Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 17 apr 2024 01:31


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Anbefaling?
Indlæg: 07 maj 2018 15:46 
Hejsa kære Pyschedelia.

Kan nogle give mig et svar på hvorfor kvaliteten er faldet enormt ude på staden?
Synes de fleste boder derude hvor de unge mænd står, er pisse flabet, uærlige og træt af dem ad helvedes til.
Nogle der ved om nogle af de gamle/lokale derude har noget af det gode fra de varme lande? Fordi savner de ældre, de var altid ærlige med deres stads, venlige as fuck og altid nogle man fik lyst til at komme hos igen.

Nægter at vende tilbage til røvhuller der smider noget 80'er ragelse op og smider en luksus-kashmir skilt på, det er fandme grænsen.


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 07 maj 2018 16:38 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Henvend dig til den samme, prøv evt. at finde en der ser lidt ældre ud, snak med dem og sårn. Stille og roligt få opbygget bekendtskaber. Man kan godt få god røg til en fair pris stadig, men det kræver lidt indsats. Og så måske ikke på selve gaden, men mere kan jeg ikke hjælpe dig.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 07 maj 2018 19:31 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Jeg har også lige mødt to mit studie der har fået tæsk på Staden i weekenden uden at have gjort noget som helst. De var godt nok berusede, men der skulle åbenbart ikke mere til end at afvise et hash tilbud også fik de en tur med knojern. Jeg har altid forsvaret Staden, men når pusherne begynder på den slags så begynder man da at miste respekten for deres "kamp" for urten. Håber de pågældende pushere er blevet opdaget og smidt ud af flokken, jeg tror desværre bare der er sket en kulturændring, pga. anholdelser og en masse faktorer der gør at de gode pushere ikke længere gider at skilte med deres aktiviteter.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 07 maj 2018 20:10 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Hector Salamanca skrev:
Jeg har også lige mødt to mit studie der har fået tæsk på Staden i weekenden uden at have gjort noget som helst. De var godt nok berusede, men der skulle åbenbart ikke mere til end at afvise et hash tilbud også fik de en tur med knojern. Jeg har altid forsvaret Staden, men når pusherne begynder på den slags så begynder man da at miste respekten for deres "kamp" for urten. Håber de pågældende pushere er blevet opdaget og smidt ud af flokken, jeg tror desværre bare der er sket en kulturændring, pga. anholdelser og en masse faktorer der gør at de gode pushere ikke længere gider at skilte med deres aktiviteter.


Yea, det er helt klart blevet mere fucked. Gå rundt og snak med de forskellige pushere, og hold dig til den, som virker mest normal og flink.
Så også nogle gutter derude for en to måneders tid siden, som gik rundt og ledte efter en eller anden, de skulle smadre. Eller, det ved jeg ikke, men det lignede virkelig, at det var deres plan.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan skrive nye emner
Du kan besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team