Steroider tricker ofte brug af andre stoffer, så det er nok en god ting at lade dem ligge.
Plus nedturen og alt det man mister af gains efterfølgende gør faktisk at det minder mest af alt om at pisse i bukserne for at holde varmen. Man kan selvfølgelig skynde sig og pisse igen, hvilket er et godt metafor på hvorfor steroider er så afhængelighed skabende, problemet er bare at man ender med at lugte max af tis.
Mange af de rigtig store drenge mener stadig de ser små ud når de ser sig i spejlet

træner du hårdt og længe uden krudt, så ændre det til en tilfredshed med de resultater du har skabt gennem din egen viljestyrke.
Hvilke stoffer misbruger du?
Et eller andet sted har du i dit indlæg selv givet løsningen på hvordan du kommer ud af misbruget, nemlig igennem det du brænder for træningen

Hold fokus på denne, fordyb dig i ernærringen og hvis du ikke allerede dyrker det så få kredsløbstræningen med - den naturlige high som 1-2 timer på motionscyklen giver mig er guld værd i vintertiden.
I forhold til at slippe af med lysten er det eneste som har virket for mig lang pause ikke måneder men år, til gengæld har det så også gjort at jeg i dag kan tillade mig at ryge en joint uden at skulle tænde en dagen efter/starte mit misbrug op fuld skrue igen.
Jeg tænker, både i forhold til din afhængelighed og din ensomhed, så kunne du havde gavn af den støtte du vil kunne få ved at gå regelmæssigt til møder NA/AA - måde nogle mennesker som slås med lignede problemstillinger og hvem ved måske finde en trænings makker.
Mvh