Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 12:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Hej drenge.

Hvor nødvendigt er det at være veludhvilet når man er på svampe? Mig og min ven har tænkt os at lave en døgner, for derefter at køre ud til hans bror og æde dem. Er det skidt? Hvad nu hvis vi stadig er energiske og evt. doper os på kaffe? Vi har desuden også konditioneret vores krop til at lave døgnere, da vi har gamet 2 døgn i træk uden søvn - altså 72 timer, hvor jeg også begyndte at hallucinere lidt. lulz

Svar med citat  
Site Webmaster
Brugeravatar

:roll:

Det at indtage psykedeliske stoffer er ingen smal sag. Der så mange ting du skal være forberedt på, for at få en succes fuld oplevelse. Det er idioti at være vågen i over et døgn for så at indtage svampe.

Desuden lyder du alt for ung til overhovedet at indtage nogen former for psykoaktive substanser. Syntes du det er sjovt at du har holdt dig vågen så lang tid at du begynder at se ting?

Forresten, 2 døgn er 48 timer, ikke 72.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Senest rettet af Optimus Crime 10 jan 2010 03:50, rettet i alt 1 gang.

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: helt ude at flyve
Hvis du er vaagen i 24 timer (der er 24 timer i et doegn, ikke 36) er dit sind ikke som det ville vaere efter 8 timers soevn, ikke engang hvis du ''doper'' dig selv med kaffe. Hvis du endelig vil trippe svampe tag at goer dit for at du kan faa den bedste oplevelse, faa udhvilet vaer i nogle gode omgivelser osv. Held og lykke!

Svar med citat  
Vi er henholdsvis 16 og 17 år. Bare rolig, resten har vi styr på.

Svar med citat  
Site Webmaster
Brugeravatar

Gæst skrev:
Vi er henholdsvis 16 og 17 år. Bare rolig, resten har vi styr på.

Det lader ellers ikke til i har styr på en skid. 16-17 år er stadig for ungt til psykedelika og hele jeres idé med at holde jer oppe over et døgn før i indtager svampe er så tåbelig at jeg har svært ved at sætte ord på det.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Nu har vi vel gjort vores til at I ikke faar et trip. Min personlige mening at I stadig er for unge, og at man uden tvivl faar det bedste ud af ikke vaere koert helvt ned. Good Luck

Svar med citat  
Hov guys, jeg tænkte også på, om man kan vende et bad trip? Altså gå fra bad trip til et godt et.. hvis man bliver beroliget?

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Den maa du lige uddybe.

Men hvis du paa nogen maade har daarlige settings, saa du tror du faar et bad trip, saa lad vaere med at trippe!

Svar med citat  
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Haha Gæst, læser du overhovedet nogen af de råd du får?

brugbare råd til den første psykoaktive oplevelse.

Hvordan kommer man ud af/undgår et bad trip?

LÆS for fanden op på det, og ikke kun de topics der postes her, ellers kan du komme til at lære det på den hårde måde. Selvom man er en verdensmand og kan alt i den alder, kan et uheldigt svampetrip hurtigt få dig til at skide i bukserne i fosterstilling.

Svar med citat  
Tak drenge. Vi har taget sagen op til kraftig revurdering, og venter til næste weekend, med endnu bedre set og settings.

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Psy.dk is victorious!

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]