Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 08:36


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 24 jul 2019 14:08 
Hej!
I lørdags fik jeg mit første svampetrip nogensinde med golden teacher. Det skal lige siges, at jeg aldrig har prøvet andre stoffer end hash før.
Jeg var sammen med en af mine gode venner, og vi havde en fantastisk oplevelse, hvor vi opdagede mange flere lag i vores bevidsthed, og det føltes som om alt faldt på plads. Dog begyndte det hele hurtigt at føles meget paradoksalt, og frygten begyndte at komme da vi var ved at "blive os selv" igen. Jeg følte at jeg mistede kontrol over virkeligheden og følelserne tog overhånd. Det hele var en meget voldsom oplevelse, og jeg må indrømme at jeg nok ikke havde læst nok om det før. 2,5 g var nok også for meget i forhold til min kropsvægt og at det var første gang.

Resten af dagen var jeg paranoid for at "jeg aldrig ville blive mig selv igen", og dagen efter havde jeg det vildt dårligt med ondt i hovedet og kastede op. I de følgende dage har jeg følt en smule flimmer for øjnene og følelsen af at "være i en bobbel" - følt mig distanceret fra mine omgivelser. Har generelt været nedtrykt, følt mig lidt følelseslammet og har været bange for aldrig at blive normal igen. Har hørt om noget der hedder "afterglow", altså at man kan føle sig påvirket i flere dage efter. Er der andre, der har haft samme oplevelse eller har erfaring og viden på området, som kan berolige mig lidt?
På forhånd tak :)


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 24 jul 2019 16:50 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Det lyder til det gradvist er ved at blive bedre?


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 24 jul 2019 17:20 
Ja, det håber jeg i hvert fald. Kan ikke finde ud af hvad der er reelle eftervirkninger og hvad der bare er mig, som overtænker hele situationen. Min puls er også lidt hurtigere end normalt, men måske igen bare bekymring.


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 24 jul 2019 17:29 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 27 feb 2009 19:21
Indlæg: 1379
Prøv at give mere plads til afterglowet en anden gang, og se om du ikke får det bedre. En god måde at gøre det, er at sidde og høre noget af det samme musik igen, eller hvad du nu fokuserede på. Det kan også være det ikke virker, fordi man prøver for hårdt, for egentlig skal man bare lige slappe af, og lade det ske. Det kan du måske også nå endnu, så du kan blive lidt klogere på det :)

_________________
Tilgiv Tilbliv


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 25 jul 2019 08:27 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Hvordan går det?
Hvor gammel er du?


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan skrive nye emner
Du kan besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team