Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 15:14


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 28 dec 2020 19:34 
Så ved ikke om dette er det rigtige forum at spørge over, men tænker nogle alligevel har erfaring med det.
Jeg har downloadet tor, og vil gerne købe et af de kreditort, der sælges, så jeg bagefter kan hæve danske kontanter i en ATM, så jeg kan supporte mit forbrug. Jeg tjener i øjeblikket minimalt, og derfor søger jeg den udvej.
Vendoren ser legit ud, har gode anmeldelser, min største bekymring er blot, at jeg skal bruge bitcoin.
Jeg har prøvet at sætte mig ind i det, og har i den forbindelse startet med at finde en såkaldt wallet. Startede med at downloade electrum, men kunne overhovedet ikke finde ud af, at sætte bitcoins derind. Derefter fandt jeg coinbase og blockchain, men her skal du have en masse verifikation i form af selfie, passport, navn, adresse, mail osv.
Jeg føler mig utryg ved dette, da jeg jo så ikke er anonym, sådan som jeg har forstået det? Derudover lavede jeg jo en falsk mail (protonmail) til dette, så jeg ikke brugte min egen private mail? Vil dette være et problem? Vil det være et problem, at skrive en anden adresse og navn ind? finde et selfie, som ikke er dig selv? Eller er dette slet ikke noget osm jeg egentlig skal bekymre mig over?
Håber ikke noget strider mod reglerne:) ellers må opslaget self slettes.
Derudover står jeg i den situation, at jeg ikke ved hvordan pakken kommer til at se ud (har skrevet pm til vendor og spurgt, venter blot på svar), og jeg bor desuden ikke alene i min husstand. Jeg vil derfor gerne have det afleveret på et posthus? I ved en af dem, som nogle supermarkeder har. Vil det være muligt?
Håber i kan besvare blot nogle af mine uendelige spørgsmål, men jeg er bare ikke helt kvik til alt det med bitcoin og har aldrig shoppet over deepweb.


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 28 dec 2020 20:12 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 sep 2020 19:29
Indlæg: 52
Alt med levering skal aftales med sælger.

Du kan købe bitcoins på danske sider med en nem straksoverførsel.

Husk st tomble din coins :)

Håber det hjælper lidt.

_________________
Jeg har altid været min værste fjende, derfor sandheden er så svær at finde.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 28 dec 2020 20:21 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 mar 2007 22:22
Indlæg: 232
Du bliver højst sandsynligt scammed.

Jeg tror ikke du får de fysiske kort leveret men derimod kreditkort oplysningerne digitalt, chancen for at de virker er minimal. Det er i hvert fald hvad jeg læser.

Men stop dine tanker om svindel, tænk heller ikke på at stjæle og andet low life pis.
Find dig et andet arbejde eller sælg narko, eller begge dele :lol:


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 28 dec 2020 20:36 
tumble mine bitcoins? hvad er det?


Ville hellere være det foruden, men befinder mig i den dumme situation, at jeg er lidt for glad for oxy, og som i måske ved, så er priserne på det dyre...
Har desuden læst mig frem til, at den vendor jeg vil købe af, ihvertfald ikke stjæler nogens penge, men at der bliver overført falske penge fra et falsk kort, til et rigitg legit kort, men som ingen ejer - hvis det giver mening? ellers kan det læses om på nettet. Vil self gerne være foruden denne mulighed, men ved ikke helt, hvordan jeg ellers skal skaffe pengene? Jeg studerer og har i forvejen arbejde ved siden af, men hvis der er nogle andre råd til, hvordan man ellers kan tjene penge på, måske endda lovlig måde, så er jeg self interesseret :)


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 28 dec 2020 20:53 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 jun 2020 15:45
Indlæg: 131
Bitcoin er langt fra anonymt længere, selv hvis du tumbler.
Og kreditkort svindel straffes heldigvis ret hårdt i Europa.

Og det passer ikke at du ikke stjæler nogens penge. De får folks kort oplysninger ved at sende falske emails ud om at man mangler at betale mastercard gebyrer eller noget andet, og så skriver godtroende mennesker deres kortoplysninger ind, et falsk sted, som så gemmer kort oplysningerne.
Så det er private menneskers penge du stjæler, og jeg håber at tanken om dette vil omvende dig fra at gøre det.

Grunden til at nogle kan slippe af sted med det, er at de sidder i Østeuropa eller Asien, hvor politiet er så ineffektivt eller korrupt, at de ikke bliver fanget.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 28 dec 2020 21:22 
uhhh nej så vil jeg da ikke gøre det.
De forklarerede bare, hvordan det hele hang sammen, og at de altså ikke stjal nogens penge, men man skal self heller ikke tro på alt, hvad man læser - specielt på tor.
tror jeg må finde en anden måde at tjene nogle flere penge på så
tak for hjælpen though


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 28 dec 2020 21:32 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 jun 2020 15:45
Indlæg: 131
Gæst skrev:
uhhh nej så vil jeg da ikke gøre det.
De forklarerede bare, hvordan det hele hang sammen, og at de altså ikke stjal nogens penge, men man skal self heller ikke tro på alt, hvad man læser - specielt på tor.
tror jeg må finde en anden måde at tjene nogle flere penge på så
tak for hjælpen though

Det lyder fornuftigt :-)
Jeg håber at du får styr på din situation mht Oxy. Du har helt ret i at det er en meget dyr vane.
Dit lokale misbrugscenter kunne være en mulighed? De er helt sikkert klar til at hjælpe dig, og give dig noget andet medicin, som tager dine abstinenser og som du kan bruge til at trappe ud med.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 28 dec 2020 21:52 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Enig med mit liv - se heller og få noget hjælp oxy hullet bliver kun dybere af at du hælder penge i det og lige pludseligt smuldre dit liv, uddannelsen bliver meningsløs og det eneste der tæller er at skrabe flere penge sammen til at fylde i det voksende hul.
Håber du vælger den rigtige vej for ja følelsen er lækker når du er påvirket, men det er dit liv og fremtid det gælder.

Mvh


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 29 dec 2020 12:22 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 dec 2004 14:22
Indlæg: 2447
Geografisk sted: Schwiez
Få noget hjælp, det lyder jo helt absurd hvad du har gang i.

Citat:
Jeg forstod aldrig, hvorfor narkomaner ikke bare forpagtede en hektar jord, hvor de kunne dyrke deres opium, uden at gå på andre folks nerver. Lige indtil jeg mødte én.

_________________
Magien, er dig selv.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 29 dec 2020 16:30 
Jeg er trådstarter.

Ja, jeg ved egentlig også, det er noget der skal ske før eller siden - at mit oxy forbrug skal stoppe, jeg har bare lidt svært ved at atge mig sammen til det.
Også fordi jeg har rimelig meget angst (primært socialt) men også er depressiv. Jeg har diagnoser på begge dele, og har prøvet at få noget lovligt, ikke vanedannende medicin, der kan hjælpe mig gennem en hverdag. Det er egentlig også den eneste grund til jeg har et oxy forbrug samt benzo, primært xanax, som hjælper mig. Derfor får jeg heller ikke de store fysiske abstinenser af hverken oxy eller benzo, da det svinger meget i perioder, hvornår jeg føler jeg har brug for oxy eller benzo.
Jeg kan sagtens gå en uge uden at være påvrket af noget, men der kan også sagtens være en uge, hvor jeg er påvirket hele tiden - det svinger altså meget og er derfor udelukkende psykisk.
Jeg er bange for at tage kontakt til et misbrugscenter, da jeg er bange for, at jeg aldrig vil kunne få udskrevet medicin, der kan hjælpe specielt min angst og depressivitet, da de så bare vil tro jeg vil misbruge det. I virkeligheden selvmedicinerer jeg jo, hvilket ikke er optimalt, men jeg så det som den eneste udvej, da jeg bare fik det værre og værre. Med benzo og oxy er jeg i stand til at færdiiggøre min uddannelse, arbejde, have et socialt liv osv.
Men jeg har overvejet at snakke med min læge om, at disse stoffer faktisk hjælper mig, og om man ikke kunne find en løsning på noget bedre der kan hjælpe mig medicinsk? Jeg ser allerede en psykolog, som selv siger, at vedkommende synes, det ville være bedst hvis jeg fik noget medicin ved siden af.
Tror bare lige jeg skal tage mig sammen,
Kan godt se nu det er helt ude på et sidespor, at skulle købe kreditkort på darknet for at supporte mit misbrug.


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 29 dec 2020 19:18 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Jeg synes det er fornuftige tanker du gør dig, hvilken følelse har du mht din læge?
Er ret sikker på at du ikke vil få udskrevet oxy men fx rivotril 0,5 mg kender jeg en som får til pn brug til netop angst. Små dosier dvs 0,125 mg gør underværker når det er.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 30 dec 2020 14:57 
har selv prøvet rivotril, ingen recept, og det gør desværre intet godt for mig med hensyn til angst, heller ikke i små doser. Men tænker lægen har en ide til, hvad man lige gør i min situation?


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 30 dec 2020 16:20 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Tja jeg tænker måske det er bedre og få en psykiater med ind over, men tag en snak med din læge og det kan være det bliver løsningen.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 06 jan 2021 15:14 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 jun 2020 15:45
Indlæg: 131
Til trådstarter: Hvordan går det? :-)

Jeg håber at du har håb for det nye år. Og jeg håber at du træffer nogle beslutninger der gavner din fremtid, selvom det kan være svært.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 06 jan 2021 15:29 
trådstarter her:

jeg har ikke taget andet end lidt diazepam, men har i de sidste tre dge haft til hensigt, at få lavet en aftale med min læge, så jeg kan få en henvisning til en psykiter. Dette har jeg dog udskudt pga en depressiv fase - som jeg har diagnose på. Men jeg regner med at få lavet en aftale inden ugen er omme, jeg skal barre lige igennem den her fase.
Vil gerne starte mit år godt ud, s jeg prøver at se positivt på det.


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 20 apr 2022 17:41 
Madsen din bandit! Du skal holde nallerne væk fra det tastatur der!
Det her er en hjemmeside med fokus på HR - når jeg læser dit indlæg omhandler det reklame :arrow: hvilket faktisk overskrider reglerne, som man faktisk ikke kan undgå at støde på - hvilket er en god ting. For det holder de fleste grise som dig væk fra Psychedelia - Men engang imellem slipper en gris da igennem, og det er rigtig ærgeligt, når man tænker på, hvor mange herinde, der har et misbrug.

Det er derudover også pænt dårlig stil af dig imo. at reklamere med stoffer på en side, hvor det er tydeligt, der er mange tidligere misbrugere - Det er ærlig talt Mega respektløst - trådstarter skriver faktisk også, vedkommende har haft et mindre misbrug af netop benzoer og oxy, så vidt jeg kan se. !:


Top
  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster


Du kan skrive nye emner
Du kan besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team