Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 01:37


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 10 mar 2019 18:01 
Godmorgen,
Jeg har taget 30mg alopam og overvejer at ryge en joint. Lyder det dumt?

Huhej


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 10 mar 2019 19:14 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 mar 2019 14:32
Indlæg: 7
Geografisk sted: kolding
om det lyder dumt er vist en personligsag. men det kommer meget an på tolerance af både skunk og alopam! da jeg har venner som ryger meget selvom de er på benzoer men vil ikke selv gøre det, mest fordi jeg tænker at alopam gør mig blæst nok men igen, tolerance spiller en vigtig rolle, og selvfølgelig hvorvidt du kan styre dine tanker! men vil ik selv mene at en skunk joint kan gøre den store skade, men det ogs kun egne erfaringer! forsat go aften og dejlig søndag! :-)

_________________
jo mere vi lære, jo mindre ved vi! <3 :) (A) fuck had, vær glad, skab fred. og giv lidt mad for jeg er flad!

save the planet kill your self <3 ting på hvor i pengene i poster, tænk på hvor meget en atombombe koster!


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 10 mar 2019 19:20 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 mar 2019 14:32
Indlæg: 7
Geografisk sted: kolding
her er forresten et lille link som fortæller lidt om dem dog kun 10 og 15 mg, håber det kan være til gavn! http://xnet.dkma.dk/indlaegsseddel/PdfF ... 49&lang=da og et board,indlæg, eller hvad de vil kalde her inde, hvor de skriver en del brugbar ting omkring benzo osv! viewtopic.php?p=647232

_________________
jo mere vi lære, jo mindre ved vi! <3 :) (A) fuck had, vær glad, skab fred. og giv lidt mad for jeg er flad!

save the planet kill your self <3 ting på hvor i pengene i poster, tænk på hvor meget en atombombe koster!


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster


Du kan skrive nye emner
Du kan besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team