Praktis tilgang;
Der er flere toxiner i natskygger som gerne skal undgås hvis vil trippe på dem. Atropin er ikke i alle natskygger og den slags natskygger fravælges grundet dødsfarer og ingen trip virkning. Resten er trip-bare ved forsigtighed. Læs op på de enkelte toxiner i natskygger, nogle binder i fedt og andre påvirker centralsystemet hvilket heller ikke er det man vil have mest af i trippet. Læs grundigt op om hvordan udskiller de ønskede stoffer og vælge planter efter mindst dødlugheds-faktor.
Mentale forberedelser. Dette er ikke for sjov men alvor. Trip ikke hvis du vil være den du er, det her lort ændrer din personlighed og alt after hvor dygtig man er til at tilpasse sig, får man ud af trippet. Er man ikke god til ændringer så er det her ikke sagen . Vær forberedt på at ændre dig selv og hvad du søger ud af trippet. Virkeligheden ændres for altid og er ikke bare et trip på et par timer. Man skal regne med 2 timers mavepine efterfulgt af 5-18 timers delerium og op til en månedes Trip før man er helt færdig.
Erfaringer; Har trippet en del før i tiden på div. Natskygger og haft fede og vilde oplevelser og udvidet min bevisthed ret så meget på disse planter. Rører dem ikke længere, jeg blev af stress og stress og trip duer bare ikke sammen. Bliver jeg en dag rask nok, er det helt sikkert natskygger jeg skal arbejde videre med. Jeg har erfaring nok med dem til at sige jeg nok ville blive sindsyg om tog jeg bare et mini-trip sådan som har det nu og intet problem med at vente. Der er aldrig nogen plante der har givet mig respekt for naturen og dens under som natskygger. Man må overgive sig til vandvid og se det som naturligt, slippe alle formodninger og tro for alt er bare og sker. Først efter trippet styrer man selv igen og har kontrollen til at arbejde med trippet, finde ud af hvad man oplevede, som at vågne fra en livlig drøm som har væretvirkelig.
|