Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 00:37


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 23 dec 2020 03:36 
Hejsa.
Jeg står i den situation, at jeg gerne vil skaffe noget xanax og oxy mm.
Problemet er at jeg sommetider vil skulle sidde i tog i flere timer, fordi min kontakt er så langt væk.
Jeg har derfor overvejet om jeg skulle bestille over nettet, ikke over darknet, fordi jeg ikke har fået styr på bitcoin endnu, men at min kontakt ville kunne sende det til mig. På den måde krydser stofferne ingen grænser.
Vil der så være risiko for at de bliver tjekket?
Hvis ja, så er jeg ikke myndig endnu (18), vil mine forældre så blive underrettet, da det jo er ulovligt? Kan man få en bøde for det?
Jeg har fået idntrykket, at der er større risiko, hvis der bliver krydset landegrænser, men det er også bare så meget billigere hos de lidt større leverandører i udlandet, og det er ikke fordi jeg svømmer i penge.

Jeg har altså 3 muligheder:
1) tage toget den lange vej for at få oxy, (xanax kan jeg sagtens skaffe tæt på).
2) få oxy sendt med posten (har hørt om quickbreve, er de mon sikrere end bare at sende det normalt?)
3) købe fra udlandet, hvor jeg muligvis skal bruge bitcoin, som jeg så først skal lære at bruge.

Under mulighed 2) er der også det, at de quickbreve vil de ende på min adresse, eller vil jeg have mulighed for at hente dem på et posthus, altså et supermarked, hvor du normalt henter pakker?


Jeg er udmærket klar over at jeg er for ung, men jeg har indtil videre har det under meget kontrol, så der er ingen grund til alt for mange reprimander.

Håber det er overskueligt :) og at det ikke er nogle alt for dumme spørgssmål :)


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 23 dec 2020 11:33 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Hej

Du kan være helt og aldeles sikker på at dine forældre bliver underrettet! Det vil de sociale myndigheder højst sandsynligt også, og så skal du nok en større tur igennem, med misbrugsvejledning osv. Og den del lyder måske ikke helt tosset faktisk. Og ja, en bøde er uundgåelig plus en plet på din offentlige straffeattest..

Du leger med de mest afhængighedsskabende og farlige stoffer! Oxy og xanax (som i virkeligheden hedder alprazolam, xanax er et amerikansk fænomen og sælges ikke i Danmark, hvis du har fingrene i xanaxbars fx vil jeg påstå at de er falske og du ikke aner hvad der er i) har en direkte synergisk effekt, hvilket betyder at hvis du blander dem, så forstærker de hinanden, men på en uforudsigelig måde og det er meget farligt - stofferne er farlige hver for sig, men kombineret er det helt vildt! 1+1 giver ikke 2.. Det har kostet RIGTIG mange liv - lad være med at have lommerne fulde.. Tænk hvis du nu en dag bliver skødesløs på alprazolam, du har måske også fået lidt alkohol og fristelsen til oxy(codon) gør at du ikke tænker dig om og hapser fra posen.. Det kunne meget vel blive dit sidste move..

Stop dig selv før det går galt =) Jeg er hverken din mor eller din far, men jeg har selv børn og at dømme ud fra din tekst, er du på vej ud i en forældres mareridt.. =)

Alt muligt held og lykke med dig fremtid! =) Dejligt at du spørger herinde, selvom det ikke er sikkert at du får svar på dine spørgsmål - så kan du altid få en dialog omkring narkotika uden alt for løftede pegefingre - det ved jeg godt at jeg har gjort, men du leger sgu med ilden, homie! =)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 24 dec 2020 01:27 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 dec 2020 16:55
Indlæg: 4
Hey
nogen der ved hvad straffen er for 25 piller Xanax?

har bestilt nogen på darkweb fra tyskland og er meget nervøs for om de bliver snuppet i tolden.. Så vil gerne høre hvad jeg skal forberede mig på, hvis de nu bliver taget.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 24 dec 2020 01:43 
Trådstarter her:

Ved udmærket godt jeg er på vej ud på et sidespor.
Spørg blot om risikoen for at oxy'en bliver snuppet er mindre hvis det er inden for landets grænser? vil det overhovedet blive "undersøgt" på samme måde som andre pakker udanlandsfra?
Ved også godt hvilke lande man klart skal holde sig fra (holland).
Men hvis jeg bestiller inden for landets grænser, så er der vel ingen risiko for at de bliver snuppet?


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 24 dec 2020 03:22 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Gæst skrev:
Trådstarter her:

Ved udmærket godt jeg er på vej ud på et sidespor.
Spørg blot om risikoen for at oxy'en bliver snuppet er mindre hvis det er inden for landets grænser? vil det overhovedet blive "undersøgt" på samme måde som andre pakker udanlandsfra?
Ved også godt hvilke lande man klart skal holde sig fra (holland).
Men hvis jeg bestiller inden for landets grænser, så er der vel ingen risiko for at de bliver snuppet?

Der har faktisk lige været en post herinde, med en bruger som fil snuppet indenrigspost

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 24 dec 2020 15:28 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 jun 2020 15:45
Indlæg: 131
Risikoen er mindre, hvis det ikke skal krydse grænser. Men indenrigspost kan også blive nappet. Det er sket for mig for længere tid siden.

Det som HopIFjorden skriver er fornuftigt og sandt.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 24 dec 2020 20:15 
Buttkraken skrev:
Gæst skrev:
Trådstarter her:

Ved udmærket godt jeg er på vej ud på et sidespor.
Spørg blot om risikoen for at oxy'en bliver snuppet er mindre hvis det er inden for landets grænser? vil det overhovedet blive "undersøgt" på samme måde som andre pakker udanlandsfra?
Ved også godt hvilke lande man klart skal holde sig fra (holland).
Men hvis jeg bestiller inden for landets grænser, så er der vel ingen risiko for at de bliver snuppet?

Der har faktisk lige været en post herinde, med en bruger som fil snuppet indenrigspost


Kan ikke lige finde den. Hvis du vil linke den, vil det være en kæmpe hjælp? :)


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 24 dec 2020 20:21 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 dec 2005 14:32
Indlæg: 422
Geografisk sted: Steve Holt!..... land?
https://www.google.com/search?sxsrf=ALe ... CA0&uact=5

Det er det næstsidste link, men den første er også god.

_________________
Nickname: Steve Holt!, Activities: Football, Quote: 'I'm out of here!'
Nickname: Steve Holt! Activities: Drama, Quote: ‘See ya, suckers!'
Nickname: Steve Holt! Activities: Food Services, Quote: ‘Study hard, guys — trust me.'


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 25 dec 2020 00:21 
mange tak :) det vil jeg kigge lidt på ;)


Top
  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster


Du kan skrive nye emner
Du kan besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team