Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 11 jul 2025 01:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Deus vult skrev:
Men der snakker de svensk :(

Knark = svensk

Svar med citat  
Moderator
Brugeravatar

@gestin
At udhule en chili og bruge den som cone, som jeg går ud fra du mener (?), er nok en dårlig ide, man kommer nok til at indhalere ikke ubetydelige mængder Capsaicin, som kan føre til slem hoste og vejrtrækningsproblemer. Det med bladet virker heller ikke som en god ide, selvom vi ikke har vildt mange giftige planter, så er der alligevel rig mulighed for at gå fejl ved bare at grabbe et tilfældigt blad, f.eks. ville en stor del af natskyggefamilien være uheldig at bruge. Desuden er der ikke nogen af de to løsninger, som brænder særligt godt, pga. det store indhold af vand i chili og blade.

Svar med citat  
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Bismann; Jeg tror pointen var, at alt er næsten bedre end bagepapir :)

lolol skrev:
Knark = svensk

Det er ikke fordi der ikke er kommet noget ud af sverige, de har både fjellräven og svenske flicka'er, kan bare ikke snakke med dem :D

Svar med citat  
Insane psychedelia user!

^Du må ikke glemme Kanelbullar!

Svar med citat  
Rick skrev:
spørg "dem" endelig... ?
det ser ikke ud til at du har læst med på forum særligt længe, i så fald med et ret fjendsk blik hvilket får mig til at undres over hvad du laver her idet hele taget. Men bevares der kommer da en del inkompetente svar som man kan ryste på hovedet af men mange af de misledende svar bliver med tiden ofte rettet og gør folk klogere, ligesom du kom herind og fortalte og dermed beviste at forummet virker - og tak. Men forummet byder altså på en del viden og jeg vil våge at påstå at det flere gange har reddet mig i at gøre noget forfærdeligt dumt. Velkommen til psychedelia.dk forresten hvis du altså har tænkt dig at blive.

Jeg har læst at man skal holde sig til emnet, kan være du har læst mere men jeg forstod det lidt der skulle til for ikke at læse meget.
Hvor jeg har en negativ holdning til stedet, får du nok samme sted, hvor du tydede at du godt må bringe andet på banen i andres tråde, frem for at holde tråden og emnet frit for personligt fnidder-fnadder.

Gider ikke svare jer andre i respekt for trådstarter, idet det er i strid med forum-vejledningen. Måske en admin gider rydde op efter jer som ikke kan holde tråden.

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
:lol:

Svar med citat  
Bismann skrev:
@Nickachick
Det var dog nogle dejligt arrogante indlæg, fra din side. Der er ingen herinde der har rådet trådstarter til at ryge bagepapir.
Mht. flaskechillum så er mønters legering kendt for at kunne frembringe nikkelallergi, og ved temperaturer mellem 50 og 80 °C reagerer nikkel med kulilte og danner nikkeltetrakarbonyl, en farveløs, stærkt giftig væske. Så dit råd indeholder potentiale for allergi og indtagelse af gift, ikke ligefrem et mega godt råd.
Vh
En narkovist på nettet.

For ikke at virke nedladende oveni, undlader jeg lige at kommentere det personlige meinger du har dannet dig og udtrykker meninger om, da det ikke er os til debat her.
Ang. nikkel, så ja men gor at få nikkeldampene fri skal tempraturen være væsentlig højere og som skrevet, når smager mønt, så stop !
Vil tro de skal tænde op med en blæselampe og suge som em kompressor for at få den på smelte-tempratur, hvilket jeg kom til at udlade... men lad også være med det!

Svar med citat  
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Låst! Der er vist sagt det der skulle siges her... Gå ned på tanken og spørg efter joint-papir, så får du det rigtige... Hvis du er i nød, udhul en plante - æbler og gulerødder er godt til formålet.

Edit: 0.1-0.3 g skulle være rigeligt til den første joint.

Svar med citat  
Moderator
Brugeravatar

@Nickachick/Gæst
I HR-ånden, også selvom tråden nu er låst, vil jeg lige nævne at det ikke handler om at nikkel skal smeltes, det kræver langt højere temperaturer end 50-80 grader, men at nikkel ved denne temperatur, altså 50-80 grader, sammen med kulilte (som den er rigelige mængder af, både i luften og især ved rygning) danner giftstoffet nikkeltetrakarbonyl, som man i så fald indhalere på en flaskechillum med mønt i. Det kræver altså ikke blæselampe eller lign, indtagelsen af giftstoffet sker ved helt almindelig rygning, hvor man tænder op med en helt almindelig lighter.
Opret en profil og send mig en pm, hvis du har lyst til at diskutere det videre. Jeg ville have sendt det som pm, men det kan ikke lade sig gøre med gæstebrugere.

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]