Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 19:48


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 22 jun 2017 00:44 
Styr lige din alkoholisme, er den klareste tanke i mit sind ligenu. Herine er I en flok rabeller, som selv bestemmer, virkelig tager det der heller og fuck det. Jeg er ikke en poetisk lille skabelse som skriver for at plare dig. Plagre, plage. Der findes nogle mennsker, faktisk hele verdens udvikling. Som sætter pris på folk

Det her er noget fucking lort, men der findes altså et smkt ord jeg søger plagger

Jeg gad godt at kunne skrive til adnre uden at være fuld, men selv ikke engang min familie kender mig der, heller ikke de ansatte som er her 24/tusind kroner om dagen

Prøv at se på det lort her
men hvad fanden kan i forvente
af et menneske i ikek kender


Og det er et godt spørgsmål
Hvad jeg forventer I forventer af mig

Så det her er en prøvelse af jer. Jeg ved godt hvordan alkoholikere, folk i en sekt, ansatte alle mulige andre fucking mennesker. Har en forventning om, ikke hvem jeg er, men hvad jeg kan tilbyde og hvordan jeg skal være. Den forventning skaber så en forventning, også bliver jeg vel det menneske. En verdens skabelse! Et fucking nederen sølle røvhul

Som smider de sten tilbage som andre har lagt det forkerte sted.


Også landte de det forkerte sted ...
... også kastede de dem tilbage

Folk det skal have en afslutning, og jeg forstår ikek forskellen på en slutning og start.

Du net som mennesker sidder på, er et system. OG jeg har ikke accepteret og vil nok aldrig gøre. At et system som er så ledene for mig, er forskelligt og så mange dele. Der findes et system og det er gammelt, det er noget gammelt lort. Som dette 'net' ewr en del af. Og nej vi skal ikke snakke som om vi kender hinande eller for noget fuckings skyld sn

Jeg hedder kasper
Hvis jeg overlever i nat

Så kan du ikke flygte eller gemme dig
Jeg skal nok finde dig

Bare for at sige fuck dig'

(Ja I'et er også skjlut)


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 19 jul 2017 20:16 
Jeg forventer I kan tage en bunke lort. Et sted er jeg faktisk fucking ligeglad, vel derfor der er et håb i jer. Og jeg har ventet med at skrive her indtil jeg også kan sige fuck nogle som jer, og mene det. Finde mine egne metoder og teknikker, et liv som ønskes lol vel at fucke med. PÅ MIN MÅDE

Så hvis jeg fucker med jer må i selv finde ud af det, i må også smide mig ud, i dont fucking care. Et sted til mig er ikke skabt, men der der er skabt nok steder man kan skide i. KALD DET MIN DONATION TIL JER

fucking junkier, det var jon der sagde det til ham igennem mig. Min usynelige ven, som jeg faktisk heller ikke engang kan se. Som mig, fra dig. Altså ikke dig, men alle de andre og alle de fucking systemer.


Fuck det, fuck mig, fuck dig

Hej

ohh nej


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 21 jul 2017 01:41 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2080
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Tror du ikke en afrusning på psykiatrisk ville være en god idé?

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan skrive nye emner
Du kan besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team