Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 15:06


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Indlæg: 27 dec 2017 21:04 
WOW. Det drejede hurtigt over på psychedelic.

Ja jeg er fan af Suboxone. Min nye kærlighed :)
Derfor kunne det være lækkert at snakke med andre, hvis de kan styre det og er fornuftige omkring det.
Afhængigheds vinklen på denne stofrguppe er jeg egentlig ikke bekymret om da man stopper, lige så snart det bliver som luft og magien er væk.
Så må man holde sig i skindet og fokusere sin hverdag på evt fysiske eller andre vigtige ting i daglige´dagen.
Er der nogle der kan følge op på den :D :nus:


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 27 dec 2017 22:15 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 maj 2016 15:12
Indlæg: 313
Jeg kan kun tale om min personlige erfaring med Heroin erstatnings præparater, og det er at jeg synes man skal holde fingrene fra det, medmindre man faktisk er Opiat afhængig og kan bruge disse til en mulig udtrapning
jeg synes ikke selv de havde potentiale, men igen en joint er nok for mig så er nok ikke den bedste at tale med angående Suboxone's lamme potentiale.

Men pas på men den slags, man er ikke altid selv klar over omfanget af sit misbrug, du skriver godt nok at du vil snakke med folk som kan styre det og som er fornuftige omkring det, igen synes jeg du skal huske at tænke på at vi har med et syntetisk opiod at gøre, så at dette ikke bekymre dig fordi dit argument er at magien forsvinder og det bliver som luft, altså snakker vi Opiater her eller hvad menes der med denne kommentar, i mine øjne er Opiater nok de farligste at lege med angående misbrug sammen med crack og meth.

( beklager jeg var med til at køre tråden off topic, var ikke hensigten ) Back on track...

_________________
Bonzai guru


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 28 dec 2017 14:24 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
hej Subsssss! jeg har taget subsoxone i laang tid, hvad vil du vide?..
helt ærligt: jeg har svœrt ved at komme af det, har både brugt og misbrugt det i små og store doser.. jeg kan godt mærke virkningen endnu, og har det ok på det.. men som Alf'n oss siger så er det bedst til at komme af opiaterne på.. -jeg blir ofte møgdepri og kan mœrke mine smerter ret (for) meget hvis/når jeg ikk har nok buprenorfin i kroppen.. halveringstiden er lang, længere end effekten.. -så det bliver akkumuleret ved forsat indtag.. pas meget på med at kaste din kærlighed efter denne stofgruppe!
vh stop

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 07 jan 2018 03:55 
Jeg forstår godt i advarer imod det. det skal man jo gøre.

Og jeg er egentlig også stoppet med det igen.
Magien er der ikke rigtig mere, altså der hvor man bare sidder for sig selv og kigger op i loftet, falder halvt i søvn, brækker sig lidt osv :D
Det var et pr gode måneder- og det hjalp mig virkelig helt af med alkohollen. Har ikke været fuld i snart 2 måneder :D Kan ikke engang lide smagen af sprut mere. Det er super positivt.
Fik da også lige prøvet heroin en enkelt gang, og der er jeg egentlig større fan af Suboxone. Metadon kommer heller ikke i nærheden.

Det er bare øv når man føler en trang til at være påvirket hele dagen, sådan har jeg altid haft det. Det er da absolut noget jeg skal have arbejdet med, men det går så laaaangsomt i psykiatrien. Ca 1 måned mellem hver samtale som varer 20 minutter. Medmindre de aflyser så vi oppe på 2. 2-3 timers terapi om året sammenlagt, kan det passe? Og så med forskellige, så man næsten starter forfra hver gang? Det syntes jeg ikke.

Det er lidt som om jeg, med store mellemrum, finder mig noget at gå op i- og så forsvinder interessen når jeg har været det hele igennem.

Jeg har opbrugt mine 5 forsøg på at tage en uddannelse og når jeg er ædru- ligger jeg primært under en dyne og magter ikke mennesker. Når jeg er på fx Suboxone, så virker alle muligheder åbne og tilgængelige.

Jeg ved absolut ikke hvad jeg skal stille op :D
på forhånd undskyld hvis jeg lyder som en internet taber- men et eller andet sted er jeg vel en komplet taber haha og så er det bedre at være anonym :-D


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 07 feb 2018 15:48 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
Hej subsssss! :)
det er sku godt at høre at du er kommet af med dit alkohol-problem! :rocking:

-må jeg spørge hvordan, hvor tit og hvilke doser du brugte suboxonen ?.

ang. det med psykiatrien, så kan jeg genkende det du skriver rigtigt meget!
har du spurgt om det er muligt at få flere samtaler?.. (du kan bede om en henvisning fra din læge til en psykolog , så der er mere end dén ene person i psykiatrien at tale med..)
du kan også selv henvende dig hos en psykolog privat, bemærk dette koster dog mere end ved en læge-henvist..
der er også en mulighed hos det lokale misbrugscenter, hvor det at vil være påvirket konstant kan arbejdes med i både samtaler med behandler, i grupper og dertil indrettede forløb.
du kan også lave din egen tråd på et dansk forum, og så skrive løs.. -det er godt at få det ud og ned på skrift!
og du skal skam ikke undskylde for din selverkendelse og selvindsigt!! det er kun godt! -tænk hvis det ikk var noget du kunne skænke èn eneste tanke; og bare kørte hårdt på ..
respekt herfra
venlig hilsen Stop

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 27 mar 2018 10:04 
Ca 4 mg dagligt de sidste 5-måneder. Har været ædru i 5 måneder det for vildt.


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 29 mar 2018 10:14 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
hej subssss! :)
det er dæleme godt at høre..
bruger du det stadigvæk?
vhS

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 12 apr 2018 16:50 
Ja dsv.
Dog er det ikke tilgængeligt mere og jeg føler en uro.
Det er ca en uge siden jeg tog de sidste 4 mg. Der var næsten ingen effekt, så tolerancen har været rimelig høj.
Altså det er slf mega ubehageligt. Men jeg tænker ikke jeg skal være bekymret som ved benzodiazepiner?
Hvad vil i gætte på misbrugscenteret siger, hvis man kommer og siger man nu har problemer med den stofgruppe? Jeg har før haft kontakt med dem ang alkohol og benzoer. De tør vel ikke gøre noget når jeg får benzoer på recept. Hmm.


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 12 apr 2018 18:23 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
Hej Subsssss! :)
Godt at høre fra dig!
hvordan ser din dag ud mht energi, humør, føde-indtag, søvn og sårn?
hvis du har været af suboxone i en uge og fra den dosis, så vil jeg mene du ska holde skruen lige i vandet og forsætte uden!..
hvad mener du med misbrugscenter? -er du tilknyttet et, eller overvejer du at snakke med dem?..
Mvh STW

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan skrive nye emner
Du kan besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team