Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 apr 2024 19:54


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 05 jan 2008 02:45 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 aug 2007 23:44
Indlæg: 131
Geografisk sted: Gemmer mig i nordsjællands skove..
Hey.. Jeg er en dreng på 16 år, og jeg har røget hash i ca. et halvt nu.

Meen.. for ca. 2 måneder siden havde jeg været syg i nogen dage med "normal" feber, hoste osv.. på sidste dagen valgte jeg så at smutte hen til en ven og ryge en jay. da vi havde røget jointet begyndte mit hjerte at banke vildt hurtigt, og jeg havde svage smerter i venstre brystkasse, jeg gik derefter fuldstændig i chok og tog hjem og senere ind på skadestuen, for jeg var så "bange".. lægen sagde at han ingen tegn kunne se på noget alvorligt.

nu har jeg så været til, både normal læge, hjertelæge 2 gange og fået taget blodprøver og har også haft en "hjerterytme" maskine på brystet, men lægerne siger at intet er galt med mit hjerte eller lunger og mine blodprøver var også helt fine, og jeg er blevet tjekket for alt alvorligt, men nu her 2 måneder siden det skete, har jeg det stadig, og får det værere hvis jeg ryger ..

Jeg ved sgu godt at det er noget lort at ryge så meget og behandle kroppen på den måde, og har bestemt også tænkt mig at stoppe.

men har nogen af jer derude prøvet noget lignende?

Underskylder for den lange smører, og takker på forhånd :)


Top
 Profil  
Svar med citat  
 Titel:
Indlæg: 05 jan 2008 11:41 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 18 mar 2007 22:07
Indlæg: 650
Jf. wiki'en øger cannabis pulsen. Så ja, der er mange herinde der har prøvet noget lignende :)

Jeg tror at du mentalt har oprettet et center i din hjerne der nu vil forbinde cannabis med angst. Så snart du har skillet dig af med dette 'center' vil du kunne nyde cannabis igen, men det tror jeg ikke er en proces der kan fremskyndes. Tag tingene som de kommer, og nu ved du at det nok ikke fungerer for dig at ryge under almindelig sygdom.


Top
 Profil  
Svar med citat  
 Titel:
Indlæg: 05 jan 2008 14:26 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 jan 2007 16:56
Indlæg: 678
Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Præcis, Ayers.

Hvis du ryger under sygdom, så kan kroppens belastelse godt nå ret vilde højder, deriblandt kan hjertebanken være utrolig ubehagelig, men ikke desto mindre en ret naturlig del af rygning.

Som Ayers også så fint siger, så kan det være, at du har fået skabt en "forbindelse" mellem hash og ubehag/angst.

For at komme af med det, så ryg en dag, hvor du føler du er fit - kampklar! - og så ellers bare tag det stille og roligt, lad være med at køre dig selv op - du har for fanden samtlige lægers ord for, at du er sund og rask! :)

Meld endelig tilbage bagefter.

Lykke til.[/code]


Top
 Profil  
Svar med citat  
 Titel:
Indlæg: 05 jan 2008 16:12 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 aug 2007 23:44
Indlæg: 131
Geografisk sted: Gemmer mig i nordsjællands skove..
tak for svarene! :)


Top
 Profil  
Svar med citat  
 Titel:
Indlæg: 05 mar 2008 01:08 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 feb 2006 23:46
Indlæg: 691
Geografisk sted: Rundt på gulvet
Og prøv at start med et par hiv, og så vent ti minutter med at ryge mere.. Lige for at det ikke bliver sparket alt for voldsomt i gang når du nu har været stoppet noget tid..


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 42 gæster


Du kan skrive nye emner
Du kan besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team