Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 11:17


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Sport?
Indlæg: 22 jan 2021 17:07 
Sagen er den, at jeg her tidligere i dag tog ca. 40 mg oxy fordelt over to omgange. 1 gag var omkring 11 tiden, og så tog jeg 20 mg mere ca. klokken 12-13.

Jeg får selv en dejig eufori af oxy og bliver sådan lidt sløv af det, men samtidig får jeg et stort overskud.
Når man tager opioider som oxy skal man selvfølgelig passe på, at ens puls ikke bliver for lav (har besvimet pga dette før), da det kan føre til besvimelse og i værste fald død pga iltmangel.

Tænkte derfor på om det vil være ufarligt at lave noget, hvor du presser din puls? I mit itlfælde har jeg taget 40 mg oxy, men vil gerne her senere i aften tage på en løbetur. Jeg prøvede at søg elidt rundt på nettet, men har ikke rigitg fundet noget.
Vil det være ufarligt? eller vil ens puls simpelthen have svært ved at følge med, og det vil så føre til iltmangel, fordi kroppen har brug for mere ilt? Vil mit hjerte banke hurtigere, når jeg tager på sådan en løbetur er nok mit spørgsmål? Vil der være andre problemer ved at dyrke cardio mens man er på oxy eller andet, der sænker pulsen?

Er ikke den bedste til at forklare mig, og håber mit indlæg er til at finde rundt i. Satser på der er en venlig sjæl der kan hjælpe mig eller har erfaring med cardio og opioider :)


Top
  
Svar med citat  
 Titel: Re: Sport?
Indlæg: 22 jan 2021 18:04 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 dec 2005 14:32
Indlæg: 422
Geografisk sted: Steve Holt!..... land?
Den største fare ved at dyrke sport med stimulanser er som regel at man kan presse sig selv ud over den menneskelig grænse, men det gælder selvfølgelig kun for elite udøver i ekstreme sportsudøvelser.

Ved ikke hvor farligt det er at løbe på opiater, vil tror den største fare er du kan snubler og slå dig, men ud over det ser jeg ikke nogen fare, med mindre du har dårlig hjerte eller lignede.

_________________
Nickname: Steve Holt!, Activities: Football, Quote: 'I'm out of here!'
Nickname: Steve Holt! Activities: Drama, Quote: ‘See ya, suckers!'
Nickname: Steve Holt! Activities: Food Services, Quote: ‘Study hard, guys — trust me.'


Top
 Profil  
Svar med citat  
 Titel: Re: Sport?
Indlæg: 22 jan 2021 19:10 
Så det er ikke noget med at ens puls generelt ikke kan blive høj på opiater?
Der er jo brug for mere ilt til cellerne når man løber? men ens puls vil følge med? altså hjertet banker ikke konstant langsomt? det kan godt komme "op i fart"? Ellers tænker jeg jo der er fare for besvimelse, fordi du ikke får den ilt man har brug for..


Top
  
Svar med citat  
 Titel: Re: Sport?
Indlæg: 22 jan 2021 21:19 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 dec 2005 14:32
Indlæg: 422
Geografisk sted: Steve Holt!..... land?
Hvis ikke der nogen advarsel på https://min.medicin.dk/Medicin/Praeparater/2034 burde jeg mene at det skulle være sikkert.

_________________
Nickname: Steve Holt!, Activities: Football, Quote: 'I'm out of here!'
Nickname: Steve Holt! Activities: Drama, Quote: ‘See ya, suckers!'
Nickname: Steve Holt! Activities: Food Services, Quote: ‘Study hard, guys — trust me.'


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster


Du kan skrive nye emner
Du kan besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team