Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 21:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: gammel ghb
hey, jeg har noget fantasy stående som jeg selv lavede for omkring et år siden. det har altid været helt klar i det og perfekt, men her idag så jeg at der var dannet en smule "bundfald " eller hvad man vil kalde det. ned u bunden lå der en aflang klump af noget der mest af alt mindede om en opløst snåtklat. det forsvandt dog af at ryste flasken. men var det en dum ide? eller kan det ikke være farligt?

Svar med citat  
Admin
Brugeravatar

Det kan være, der er gået råd i vandet det er opløst i. Jeg ville smide det ud, hvis jeg var dig.

Better safe than sorry.

-Jimmy Carter

Svar med citat  
det var destileret vand hvis det har noget at skulle have sagt

Svar med citat  
ups mener demineraliseret.. medmindre det er det samme

Svar med citat  
Admin
Brugeravatar

Der kan stadig godt gå råd i det, hvis der går lang nok tid. Omend det går meget langsommere end med vand fra handen. GHB'en der er opløst i vandet virker sikkert stadig fint, men det er ikke fedt at risikere en maveinfektion, fordi man er for nærig til at købe noget nyt. GHB er jo ikke så frygteligt dyrt igen. Jeg ville foreslå at købe en ny portion i stedet for at tage risikoen for at få racermave.

-Jimmy Carter

Svar med citat  
okay takker for rådet

Svar med citat  
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
fantasy skrev:
ups mener demineraliseret.. medmindre det er det samme

Man destillerer og/eller demineraliserer vand for at få samme nettoresultat - rent vand.

Hvilken koncentration er GHB´en på?

Jeg har selv set 2-3 år gammelt GHB (>0,4g/ml), som havde udfældning på samme måde. Jeg er dog 110% sikker på at det ikke er mikrobiologisk vækst med den koncentration, men kunne være urenheder fra GBL+NaOH som måske har reageret med salte i postevand, som blev anvendt til at fortynde reaktionsblandingen med.

Jeg ville nu ikke have nogen skrupler ved at drikke det, hvis GHB konc. er >0,2g/ml eller derover. Men du hesker selvfølgelig at det er på eget ansvar :wink:

Svar med citat  
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Second that.

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]