Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 jul 2025 01:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: LSD?
Hi everybody.

Jeg har et lille spørgsmål vedrørende LSD.

Såvidt jeg husker er LSD et stof der er meget lig de signalstoffer i hjernen der fortæller hvordan man opfatter lyd og lys osv. altså hvorledes man skal sanse sin omverden.

Hvad betyder det så at hvis vi er et par stykker der tager det, og så der er en (undertegnede) der reagerer meget krafigt med det visuelle. Jeg mener.. Jeg har prøvet lsd, svampe, dmt mm. og hver gang er det helt overvældende med farver osv osv, og mine venner klapper nærmest i hænderne hver gang de får en hallu.
Det er ikke at jeg føler mig meget mere påvirket end dem. De er sgu mindst lige så sindsyge oven i hovederne på det, har mind loops, snakker sort, lomme-filosoferer osv. Men det er bare som om at det rammer mig ekstremt meget på det visuelle.
Hvad kan det betyde?
Hvad er der "galt" ( :D ) med mig?

Svar med citat  
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg kan ikke forklare dig, hvorfor du har større tendens til at få de såkaldte visuals, men alle reagerer jo forskelligt på psykedelika.

Jeg vil ikke mene, der er noget "galt" med dig. Jeg kender mange, der har meget kraftigere visuals, end jeg selv har, selvom vi indtager samme mængde af den valgte, psykedeliske substans.

Jeg mener kun, du bør være glad for denne "gave". :)

Men er der egentlig nogle, der kan forklare, hvad det er, der gør den store forskel?

Svar med citat  
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 8000 Botanical Dimensions
.Kjaer skrev:
Jeg mener kun, du bør være glad for denne "gave". :)

Tjaeh, jeg har oplevet trips, hvor der meget gerne måtte have været flere visuals, CEV's etc., men har nu også haft oplevelser, hvor det visuelle har været meget overvældende og tenderet til at være et forstyrrende element. Så jeg kan godt sætte mig ind i, at det kan være et irritationsmoment. Har du ikke overvejet bare at tage nogle lavere doser?

Svar med citat  
 Titel: Post
Junior medlem

Og hvorfor et det postet i gæstebogen?

Svar med citat  
 Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Fordi personen ikke har oprettet en bruger!

Svar med citat  
 Titel: Re: LSD?
Junior medlem

Geografisk sted: Lolland
Der behøver ik a være noget galt , alle mennesker reagere forskelligt på stoffer , det har os noget a sige hvornår du sidst har spist, hvor meget du har spist , om du har drukket først , osv.
Det kræver noget tid a finde lige præcis hvor meget du skal tage og hvad du skal gøre først , osv. Men pas nu paa .

Svar med citat  
 Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Citat:
Der behøver ik a være noget galt , alle mennesker reagere forskelligt på stoffer , det har os noget a sige hvornår du sidst har spist, hvor meget du har spist , om du har drukket først , osv.
Det kræver noget tid a finde lige præcis hvor meget du skal tage og hvad du skal gøre først , osv. Men pas nu paa

Endnu engang åbner du et gammelt emne der for længst var døet ud. HVORFOR? Det er godt at se dit arto sprog har ændret sig men den mangler stadig liiiige lidt igen så er den der! :wink:

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]