Anonymous skrev:
Jeg tror at mit bedste forslag til mig selv ville være at se mine venners dose og derefter tage halvdelen af deres, sammen med min anden ven som også er first-time-drugger. Ville det ikke være meget passende ? Så kan det da ikke gå HELT galt. Eller hvad ?
Det kommer i høj grad an på dine venners tolerance overfor GHB, da man hurtigt udvikler tolerance overfor stoffet.
Det er ikke uhørt at nogle folk skal op på 7-8 g Na-GHB, for at få virkning. Hvis du som førstegangsbruger skulle lægge ud med halvdelen, f.eks. 4 g , så ville du med stor sandsynlighed overdosere. Risikoen for at dø er nok lille ved den dosis, men du
kan falde i en dyb, comalignende søvn, med fare for åndedrætslammelse og/eller kvælning i eget opkast.
Du lyder egentlig ganske fornuftig og/men hvis du er så hype på at prøve GHB, bør du afmåle f.eks. 10 ml af den "ukendte" væske op i en skål og afdampe vandet på f.eks en radiator og derefter veje det resterende stof. Hvis det er (Na-)GHB, så bør der nok være i hvert fald 2-2,5g ud fra dinne venners dosisafmåling på 1 fingerbøl.
Jeg synes ikke man bør starte med mere end 1 g første gang, for at tjekke kropens reaktion ud. Jeg har dog ikke hørt om intolerance/overfølsomhed overfor GHB.
Under alle omstændigheder er det fornuftigt, at have en drugsitter tilstede, især første gang et nyt stof indtages