Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 18:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Hey drenge! Det er mig fra den forrige SN tråd.
Nå, vi har endelig fået fat i the goods, vi har sørget for gode settings og set, osv.
MEN! Vi har ikke fået vejet det. Der er ca. 20 svampe (tørret) i posen, og vores "sælger" skød på noget mellem 3.5 g til 4.5, altså uden at måle det. Men vi har ingen brevvægt, så hvordan måler vi de 1 g, som er anbefalet første gang?! Det er et kæmpe dilemma.

Svar med citat  
Insane psychedelia user!

Bind en snor om nosserne og i den anden ende en zipbag det vil med god sikkerhed give jer en idé. :roll:

Køb en vægt!

Svar med citat  
Hvor køber man sådan en? Hvor dyr er den? Kan andre vægte bruges? Vi har en køkkenvægt (eller whatever) som går op til 1 kg, men den er ikke digital. går det?

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Søg på google efter digital vægt, den koster ca 300 alt efter hvor præcis den skal være. Hvis din køkkenvægt var digital kunne det nok lige gå.

Svar med citat  
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: kbHoe
Du kan sgu ikke bruge en køkkenvægt, uanset om den er digital eller ej.

Det betyder altså noget om det er 0,5, 1,0 eller 1,5 gram du vejer af.
En digitalvægt har et interval de måler i, en god tommelfingerrel er at jo større vægt den kan veje, jo mindre præcis er den.
En vægt der ikke er digital kan såmænd være ganske god - hvis den ikke er lavet til at veje af i kilo, eller hundrede gram, som oftest er tilfældet med en køkkenvægt.

Som der skrives ovenfor, så få fat i en ordentlig vægt! (-hvor er jeres egen hovedpine, jvnf. regelsættet)

Svar med citat  
Alright guys, tak.

Her er lidt ekstra spørgsmål som jeg virkelig gerne vil have svar på:

Hvilke måder kan man indtage svampene på? Bliver optagelsen af stoffet ringere eller bedre af nævnte metode?

Hvor meget ville i gennemsnitligt skyde en tørret svamp til at veje i gram? Just wondering.

Svar med citat  
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Gæst skrev:
Hvilke måder kan man indtage svampene på? Bliver optagelsen af stoffet ringere eller bedre af nævnte metode?

Hvor meget ville i gennemsnitligt skyde en tørret svamp til at veje i gram? Just wondering.

1: Svampe kan indtages på mange måder du kan spise dem, lave te på dem, blande dem i chokolade osv.
2: Det kan vi ikke svare på da det kommer an på hvor store de er, de skal vejes...

Svar med citat  
Hej, og tak fordi du svarer, omend du ikke svarede på det hele.
Er der en guide til at tilberede dem? Hvordan laver man te af dem? Lyder meget tricky.

Svar med citat  
Insane psychedelia user!

Hvad med at du oprettede en bruger, så du kan benytte søge funktionen herinde. Så vil du se at, alt hvad du har spurgt om ind til videre, allerede står skrevet rundt omkring på sitet. :wink:

Det virker ærligtalt ikke som om at, du aner hvad du har gang i, når du ikke engang ved så basale ting som, hvordan svampe kan indtages.
har du læst nogle trip rapporter, så du har en idé om hvordan svampe påvirker sindet?

Svar med citat  
Ja for FANDEN da folkens! Jeg har fucking læst grundigt om emnet, men folk har så blandede meninger at det er helt vildt. Personen vi fik købt af, siger eksempelvis at det er okay at se film eller andet mens man tripper, men i en anden tråd har jeg spurgt om det var iorden, og der fik jeg at vide, at jeg da helt sikkert ikke havde læst på lektien. I mean, come on guys. Jeg har googlet omkring det, men fandt intet.
Jeg kan ikke lave en bruger herinde pga. jeg bruger google chrome, og der opstår en php-lorte-fejl af en grund.

Kan man få svar der er relevante til topic? :)

Svar med citat  
Insane psychedelia user!

Så find dig en anden browser. eller kig på erowid.org.
Vi er jo forhælvede ikke ansat som barnepige der kommer med alt på et sølvfad, når du ikke lige gider læse på lektien - skal vi også tygge svampene for dig?

Svar med citat  
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Fuckin hell.. Prøv og læs din tråd igennem og se hvordan det ser ud. Find en vægt. I må sgu da kende nogen der gør lidt i det der hash eller sådan noget, som har en vægt. Det er allerede vildt nok at det ikke er blevet vejet ved "sælger". Er i overhovedet sikre på det er SN?

Man kan nemt blive lidt skræmt når man er stadig er ny i den psykedeliske verden, men lave doser burde i godt kunne se film på hvis det virkelig er det i vil. I bør generelt ikke bevæge jer rundt i offentligheden, hold jer i trygge rammer, netop fordi man kan føle sig angst og skræmt som hurtigt kan vende et trip.

Den der med browseren holder ikke.

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lyngby
Citat:
Koger noget vand, knuser svampene, smider dem i vandet, lader det trække 5-10min. Tilføj evt the hvis du vil. Husk at spise resterne hvis der skulle være lidt svampe tilbage i koppet. Jo hurtigere du drikker det, jo hurtigere virker det! vi snakker altså 5 min hvis du vender dit kop på hovedet.

Dette ville du meget hurtigt kunne finde hvis du havde en profil.

Det virker ikke inde for 5 min, men ca. 15 min.

Det kan dog ikke anbefales at lave svampe the første gang, da man kan få et voldsomt come-up.
har ikke selv prøvet det.
Hvis i vil indtage det normalt er det bare at tygge svampene grundigt og sluge dem.
Hvis man ønsker at de bliver optaget hurtigt kan det godt betale sig at faste ca. 3 timer.

Til det med film så vil det imo. være svært for jer at følge handlingen i en film, jo mindre i tager en lile dosis.
Hvis i ikke har tænkt jer at tage en lille dosis, kunne i fx. vælge noget der bare ser flot ud.
Det kan være et folt spil med mange farver eller det video der kommer i fx medie player til musik.

Svar med citat  
Insane psychedelia user!

@AKFisken: Din skruebrækker! :)

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lyngby
Hehe, nogle skal vel forbarme sig over staklerne

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]