Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 apr 2024 17:18


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 16 jul 2019 15:49 
Af alle stoffer der findes, hvilket er så mindst harmløst fysisk?
Jeg kan ikke tåle hash, da jeg bliver voldsomt psykotisk. Så tænker heller ikke, at jeg skal nærme mig noget ala LSD, svampe osv.

Jeg har haft fantastiske oplevelser på kokain, amf og mdma. Er bare bange for, at min krop en dag ikke kan tåle det, og jeg ender med at dø. Specielt fordi jeg i forvejen tager en høj dosis antidepressiv og antipsykotisk medicin, og tænker ikke, at det er den bedste kombi. (Er forresten en 22 årig kvinde - hvis det gør nogen forskel)
Så hvad er det mest harmløse, I kender til?


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 16 jul 2019 16:09 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Kava Kava er nok den som både har den mindste risikoprofil og største euforiske kvalitet og så er den stadig lovlig i DK så endnu bedre.

GHB i kontrollerbare mængder kan også være utroligt sikkert (så længe man har styr på dosis!) og har lille hvis nogen skadelig effekt på systemet.

Der er desuden et væld af andre både planter og semi-lovlige RC's som i teorien ikke har den største skadelige profil selvom de måske krydser over og bliver risikable ifm. psykoser.

Der er også den længerevarende strategi med høj-dosis planter med adaptogen-kvalitet for at styrke systemet nok til at have mere eller mindre konstant energi og overskud. Bacopa, Ashwagandha, Rhodiola, Ginseng, Mucuna, Tulsi, mf.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 16 jul 2019 22:16 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
Hej 4xX :)
hvilken slags rus søger du?..
men umiddelbart vil jeg tro et wild dagga er noget for dig, specielt hvis du savner det med at rulle og ryge en pind.. det gir en meget mild rus sammenlignet med cannabis.

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 17 jul 2019 08:27 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2485
Geografisk sted: Inside the animal
Jeg forstår ikke hvorfor du efterspørger det mindst fysiske, når du tydeligvis har nogle udfordringer på det psykiske. Måske det bare var det du mente :)
At bilde sig ind, at nogle stoffer er harmløse er en ganske naiv måde at komme galt afsted på.

Rusmidler bør håndteres med respekt, også selvom de er milde, og efter min mening specielt for personer med din risikoprofil. At du ved du bliver psykotisk og er på antidepressiv og -psykotisk medicin skriger til himlen, at du ikke bør indtage rusmidler, der påvirker din hjernekemi. Vil du virkelig risikere dit humør, for ikke at tale om at blive sat totalt tilbage i din behandling, bare for at være påvirket? Meningen med din behandling er vel forhåbentlig at slippe for medicin på et tidspunkt, hvilket kan blive forsinket.
Antidepressiver og MDMA er ikke særlig heldigt fx.

Jeg kan ikke få mig selv til at anbefale andet end en kop kaffe, mere research om hvordan din medicin interagerer med rusmidler, og en refleksion over hvad din behandling skal føre til.

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster


Du kan skrive nye emner
Du kan besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team