Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 22:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Der er mange naturlige måder at forstærke rus og opturen.
Grapefrugt har den egenskab at optage div stoffer og omsætte dem hurtigere en normalt. Dette forkorter også længden af halveringstid.
Chillie gør nogenlunde det samme men kan også give et naturligt trip i sig selv.

Meget nysgerrig at vide om nogen kender til andre naturlige forstærnere og hvordan I evt. bruger dem ?

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Mørk chokolade (høj kakao%) i forbindelse med MDMA skulle give kraftigere comeup og mere eufori. En lille 5-dages kur med 25g om dagen skulle gøre tricket.

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
For ikke så lang tid siden spiste jeg en chili på aMT og mærkede en tydelig effekt! Normalt synes jeg at stærke chilier medfører en speciel lethed i hovedet og på aMT var denne effekt helt klart forstærket. Derudover var det også ret forfriskende, så snart at man lige havde kommet sig over den brændende fornemmelse i svælget, svedeturen og den karakteristiske bræk-hikken. Jeg kunne godt lide effekten fra chilien (og smagen!) men synes ikke rigtigt at det var bi-effekterne værd.

Desuden er der også et andet problem med chilier: OD. Spiste en gang en alt for stærk chili i en koger og det var en ret ubehagelig omgang: det der før brændte var nu bare stærk smerte, blandet med hikken der var så kraftig at det næsten endte med maveindholdet på gulvet. Ikke noget der ville være skægt i et kraftigt syretrip!

Svar med citat  
Lille Rødhætte skrev:
For ikke så lang tid siden spiste jeg en chili på aMT og mærkede en tydelig effekt! Normalt synes jeg at stærke chilier medfører en speciel lethed i hovedet og på aMT var denne effekt helt klart forstærket. Derudover var det også ret forfriskende, så snart at man lige havde kommet sig over den brændende fornemmelse i svælget, svedeturen og den karakteristiske bræk-hikken. Jeg kunne godt lide effekten fra chilien (og smagen!) men synes ikke rigtigt at det var bi-effekterne værd.

Desuden er der også et andet problem med chilier: OD. Spiste en gang en alt for stærk chili i en koger og det var en ret ubehagelig omgang: det der før brændte var nu bare stærk smerte, blandet med hikken der var så kraftig at det næsten endte med maveindholdet på gulvet. Ikke noget der ville være skægt i et kraftigt syretrip!

Citron naturiliserer den brændede fornemmelse. Alle disse stoffer sætter gang i mavesyren og den kan holdes i ro med bacis mad, mælkesyrebacterier giver hurtigt ro i mavsen, bare ikke noget værre end at brække brændende mavesyre op.

Svar med citat  
Shambhala skrev:
Mørk chokolade (høj kakao%) i forbindelse med MDMA skulle give kraftigere comeup og mere eufori. En lille 5-dages kur med 25g om dagen skulle gøre tricket.

Jeg bruger tit mørk cokolade, hvis kan mærke at trippet tærer på de fysiske resurser eller genrelt bagefter til at komme ovenpå igen, chokolade er fyldt antioxistenter som kroppen skal bruge på al stabilesering ved vitamine og mineral optagelse.
At fylde kroppen op først er nok en meget god idee. Div. Undersøgelser har vist at mennesker kan spise op til 700g mørk chokolade om dagen, uden negative bivirkninger, så længe den er over nogle 60%.
Chokolade er gammel medicin og godt for mange ting.
Chokolade kan også være afhængihedskabende og for meget af det gode er aldrig godt eller bedre i virkeligheden, kun i vores tanker :idea:

Svar med citat  
Mr. Gone skrev:
Mango 1½ time før indtagelse af cannabis skulle vist gøre rusen kraftigere og længere.
har prøvet det et par gange i løbet af de sidste 2 uger, men jeg ved ikke rigtig :)

Jeg har aldrig hørt om at mango skulle virke på nogle måder andet en give voldsom randskid, men det kan også bare være mig og alle andre uden galdeblære hehe
Ved du noget om hvad i mangoen skulle virke og på hvad i kroppen, eller har du hørt det fra nogen det har virket for ?

Svar med citat  
Mr. Gone skrev:
Jeg ved ikke noget om det og har ikke mærket nogen tydelig ændring af effekten.
Prøv at søge på google, jeg læste at det var begyndt at blive forholdsvis udbredt i USA.

Hehe i USA er det populært at støtte indskrivelse af den bibelske skabelsesberetning som videnskabelig teori og undervisning-grundlag.
Prøv og søg på you tube efter et klip med... Know any contryes starting whit capital U... Eller noget i den stil, hehe den er for grineren og mega amrikansk :-P

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]