender igen hverken dig eller din historie, så siger egentlig bare alle disse ting for at udfordre dig og dine bevæggrunde til at indtage opioider - har kun gode intentioner:) Og du behøver jo selvfølgelig ikke svare på mine spørgsmål herinde så længe du bare reflekterer over det (hvis du da ikke allerede har fuldt styr på din relation til opioider). Du kan selvfølgelig også bare smide alting i den mentale skraldespand af den ene eller anden grund, intet stopper dig i det hahaha. Opioider kan godt bruges forsvarligt med minimal risiko for farlige konsekvenser, men der er bare desværre også bare åndssvagt mange der brænder fingrene eller direkte smelter ansigtet på at misbruge hård narkotika. Fy for satan der er nogle grumme skæbner derude! Please OP, ikke bliv endnu et offer i en utrolig grim og horribel statistik.

Haha undskyld hvis det lyder som om jeg maler fanden på væggen. Jeg er bare så bekymret for dig, det er virkelig ikke på nogen måder fedt at være narkoman. Det er sygeligt nederen på en måde der er umulig at forstå hvis man ikke selv har været der. Og jeg hader tanken om at andre mennesker skal lide pga et misbrug. Det er ikke fedt at se folk ødelægge sig selv og andre så hardcore dag ud og dag ind. Jeg ønsker ikke dette liv til nogen. Så jeg er måske lidt højlydt med HR advarsler angående opioider når jeg ser sådan en tråd her haha, men ønsker bare inderligt ikke at mennesker skal lide som mig og andre har gjort når det under de rette omstændigheder sagtens kan undgås.

Held og lykke homie!:) Ønsker dig god vind og alt det der!;) :hjerte:
Skriv selvfølgelig endelig hvis du har noget på hjerte, her, i en anden tråd eller en privat besked til mig.
All good your way bro. Peace out.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 13 feb 2021 17:34 
OP her:

vil det være urealistisk at skrive og spørge dealeren, hvad jeg har fået?

Jeg bor btw i en lille by, så det kan måske være derfor prisen er lidt højere end den du beskriver :)

Jeg er rigtig glad for du er så fokuseret på HR, da jeg godt ved jeg er ude på et sidespor, men jeg har selvfølgelig prøvet at undersøge, hvad jeg putter i min krop og hvilke konsekvenser det har. Det er bl.a. også derfor jeg skriver herind :)


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 13 feb 2021 17:53 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Nu kender vi jo ikke din dealer, men jeg synes personligt altid godt man kan tillade sig at spørge ind til produktet. Hvis ikke jeg kan få lov til det, ville jeg finde en ny dealer

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 13 feb 2021 17:53 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Er det fra deepweb? Tror rigtig meget af det er såkaldt H3, og er egentlig hvid thai, men ikke så god kvalitet som i DK..


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 13 feb 2021 19:25 
det var ikke fra deepweb, men fra gaden. Har købt af dem et par gange, men det kan da godt være jeg skal finde en ny dealer... Kan man teste eller rense heroin på nogen måde?


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 13 feb 2021 20:03 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 aug 2008 23:18
Indlæg: 301
Gæst skrev:
OP her:

vil det være urealistisk at skrive og spørge dealeren, hvad jeg har fået?


Er fuldstændig enig med Buttkraken.

Derudover vil jeg også lige pointere at du nok kun skal spørge over tekst hvis både I og kommunikationsmediet tillader det af sikkerhedsmæssige årsager. Altså, spørg ham kun om sådan noget åbenlyst kriminelt over fx sms hvis det er noget du VED dealeren og dig selv ikke har noget imod. Ellers må I mødes IRL og snakke om det der.
Alternativt foretrækker nogle dealere at man ikke får illegale ting knyttet skriftligt til dem, men er mere afslappede når man taler om det telefonisk.

Kodesprog skal være ret sofistikeret for at politiet ikke skulle kunne gennemskue det. Jeg er kun stødt på et enkelt system jeg personligt havde tiltro til (specielt hvis det bare er clear text, eller ikke forsvarligt krypteret) da det faktisk var ganske smart, skjult og åbent, flexibelt, galdt relativt fine mængder lad os bare kalde det det, og ikke brugt af særlig mange. Og glem det dig osten der kigger med, jeg kommer ikke til at ødelægge systemet ved at fortælle om det herinde.

Anyways sorry det var lidt et sidespor, har bare altid synes at kryptologi/hemmelig information er spændende emner. Men ja håber ikke pointen blev tabt i mit ævl.

Som sagt er jeg enig med Buttkraken, så kontakt din dealer på forsvarlig vis og find ud af hvad han har at sige om varen. Det kan man sgu godt forvente en god dealer gør for én, generelt oplever jeg dealere som værende flinke mod deres kunder. Dog lige med dealere hvis kundekreds består af mange belastende junkier har jeg set nogle som godt kunne tillade sig at behandle folk dårligt og ligefrem nedværdigende og voldeligt fordi folk alligevel hele tiden vendte tilbage pga deres afhængighed og at de af den ene eller anden grund ikke havde andre (bedre) kontakter.

Så vil jeg også lige her på falderebet fortælle dig at jeg synes det er pisse nice at du valgte at undersøge ved at spørge herinde inden at du bare hopper blindt ud i det. Det er sgu altid en god idé at have så meget styr på ens produkt og dealer som muligt.
Faktisk specielt når det er heroin vil jeg sige det kan være smart at spørge til kvaliteten og hvor potent det er. Så er du måske advaret hvis det er et batch der er usædvanligt mere potent end normalt så du ikke ender i en meget uheldig situation. Har oplevet en dude der brugte 200kr på noget dope uden at han blev synderligt ramt af det selvom det smagte og oprørte sig som dope på sølvpapir. Da han tog 1 god lunge af det jeg sad og røg fik han kvalme og klassisk opioid snævert på, det kom fuldstændig bag på ham. Han havde dog ingen tolerance på daværende tidspunkt, men det er alligevel vildt hvor stor forskel der kan være på kvaliteten. Det lort kan sgu sagtens koste liv hvis man ikke har hovedet med sig OP så pas på dig selv brormand.

Du lyder som en fornuftig person, så please brug den fornuft og intelligens til at få dig på rette køl igen bro:) Ved sgu godt det er svært.... Et misbrug har bare desværre oftest flere og værre konsekvenser jo længere tid man hænger i den. Det kan sgu blive ornli grumt på et tidspunkt bro. Man kan sgu ende med at blive en person man ALDRIG havde troet man ville være. Du har tydeligvis et eller andet drive og fornuft til at prøve på at tage vare på dig selv i en eller anden grad. Ville sgu unde dig hvis du kunne få bugt med dine dæmoner på en eller anden måde der ikke omhandler eksapisme via stoffer eller kriminalitet. Jo før jo bedre min ven. Men det er selvfølgelig ikke nemt det ved jeg godt, du er jo nok ganske klar over alt det jeg skriver.
Brug alle resourcer du har til rådighed for at prøve at bekæmpe dit misbrug. Der er ingen skam i at kontakte misbrugscenteret vil jeg lige sige. Om ikke andet så prøv i det mindste ikke at lade dit misbrug fuldstændig eskalere og ende ud i tabte eller ødelagte relationer, gæld, hjemløshed, mistet job/studie, kriminalitet og vold og hvad ved jeg af LORT et seriøst misbrug kan ende ud med.

But I know it's hard man.... Men yo derfor føles det også DOBBELT NÆH TRIPPEL så godt når man endelig får sine første betydningsfulde clean dage på bagen. Det er fandme en fantastisk befriende følelse og oplevelse jeg kun ville anbefale til folk der allerede er afhængig i forvejen lol.
Bro anyways jeg tror ihvertfald på dig, og jeg håber sgu også at du tror på dig selv. God vind din vej


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 13 feb 2021 20:24 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 aug 2008 23:18
Indlæg: 301
Gæst skrev:
det var ikke fra deepweb, men fra gaden. Har købt af dem et par gange, men det kan da godt være jeg skal finde en ny dealer... Kan man teste eller rense heroin på nogen måde?


Hmm hvis du i forvejen er afhængig og hooked er det generelt en god ide at have flere forskellige kontakter i det tilfælde at ens main plug ikke er aktiv af den ene eller anden grund. Hvis du er voldsomt dependent på opioider og har en nogenlunde normal hverdag at opretholde kan det fuldstændig smadre dig hvis du kun har 1 kontakt at få dit narko fra.

Derudover skal det også siges at hvis du øger tilgængeligheden på opioiderne øger du også risikoen for afhængighed. Ved ikke hvor du er i din opioid karriere men pas på bro. Måske skulle dit spørgsmål være noget i stil med "hmm hvordan formindsker jeg/får styr på mit misbrug og vigtigst, de bagvedliggende grunde til dit misbrug?" istedet for "skal jeg finde en ny dealer, og hvem skal det være?"

Jeg siger det bare, det er dine egne ord at kalde det her for et sidespor. Så måske er det en idé at vælge en anden mere positiv retning istedet for at risikere at forværre din livskvalitet. Og jeg tør sgu næsten garantere dig at det kun blive værre og sværere jo længere du er aktiv misbruger og derved fucker din livskvalitet uhyggeligt op. Det er bare desværre en realitet jeg har set nederen mange gange, og oplevet på eget krop og sind så jeg prøver bare at advare.
Jeg har dog fuld forståelse for at afhængighed og bagvedliggende grunde er MEGET kompleks og ikke bare lige noget man kommer ud af. Jeg siger bare de ting fordi der desværre er nogle meget forfærdelige konsekvenser ved misbrug som er svære at sætte sig ind i hvis man ikke har været virkelig hooked på sådan et stof, selvom det er pisse svært at komme ud af - det er bare uretfærdigt, men tough life valg har konsekvenser. Du ville fandme takke og elske dig selv for at komme ud af det lort hurtigt muligt inden det smadrer alt for dig. Du kommer til at betale en pris uanset hvad, hvad end det er en kold tyrker, en nedtrapning af dope eller substitutionsmedicin såsom buprenorphine eller metadon (sandsynligvis buprenorphine) i samarbejde med misbrugscenteret, men kampen bliver hårdere jo længere du er aktiv, og du risikerer at miste SÅ fucking meget det er uhyggeligt at tænke på.

Positive vibes yo way


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 13 feb 2021 20:28 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Altså det er jo ikke sikker din dealer kan fortælle dig noget brugbart og selv hvis han kan siger min erfaring mig at 90% af tiden aner de alligevel ikke hvad de snakker om, men det er altid et forsøg værd og kan tit hjælpe lidt.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 13 feb 2021 20:37 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 aug 2008 23:18
Indlæg: 301
Buttkraken skrev:
Altså det er jo ikke sikker din dealer kan fortælle dig noget brugbart og selv hvis han kan siger min erfaring mig at 90% af tiden aner de alligevel ikke hvad de snakker om, men det er altid et forsøg værd og kan tit hjælpe lidt.


Haha fucking truth


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster


Du kan skrive nye emner
Du kan besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team