Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 apr 2024 15:43


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 04 mar 2020 18:10 
Var så uheldig at blive fanget med en lille pose kokain i byen, da en civilbetjent synes jeg så lidt for blæst ud. Jeg fik hurtigt afgivet mit cpr nr og fik en lille lap med en konfiskationserklæring på de 0,5g kokain.
Det er kæmpe problem da min fremtidige karriere afhænger af min offentlige straffeattest, som dermed bliver plettet.
Der hvor jeg blev taget er der ingen videoovervågning, og betjenten så heller ikke noget ID på mig. Tror I at der er nogen som helst chance for at nægte bøden, og så tage sagen i retten hvor det så bliver ord mod ord? Eller er jeg bedre tjent med at æde bøden, tage straffen og så i gang med at finde ud af hvad der skal ske med mit liv?

Mvh. Den fortvivlede StupidMan


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 04 mar 2020 20:30 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Den ville jeg tage med en advokat - men tror ikke du har en chance i en retssag, desværre.. Tilgengæld kommer bødesager vist kun på din private straffeattest, og jeg mener at det slettes efter 5 år..


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 04 mar 2020 21:03 
Så længe det er under 5g, kommer det ikke på den private som jeg har forstået det.
Den offentlige derimod, der kommer den desværre på et stykke tid.
Men jeg tænker bare, skal politiet ikke decideret have et bevis på at det er mig der har fået konfiskeret det pågælende narko i en eventuel retssag.
Det kunne jo ligeså vel være en der oplyste falsk cpr nr.

Uden selv at kende til retssystemet, så frygter jeg desværre at du har ret.
Nu afventer jeg i hvert fald lige eboks, og så må jeg lige få talt med en advokat.
Tak for hurtigt svar HopIfjorden.


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 04 mar 2020 22:14 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2747
Har du en ven som ligner dig og er villig til at “tage” pletten, så kan det måske lade sig gøre.
Tænker dog at bøden bliver større da han bliver nød til at erkende han har opgivet dit cpr nummer. (Spørg en advokat mht straf for den del)
Men måske en mulighed.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan skrive nye emner
Du kan besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team