Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jun 2025 01:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
hej psychedelia :)

igår var jeg til fest og "gav den gas".
festen slutter og jeg får faldet i søvn på trods af amf'en.
jeg vågner og kommer i tanke om at jeg skal til min bedstemors 80års idag kl 12.30, og jeg sidder med det problem at mine pupiller er møg store.. er jeg på spanden så om sige? .. eller er der et lille fif eller god undskyldning til pupillerne ? :)

jeg håber virkelig at høre fra jer så hurtigt som muligt :)

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du fejler intet hvis det er det du hentyder til når du skriver om du er på spanden. Det er almindeligt at have udvidede pupiller næste dag også, ligesom de grumme tømmermænd. Jeg tvivler dog på at din bedste kan se det mindste på dig:D Hun ligger jo slet ikke mærke til at de er store

Svar med citat  
Arthur Spooner skrev:
Du fejler intet hvis det er det du hentyder til når du skriver om du er på spanden. Det er almindeligt at have udvidede pupiller næste dag også, ligesom de grumme tømmermænd. Jeg tvivler dog på at din bedste kan se det mindste på dig:D Hun ligger jo slet ikke mærke til at de er store

nej, altså jeg har det helt fint og sådan :) det er kun mine pupiller på størrelse med en mentos jeg godt kunne tænke mig at reducere.
det er nu også de andre familiemedlemmer jeg er bange for :), og da blæser solbriller nok er pænt udelukket inden for, tænkte jeg at jeg ville spørge herinde. Google svigtede mig denne gang :(

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neverland
Der er desværre nok ikke så meget at gøre ved det andet end at håbe på de ikke er så detalje orienteret. Jeg plejer at undgå for meget øjenkontakt, gnide mig lidt i øjnene og sige jeg ikke føler mig helt på toppen idag. Dertil tilføjer de fleste (af mangel på viden): jamen du ser heller ikke helt frisk ud i øjnene. Folk er hurtige til at fortage en vudering udfra hvad informationer du mader dem med ;-)

Pøj pøj!

PS: Husk på, folk er normalt ikke så opmærksomme, medmindre de har en anelse.

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg tror dog de bliver mere opmærksomme og begynder at spørge lidt ind til hvad du lavede igår, hvis du sidder og beklager dig over at du har det ringe:P Husk at dine pupiller bliver mindre når du kigger ind i lyset, hehe.

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neverland
Arthur Spooner skrev:
Jeg tror dog de bliver mere opmærksomme og begynder at spørge lidt ind til hvad du lavede igår, hvis du sidder og beklager dig over at du har det ringe:P Husk at dine pupiller bliver mindre når du kigger ind i lyset, hehe.

Når jeg siger dårlig/skidt tilpas, mener jeg syg :wink: Måske er han ved at få lidt influenza. Noget i den dur.

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: helt væk og lige her.
Jeg prøver selv om det er ret svært, ikke at sidde og "tåge" i mit blik.
Ikke slappe for meget af i mine øjne ( så er det lige før jeg bliver skiløjet når jeg har det sådan hehe )
Men som Spooner siger- kigge på noget lyst.

Og ellers ikke prøve at undvige samtaler direkte - men snak med folk.
Og som tidligere nævn fortæl dem at du måske ikke lige føler dig helt på toppen idag..
Evt at du var til fest i går og har lidt tømmermænd.. man var dum at drikke lidt for meget ?
Det er der da ingen der kan blive gale på dig over ...

Nå men.. du skal møde om 5 minutter :D fik jeg ikke lige set hehe...
men pøjpøj ;)

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]