Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 16:20


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Status
Indlæg: 08 dec 2019 13:10 
Endnu en opdatering.
Det er en stor sejr på etikkens vegne. Om det så kostede mig lidt social status herinde, fred være med det. Nu kan jeg arbejde med tingene på en helt anden måde.

Det har været utroligt at høre filerne. De har genvækket chokket som har siddet i kroppen, og givet mig mulighed for at integrere og forløse traumet på meget mere fornuftig vis. Smerterne nærmest glider ud af kroppen.

Tak til alle dem der stod ved min side, jeg elsker jer alle.


Top
  
Svar med citat  
 Titel: Re: Status
Indlæg: 08 dec 2019 15:24 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Godt for dig gamle jas, det mener jeg virkelig :D

Kunne nu godt være gjort på en anden måde, men den del må du selv ligge og rode med :nus:

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
Svar med citat  
 Titel: Re: Status
Indlæg: 08 dec 2019 16:33 
Jeg fejrer og deler mellem andre, med jer :hjerte:

Til dem der gav en hånd i slaget, I er seje. Jeg håber, jeg en dag tilegner mig nogle af de egenskaber og værdiger, I besidder :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:


Top
  
Svar med citat  
 Titel: Re: Status
Indlæg: 08 dec 2019 16:35 
Og tak Koala, vi ses derude :wink: :hjerte:


Top
  
Svar med citat  
 Titel: Re: Status
Indlæg: 08 dec 2019 16:36 
Homie! :hjerte:


Top
  
Svar med citat  
 Titel: Re: Status
Indlæg: 08 dec 2019 17:49 
Offline
Site Admin

Tilmeldt: 21 maj 2002 01:01
Indlæg: 1118
Gæst skrev:
Endnu en opdatering.
Det er en stor sejr på etikkens vegne. Om det så kostede mig lidt social status herinde, fred være med det. Nu kan jeg arbejde med tingene på en helt anden måde.


En stor sejr for etikken??? Var det ikke en ide at tage stilling til hvordan du har opført dig overfor andre mennesker istedet for at bare at skøjte henover det? Du har ikke bare mistet lidt social status - du har pisset folk, der har rakt ud, op og ned af ryggen, hængt dem ud, truet dem og er nu flabet nok til bare at ignorere det, istedet for at stå ved det og komme med en seriøs undskyldning. Normalt er jeg exceptionel tykhuset, men du har godt nok indtaget podiet over top tre premiekvaj jeg nogensinde har mødt.

Du ender som en ensom gammel mand hvis du ikke begynder at tage stilling til hvordan din opførsel rammer folk omkring dig.

MVH
KenIshii


Top
 Profil  
Svar med citat  
 Titel: Re: Status
Indlæg: 08 dec 2019 19:03 
Online
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5081
Ved godt tråden er låst.
Etik er diskussionen af den rette ageren, og omhandler hvordan man bør handle overfor andre. Du har været en fucking nar, og fortsætter tilsyneladende med det. Det er ikke en sejr for hver etik eller moral.

Jeg er glad for at du bearbejder dine skader og din frygtelige, traumatiske oplevelse - og det ved du jeg mener, men jeg tror ikke jeg genfinder respekten for dig. Ønsker dig dog det bedste alligevel.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster


Du kan skrive nye emner
Du kan besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team