Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 07:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
mindsker stofmisbrug ikke størrelsen af penis?

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: helt ude at flyve
Tvivler jeg squ staerkt paa der er noget egentligt bevis for :))

Svar med citat  
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Jeg kender ikke til nogen stoffer der har den effekt. Men nogle stimulerende stoffer kan godt have den bivirkning at penis, som du så fint kalder den, midlertidigt kan være ude af drift og have svært ved at udføre sine pligter. Andre igen bevirker at pikkemanden fungerer riiiigtig godt. Det er smag og behag. Men for at få en permanent formindskelse af størrelsen tror jeg altså du skal over på et andet forum. Folk der går op i vægtløftning plejer at vide noget om hvordan man får en lille diller.

Der er et par tråde, du måske kan få noget ud af at læse her og her.

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
They see me trollin...

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Hvis du gerne vil ha en lille diller eller bare mininødder, eller slet ikke nogen... så bare tag steroider på en uansvarlig måde:)

Tror det er eneste vej til en mindre tisser;)

PLUR

Svar med citat  
Junior medlem
Brugeravatar

Så vidt jeg ved, er der INGEN former for steroider som kan sørge for at dillerfrans bliver mindre! Overhovedet.

Det er et svulmelegeme hvis eneste funktion er at blive fyldt med blod, det vokser i løbet af puperteten, og når en bestemt størrelse. Og så forbliver det sådan.

Er du i gang med et stofmisbrug (eller for den sags skyld, hormonmisbrug) allerede inden du er færdigudviklet, ja så kan det tænkes at du hæmmer din process. og at din penis aldrig bliver fuldt udvokset. Ellers ikke..

Hvorfra ved jeg det?

Har lidt erfaring på området. :) Jeg har selv været typen som ikke kunne blive stor nok. Og selvom jeg vejer 85kg. nu, og det er normalvægt for mig. Så har jeg haft et hormonmisbrug og vejede for bare 1½ år siden 135kg, på den dumme måde...

Jeg har aldrig mærket noget, ligesom at alle dem jeg kender i miliøet heller ikk har mærket noget på det område.. Nedsat funktion måske, og i lang tid. Det kan tage sin tid at genoprette skidtet også. Men ingen minidiller her eller hos andre i de kredse. ENDNU..

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

burde nok have skrevet aka istedet for eller :)

Det eneste jeg mærker til er lidt nedsat funktion når jeg er off, men nu misbruger jeg heller ikke roids på den måde der.... 135kg slap da af du har været stor mand - hold da kæft... det størrer end nogle af drengene LOL - det sgu iorden, var det ikke fedt?

Personligt synes jeg det er megafedt når man kigger sig selv i spejlet sådan ugen inden man går off og står med den viden at om 3 uger, så der sgu noget af det der er væk...... Tænk hvis man ikke vidste det, hold kæft en nederen fornemmelse man vil ende ud med. men ok, jeg styrketræner også som livsstil og ikke bare for at blive stor - de roids jeg bruger er nærmest bare for at hjælpe med at holde det på jeg træner, og så lidt ekstra selvfølgelig:)

Men det ok at bruge roids, ligesom silikonepatter og jeg ved ikke hvad.... det går hurtigere, men man skal fandme ha styr på sit ego inden man gør det, det er ikke et sted der skal jagtes identitet, den skal man have når man begynder, ellers sker der ting og sager med en psykisk :D

PLUR

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det eneste jeg mærker til er lidt nedsat funktion når jeg er off, men nu misbruger jeg heller ikke roids på den måde der.... 135kg slap da af du har været stor mand - hold da kæft... det størrer end nogle af drengene LOL - det sgu iorden, var det ikke fedt?

Personligt synes jeg det er megafedt når man kigger sig selv i spejlet sådan ugen inden man går off og står med den viden at om 3 uger, så der sgu noget af det der er væk...... Tænk hvis man ikke vidste det, hold kæft en nederen fornemmelse man vil ende ud med. men ok, jeg styrketræner også som livsstil og ikke bare for at blive stor - de roids jeg bruger er nærmest bare for at hjælpe med at holde det på jeg træner, og så lidt ekstra selvfølgelig:)

Men det ok at bruge roids, ligesom silikonepatter og jeg ved ikke hvad.... det går hurtigere, men man skal fandme ha styr på sit ego inden man gør det, det er ikke et sted der skal jagtes identitet, den skal man have når man begynder, ellers sker der ting og sager med en psykisk :D

PLUR

Svar med citat  
Junior medlem
Brugeravatar

Child of Aum skrev:

Det eneste jeg mærker til er lidt nedsat funktion når jeg er off, men nu misbruger jeg heller ikke roids på den måde der.... 135kg slap da af du har været stor mand - hold da kæft... det størrer end nogle af drengene LOL - det sgu iorden, var det ikke fedt?PLUR

JO ;)

Child of Aum skrev:
Men det ok at bruge roids, ligesom silikonepatter og jeg ved ikke hvad.... det går hurtigere, men man skal fandme ha styr på sit ego inden man gør det, det er ikke et sted der skal jagtes identitet, den skal man have når man begynder, ellers sker der ting og sager med en psykisk :DPLUR

JEP :(

Jeg er gået i gang med at træne lidt igen, det skal gøres på en ordenlig måde nu, for det gjorde jeg ikke nej.

Svar med citat  
Junior medlem
Brugeravatar

Skiftede lige mit billede for spas.. Sådan så jeg ud sommeren 08 :)

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]