Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 14:11


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: oxy
Indlæg: 25 nov 2020 00:10 
hej.
står i den situation at jeg har fået mulighed for at købe oxy, som jeg gerne vil prøve.
jeg er udmærket klar over, at jeg er ude på et sidespor, men jeg har tænkt mig at købe det alligevel.
jeg køber det i pil, som jeg ikke ved hvad er. Hvis jeg køber oxy til 250 pr pil. Hvad betyder dette? har altid købt mine piller i ark. Er pil det samme som ark eller er det noget andet?
derudover kunne jeg godt tænke mig at vide, omkring dosis. har i lang tid taget tramadol, 225 mg, og tapentadol som er lidt stærkere end tramadol. Hvad ville i anbefalde dosen skulle være på oxy?
håber mit indlæg er til at forstå.

endnu en ting: hvorfor må man ikke blande opioider med opioider med hinanden?


Top
  
Svar med citat  
 Titel: Re: oxy
Indlæg: 25 nov 2020 00:39 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Pr pil er pr pille oxy er røv dyrt, du blir nød til at høre hvor mange mg du får for 250 jeg gætter 80.
Start med 10 mg og se om ik det er nok.
De forstærker hinanden og du risikere det går galt.


Top
 Profil  
Svar med citat  
 Titel: Re: oxy
Indlæg: 25 nov 2020 18:22 
puha ja det lyder godt nok dyrt
jeg har selv kun taget en del tramadol og tapentadol.
Jeg fandt en artikel tidligere, som viste, ca. hvor mange mg af noget man skulle have, for at få samme effekt af de forskellige opioider. for eksempel at tramadol er ca 1/4 "styrke" af tapentadol, men kan ikke lige finde den nu, så hvis nogen kender noget lignende, en oversigt eller noget, så ville det være dejligt.

Hvis jeg køber oxy med 80 mg, så får jeg altså kun én pille for eksempelvis 250 kroner? så vil man vel typisk splitte pillen op i flere dele? du skriver at det vil være en god ide at starte med 10 mg, hvis man f.eks. har en pille på 80 mg. Det er alligevel meget en enkelt pille skal splittes op i. ellers synes jeg godt nok også det er lige til den dyre side at en enkelt pille skal op at koste så meget. Men når man nu splitter pillen, f.eks. 1 pille a 80 mg ned til 8 med 10 mg, så er det alligevel til at overskue.
Er udmærket klar over at jeg er ude på et sidespor, men har tænkt mig at skaffe noget alligevel, så det er ikke nødvendigt, at advare alt for meget. jeg er udmærket klar over, at jeg er på vej et sted hen, jeg ikke skal.


Top
  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster


Du kan skrive nye emner
Du kan besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team