Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 apr 2024 10:25


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 01 sep 2020 23:53 
Hejsa der,håber i ka hjælpe xD

Det første gang jeg har taget vasket før. Derfor jeg spørger.

Okay tog 1,07g amf tørrede det lidt og hælde bade amfen og acetonen i et glas. Rørte rundt, lod det stå på 1min og repeat. Over 10mins tid. Derefter kom det i en kom i en kop med kaffe filter over. Lod det dryppe af og hældte derefter en smule acetone i, igen da jeg har hørt de ka hæve renheden endnu mere.


Godt så lortet er nu færdig og jeg napper en streg Og tænker med det SAMME FØJ. Der var Zero! Lugt fra det. Når jeg tog en streg fik jeg sådan en bitter smag med et skwis medicin agtig smag henover. Konsistenten er sådan at selvom det har stået i stue temp i hva... 4-6 timer nu. Men jeg kan stadig presse kortet ned på det også vil det samle sig som en pandekage...


Er de symptomer normale eller har jeg bare vasket cut fra cut? Ved godt det med det ik er tørt at den ik er go. Men hvad siger i til de andre ting?..... Har lige købt 10g af det. Han sagde det var slet ik noget so. Alt det cuttet nåede og kun tog rent. Så troede desværre på ham...


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 02 sep 2020 07:52 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Du skalbeholde det der er tilbage i kaffefilteret, når det er acetonevask vi snakker..


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 02 sep 2020 19:09 
HopIFjordeN skrev:
Du skalbeholde det der er tilbage i kaffefilteret, når det er acetonevask vi snakker..




Ja det var os det jeg gjorde?


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 02 sep 2020 21:44 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Det virker som om du var små blæst, da du skrev det første indlæg, så noget effekt må der da have været? :)

Acetone vasket amf, lugter ikke. Så på det punkt, lyder det meget rigtigt

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster


Du kan skrive nye emner
Du kan besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team