Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 16:13


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 30 nov 2018 18:59 
Helt basic fra spørgsmål fra en forholdsvis nybegynder.
Jeg har røget klump nok 20 gange før og skunk et par gange. Vil nu gerne prøve pot, men er itvivl om det er worth it

Hvordan virker pot, iforhold til de 2? Kan man godt få en high ud af det, eller er det helt håbløst?
Er svag, der skal ikke mere end et par sug af en 2'er til at jeg er godt bash, dog ikke for bash til at ryge mere.

Og - hvad koster pot på staden?


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 30 nov 2018 19:17 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 aug 2011 17:06
Indlæg: 38
Geografisk sted: I Vulvaland
Det er meget forskelligt i forhold til hvad du får; når du køber pot.

I min erfaring med pot fra staden er det generelt ikke så tungt for kroppen og har mere en opkvikkende end en søvndyssende effekt på mig. Det kan også have en mere psykedelisk effekt.
THC niveaet er ikke så højt så du vil normalt skulle have mere plantemateriale, tilgengæld er det også billigere så du burde kunne få et gram på staden for en halvtredser.

I min bog er pot værd at forsøge sig med.


Senest rettet af Schrooms 01 dec 2018 14:45, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 30 nov 2018 19:46 
Schrooms skrev:
Det er meget forskelligt i forhold til hvad du får; når du køber pot.

Generelt er det ikke så tungt for kroppen og har mere en opkvikkende end en søvndyssende effekt på mig. Det kan også have en mere psykedelisk effekt.
THC niveaet er ikke så højt så du vil normalt skulle have mere plantemateriale, tilgengæld er det også billigere så du burde kunne få et gram på staden for en halvtredser.

I min bog er pot værd at forsøge sig med.


Men man får stadig "high" fornemmelsen, og muligvis også griner på?


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 30 nov 2018 19:56 
Det er strain'et der afgør karakteren af rusen, om den er up eller cough lock. De karakterer du efterspørger er sativa strains.

Pot betyder dårligere buds generelt; dovent trimmet, måske frø i endda, doven tørring.

Skunk skulle gerne betyde at alt det negative ved pot er taget hånd om, men på gaden betyder betegnelserne som 'skunk' og 'pot' som regel ikke så meget da der som regel ikke er lagt kærlighed i budsne anyway hvis du køber af en fremmed.


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 30 nov 2018 19:58 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Ja pot og skunk er i princippet det samme. Det er bare nogle "forædlede" sorter der producerer de der kompakte og koncentrerede buds, som man kalder skunk. Så effekten er den samme, men der skal som sagt mere pot i en joint, hvis du vil nå til samme high som skunk giver. Der findes svag og stærk pot, og den svage udgave er måske svær at blive helt basket af, men stærk pot det kan man sku godt falde i søvn af.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 30 nov 2018 21:00 
Hector Salamanca skrev:
Ja pot og skunk er i princippet det samme. Det er bare nogle "forædlede" sorter der producerer de der kompakte og koncentrerede buds, som man kalder skunk. Så effekten er den samme, men der skal som sagt mere pot i en joint, hvis du vil nå til samme high som skunk giver. Der findes svag og stærk pot, og den svage udgave er måske svær at blive helt basket af, men stærk pot det kan man sku godt falde i søvn af.


Det gav mig et meget bedre indblik i det, tusind tak.
Også tak til dig den anden, kan ikke lige double qoute, men ja - det giver rigtig god mening begge jeres svar.
God aften, nyd weekenden!


Top
  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster


Du kan skrive nye emner
Du kan besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team