Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 20:41


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 51 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 06 feb 2020 19:28 
Hej alle kloge hoveder. Jeg ved ikke hvordan fanden det kunne komme dertil, men har de sidste 2 måneder opbygget mig et så voldsomt vanvittigt tramadolmisbrug at det kan undres at jeg stadig er i live. Har haft et dagligt (fra 18.00- 00.00) indtag på mellem 2000 - 3000 !!! Mg... Nu skal det fandme være slut. Har før taget en kold tyrker fra 1500 mg. og dette var ikke just behageligt men heller ikke noget, jeg ikke kunne klare ved at sætte tid af til elendigheden og så bare vente. Godt 3 dage senere begyndte jeg at få det bedre. Mit spørgsmål er om der er den store forskel på at gå den kolde vej fra i går et indtag på 2200 mg. og så,i forhold til de 1500 jeg før har klaret. Tvivler stærkt på at den store del af forummet her har forsøgt sig med så store mængder, men håber alligevel i kan hjælpe. Har ikke muligheden for at trappe ned, da lageret nu er tomt. Hvordan vurdere i risikoen ved kold tyrker i den størrelseorden?

På forhånd tak.
-Idioten


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 06 feb 2020 19:37 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Wow, det var dog en kolossal mængde. Jeg ved desværre ikke hvad der kan være af specielle abstinenser med præcist tramadol da det jo er lidt anderledes fra andre opiater/oider, men har du klaret 1500 tror jeg ikke du skal forvente den heeelt store forskel fra 2200mg. Du får nok hvertfald lidt klassisk krilder-ben, svært ved søvn og andet lir, men er trodsalt ikke læge, så kan ikke sige om der skulle være extraordinaire udfodringer ved +700mg forskel.

Anbefaler lange varme bade herfra. Hold os endelig opdateret.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 08 feb 2020 23:05 
48 timer er nu gået og selveste Skt. Peter har lige inviteret til pokeraften.


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 08 feb 2020 23:14 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Av for den du fik lige en plads i min aftens bøn, kan godt huske hvordan det følte efter 48 timer mht heroin - da bad jeg min første bøn nogensinde.
Den gang mente jeg at det ikke virkede - senere i lyset af jeg aldrig begyndte igen.. tja

Det blir bedre!


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 09 feb 2020 00:29 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Prøv evt. at købe et par pakker Kodimagnyl, Grapefrugtjuice, Bacopa evt. fra Matas og doser op til 5 stks pr gang og suppler med juice og Bacopa kapsler. Begge potentierer Kodeinen.

Du kan også i værste tilfælde tage lidt større doser Immodium der indeholder Looperamide som er en slags syntetisk Fentanyl som bare ikke krydser blod hjernebarrieren men i lidt større doser kan tage lidt af opiodabstinenserne.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 13 maj 2020 22:07 
Kontakt dit lokale misbrugscenter!
De kan sikkert hjælpe dig med noget til at tage det værste.
Og snakke hvis du er til den slags.
Håber det går godt.


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 13 maj 2020 22:10 
Kender skrev:
Kontakt dit lokale misbrugscenter!
De kan sikkert hjælpe dig med noget til at tage det værste.
Og snakke hvis du er til den slags.
Håber det går godt.



Tjekkede ikke lige datoen. Håber det gik smooth nok og du ikke er faldet i igen.


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 16 maj 2020 00:32 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 aug 2008 23:18
Indlæg: 301
Jesus fucking christ dude. Håber for guds skyld at du er kommet godt ud på den anden side. Ej fy for satan mand et hul du er/var havnet i, ønsker dig fandme alt godt og håber ikke at du tager skovlen frem igen.

Fso skrev:
kan godt huske hvordan det følte efter 48 timer mht heroin - da bad jeg min første bøn nogensinde.


HAHAHA fucking amen to that!
Seriøst fucking sejt at du ikke er faldet i igen tho! Ka' du ikk' lige be' for mig næste gang du snakker med vorherre, der er tydeligvis ikke blevet lyttet til mig :lol:


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 17 maj 2020 21:16 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Jeg har ik rørt heroinen efterfølgende, men apotekets efterligninger har jeg smagt på, så helt er jeg jo egentlig ik sluppet, men stadig billigt sluppet.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 22 jan 2021 21:31 
Jeg røg desværre i fælden igen og tager mig nu en kold tyrker igen fra i morgen. Denne gang “kun” fra 1200 mg. Mandag regner jeg med at jeg er klar igen nogenlunde. God weekend til jer alle. Jeg ved min ikke bliver behagelig, men det er jo selvforskyldt. Denne gang skal være sidste gang!


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 22 jan 2021 22:28 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Op på hesten igen håber du kommer nogenlunde igennem weekenden, kunne være godt med en beskrivelse af nedturen til advarsel for andre, når du er kommet over på den anden side engang.

Mvh


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 25 jan 2021 21:35 
Det gik desværre ikke som forventet. Tog lige en håndfuld oxy lørdag aften :( I dag har så været et rent helvede. Meget værre end jeg nogensinde har prøvet før, så jeg tog den lette udvej og tog en håndfuld tramadol for at få abstinenserne på afstand. Nu starter jeg forfra igen i morgen. Det værste er sgu egentlig at jeg ikke havde rygrad til at fuldføre denne gang. Min kone er involveret nu og det kommer nok til at gøre tingene lidt lettere. Stakkels kvinde at skulle være vidne til dette for gud ved hvilken gang. Men der er ikke andet at gøre end at starte forfra igen. Jeg er stadig fuldt ud overbevist om at når jeg kommer mig fra denne omgang, så er det sidste gang at jeg har indtaget det lort. Ville ønske jeg aldrig havde stiftet bekendtskab med de små sataner. Har ellers aldrig haft problemer med stoffer eller alkohol før og har altid været meget psykisk robust. Ved ikke hvad det er, der gør at jeg er blevet fanget af dette udyr.
Til jer, der læser med og tror at i sagtens kan styre jeres forbrug: stop NU! Det kommer til at styre dig og ikke omvendt!


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 25 jan 2021 22:57 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Øv og røv op på hesten igen, det satans misbrug er sku svært og slippe ud af.
Hold fast i den her følelse når du er ude igen og livet bliver så let at de små sataner lokker igen!
Hvis det er for svært er der ingen skam i og tage en tur forbi misbrugscentret og bede om hjælp.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 27 jan 2021 01:33 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 jun 2020 15:45
Indlæg: 131
Føler med dig. Det er så nedtur at stoppe med. Men respekt for at du tager kampen op, endnu engang.
Det at du bliver ved med at rejse dig, er hvad der definerer dig.

Misbrugscenteret er ikke nogen dum ide. De kører dog ofte en ret langsigtet strategi, og med mindre det er hvad du ønsker, tror jeg at du bliver glad for at have holdt ud i nogle få, ekstremt hårde dage. Som du selv har erfaret tidligere, så kan du komme dig ret hurtigt, hvis du gennemfører den kolde tyrker.
Især hvis du så hurtigt som muligt kan få gang i nogle sunde vaner på ny! Altså at få fyldt en masse sunde ting ind i dit liv, som kan flytte fokus fra alle de nederen følelser der kommer, i forbindelse med stop.

Edit: Jeg havde skrevet om nogle doser jeg havde taget, som var endnu højere end du skrev om i dit første indlæg, men vælger nu at slette det, i tilfælde af at nogen læser det og tror at de kan slippe af sted med at tage så høje doser. Høje doser Tramadol er meget risikabelt.

Anyways, så er min erfaring at Tramadol abstinenser er meget følelsesmæssigt intense, men samtidig forholdsvis korte. Dette er værd at huske på, når du gennemgår de kommende dage.
Det vigtigste er virkelig at få påbegyndt nogle sunde vaner så snart du er udover det værste. Ellers er man bare overladt til sine egne følelser, og så vil det tage længe at få humøret på ret køl.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 29 jan 2021 01:10 
Mitlivmitvalg og Fso, jeg sætter stor pris på jeres opbakning. Vender tilbage når jeg har fået tingene lidt på afstand.


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 29 jan 2021 01:36 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 jan 2021 01:20
Indlæg: 3
Hvordan kan jeg skrive en privat besked til dig


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 29 jan 2021 05:41 
Miklo skrev:
Hvordan kan jeg skrive en privat besked til dig


Hej Miklo.

Du kan evt. sende mig en mail på formiklo@outlook.dk , tak.


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 29 jan 2021 10:37 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 jan 2021 01:20
Indlæg: 3
Idioten1944 skrev:
Miklo skrev:
Hvordan kan jeg skrive en privat besked til dig


Hej Miklo.

Du kan evt. sende mig en mail på formiklo@outlook.dk , tak.




Så der sendt en mail :D


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 02 feb 2021 09:53 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 jun 2020 15:45
Indlæg: 131
Hvordan går det? :-)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 04 feb 2021 01:51 
Sidder desværre stadig fast i pillerne. Kan bare ikke lige tage mig sammen til at skulle overstå 3-4 dage i helvede i denne tid...


Top
  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 51 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 13 gæster


Du kan skrive nye emner
Du kan besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team