Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 jul 2025 13:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 44 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Så hold dog kæft.
Ps. Hvem er psykopaten?

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: On top of myself i hope
Så hold dog kæft.
Ps. Hvem er psykopaten?

Snak dog lige ordenligt!? :roll:

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du skriver noget tåget. Hvem er en psykopat, hvem holdt hånden over hvem, hvordan skal vi kunne holde styr på alle der opretter en profil herinde, og hvordan skal vi kunne verificere at den ene part taler sandt og den anden ikke når der opstår personlige problemer mellem to parter? Det er på ingen måde vores ansvar hvordan brugerne herinde vælger at interagere med hinanden - så længe de ikke bruger boardet til ulovligheder. Alt hvad man vover sig ud i privat med folk man har mødt herinde er folks egen sag.

Ja, nok ret tåget, fandt jo ud af at herinde bliver ens indlæg censoreret for at skrive sandheder og jg har meget svært ved at omgås dem. Så når nogen spørger nærmere ind til alt dt jeg ikke måtte skrive om i første omgang giver det et noget tåget svar når jg sådan skal huske hvad jeg måtte skrive og hvad ikke måtte skrive, det kan jeg sku da ikke holde styr på jeres latterlige regler om hvem man må sige noget om og hvem man ikke må... sorry jeg ikke kender jer sådan i privaten dengang.... og det var ikke noget med privaten at gøre, det var indlæg herpå som han havde skrevet fra sit privat liv som var rene forstillninger og han søgte medynk på... hans metode at finde den næste pige med stor medlidenheds faktor... jo nemmere at udnytte.... Så advarede mod hans private metode at indfange sårbare piger, som jeg selv var dengang og stadig er, for jeg r føt sådan og et nemt offer, sorry det kan jeg bare ikke gøre for og har lært af det. Jeg holder mig jo væk fra denne side som ikke er villig til at passe på sine bruger, den er et for hårdt område for mig at bevæge mig på, jeg kan ikke begå mig herinde med de folk der er herinde og klare til at udnytte piger som mig.
Ville ellers haft været fint om man kunne haft brugt denne side, skrive om sig selv og finde hjælp og støtte..... for ved da jeg er for dum at klare mig alene, det er jo bevist flere gange af jer fyre som gladeligt udnytter folk som mig :(

Du lyder sød. Lyst til at hooke up?

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Nu kender jeg ikke noget til din historie eller dig, men vil bare lige indskyde at der er idioter/psykopater/tosser oma. alle steder, det er der her, på facebook,på dating og i den virkelige verden, og det er ens eget ansvar at styre uden om disse mennesker, både herinde og på alle andre sider eller steder. Stop med at kalde dig selv dum mm., så sætter du dig automatisk selv i en offerrolle.

øhhh, det hedder selverkendelse og så er der noget der heder medansvar, slå lige de ord op.... jeg har selverkendelse nok til at vide jeg er for dum til det her forum hvor man ikke har medansvar nok til at passe på naive mennesker som mig, du kan lige slå naiv op også hvis du har problemer med dat forstå den også og der findes den slags mennesker, sådan er det bare... og ja, mit ansvar af det er at undgå sider som denne hvor medansvar er en by i rusland og cencur på højde med Kina.
Sætter mig i offerrollen... hvor læste du ikke hvor fucking meget offer jeg fakitis er grundet ignoranter her på siden som ikke vil passe på andre for man skal være klog nok til at kunne begå sig her på siden ellers er det sku bare synd.....
Gæt hvilken katogori du tilhører..... Så ja, jeg kan ikke være på denne side for den er fyld op af mennesker man skal styre udenom om man er som jeg er..... hvilket virkelig er ærgeligt, for jeg er også ensom og har også brug for andre at snakke med, bare synd det er ens eget ansvar at kunne gøre det på en forsvarlig måde herinde, at man skal helgradere sig med hemmelig indentitet for at bruge stedet hr til hjælp i sit liv med denne slags liv man kan føre hvor man virkelig har brug for andre og svært med at komme i kontakt med de rigtige mennesker... troede jo at det var et HR forum, sådan et sted hvor man passede på hinanaden.... min fejl og uvidenhed..... så ja, sku ked af jeg ikke kunne hente hjælp her og er for dum og naiv til at omgås mennesker som jer.... for der er virkelig ikke mange steder jeg kan gå hen for hjælp, for kender ikke mange her hvor jeg er flyttet til :( Kunne virkelig godt haft brugt gode råd fra andre og støtte til at holde med div substanser... det er meget hårdt at gøre det hele alene og hele tiden skulle kæmpe mod udnyttelse fra sine omgivelser for man er for dum til at socialicere ......

Men som du selv siger, sku op til dig selv som du siger det er til mig, og når du så ellers har den menng at det ikke vedkommer dig så hold sku da tuden for dig selv og bland dig helt udenom... mit problem... ik os.... hold stilen af totalt ligeglad ignorant der har nok i sig selv....

og så er det vist ikke mere at bløde på den sag, jeres side, jeres problem at folk bare kan gøre som de vil herpå, jeg har sku nok at rydde op i mig selv efter det sidste besøg herpå og sku sidste gang jeg hjælper nogen herpå, for føj da for helvede hvad det er for nogle tyber der søger hjælp herinde.... det er sku ikke for uskyldige folk af den naive slags, ikke det sjove sted at udøve hjælp til andre, så er virkeligheden sku nemmere at forholde sig til, der kan man da i det mindste sparke dem i nosserne for at chekke at de virkleig har sådan nogle..... for hold da op det er svært at finde nogle herinde fra med nosser med tanken om at hovedtallet er erklærede hankøn herpå.... suk.... sku glad for jeg ikke er som jer og nej... nossser har jeg ingen af, men en del erfaring herindefra....
Så skrider igen og lader det her til ligegyldighederne so i gjorte med mine HR meninger.... sorry at i kun vil passe på jeres pusher og ikke jeres brugere....

Jeg konstaterede egentlig bare at jeg ikke kendte til din historie eller dig, jeg skrev ikke at jeg havde lyst til at høre en mere uddybende forklaring om dig eller dit liv. (for det har jeg faktisk slet ikke lyst til overhovedet).
Lød/Lyder som om du ikke er særlig bevidst om hvor dit eget ansvar ligger og i forhold til hvad, derfor min forrige kommentar.Respons må jo givetvis være noget du ønsker, når du slår indlæg op i gæstebogen.
Kan du ikke li siden, det der bliver skrevet, eller menneskene her- er det jo bare, som du selv er inde på, at holde sig væk.
Kan du ha en dejlig dag. :)

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Ååårh Opis :D
Tænkte faktisk lige på dig her den anden dag, da jeg skulle fortælle en ven om dine oplevelser med natskygger!
Håber det går godt med dig!
Skal være ærlig og indrømme at jeg ikke orkede at læse hele tråden, men asså... Der skal noget af et trylletrick til før en lort bliver til guld eller sølv. Som der blev skrevet, så ved jeg at der bliver holdt pænt godt øje med "narkosnak".
Hvad man laver på "narkodates" er svært at kontrollere.

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Så hold dog kæft.
Ps. Hvem er psykopaten?

Snak dog lige ordenligt!? :roll:

:roll: Hun startede.

Svar med citat  
Administrerende Direktør
Brugeravatar

@Kof

Dine kommentarer bidrager med absolut intet. Hold dog galden for dig selv, når du ikke har andet at komme med.

@Opis

Det er godt nok svært at følge med i hvad du skriver. Jeg er helt med på at du tidligere har været herinde, og har følt dig dårligt behandlet, men hvorfor er du stadig så vred? Hvilke forventninger har du til boardet, og hvordan kunne vi eventuelt imødekomme dem? Og ville du i den proces være villig til at indordne dig under de rammer som moderatorerne udstikker?

Psychedelia bør være åbent nok til at kunne rumme langt de fleste mennesker, men det kræver vilje og åbenhed fra mere end en part. Hvis du ikke kan lægge konspirationsteorierne om boardet bag dig, er det hele vist bare en masse spildt energi.

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

@Kof

Dine kommentarer bidrager med absolut intet. Hold dog galden for dig selv, når du ikke har andet at komme med.

@Opis

Det er godt nok svært at følge med i hvad du skriver. Jeg er helt med på at du tidligere har været herinde, og har følt dig dårligt behandlet, men hvorfor er du stadig så vred? Hvilke forventninger har du til boardet, og hvordan kunne vi eventuelt imødekomme dem? Og ville du i den proces være villig til at indordne dig under de rammer som moderatorerne udstikker?

Psychedelia bør være åbent nok til at kunne rumme langt de fleste mennesker, men det kræver vilje og åbenhed fra mere end en part. Hvis du ikke kan lægge konspirationsteorierne om boardet bag dig, er det hele vist bare en masse spildt energi.

Gør dine det? For det du skriver der, har damen svaret på mange gange. Hun vil jo kun være her, hvis det foregår på hendes præmisser. Derudover, så løsn nu lidt op i koglerne, mit "Hold nu kæft" er slet ikke så slemt ment, vel. Jeg synes bare det er noget braller at man sidder og kritiserer hele mod-staben, fordi man ikke selv kan tage ansvar for egne handlinger og forventer at DE skal tage ansvar fordi HUN møder en forkert person. Og hvordan f.... skal NOGEN kunne tage part i en sag, hvor de kun kender brudstykker, og hvor alle indlæg pludselig er væk? Hvem siger det er ham der er psykopaten og ikke hende? Tænk dig nu lidt om.

Svar med citat  
Administrerende Direktør
Brugeravatar

De tre ord du skrev isoleret bidrager med intet - hvis du havde taget dig tid til at uddybe, ligesom du gør i dette indlæg, var det ikke faldet mig for brystet.

Trådstarter er en gammel kending herinde, der tydeligvis kæmper med ret alvorlige problemer. Psychedelia skal have højt til loftet, og selvom hun måske er urimelig, er det for lavt bare at skrive "hold kæft", når du ingen andel har i konflikten. Hvis du havde været genstand for urimeligheder havde det været en anden sag, men her kommer du bare ind fra siden og sparker på én, der allerede ligger ned. Dem der bliver angrebet (mig selv inklusiv) skal nok sige fra, hvis det overskrider grænsen for hvad vi kan tåle.

Jeg tænker i øvrigt før jeg poster, og jeg vil gerne tænke mig om en ekstra gang. Ved samme lejlighed vil jeg bede dig om at gøre det samme fremover.

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In a curious mind
Sådan en hyggelig aften! Popcorn og joint i munden, under dynen og så er der fandme 'da drama på psy.dk igen! :cheers:

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

De tre ord du skrev isoleret bidrager med intet - hvis du havde taget dig tid til at uddybe, ligesom du gør i dette indlæg, var det ikke faldet mig for brystet.

Trådstarter er en gammel kending herinde, der tydeligvis kæmper med ret alvorlige problemer. Psychedelia skal have højt til loftet, og selvom hun måske er urimelig, er det for lavt bare at skrive "hold kæft", når du ingen andel har i konflikten. Hvis du havde været genstand for urimeligheder havde det været en anden sag, men her kommer du bare ind fra siden og sparker på én, der allerede ligger ned. Dem der bliver angrebet (mig selv inklusiv) skal nok sige fra, hvis det overskrider grænsen for hvad vi kan tåle.

Jeg tænker i øvrigt før jeg poster, og jeg vil gerne tænke mig om en ekstra gang. Ved samme lejlighed vil jeg bede dig om at gøre det samme fremover.

Du tænker jo ikke et hak før du poster - Det har ovenstående post jo lige bevist :roll: Jøsses.

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du tænker jo ikke et hak før du poster - Det har ovenstående post jo lige bevist :roll: Jøsses.

Det er sgu da utroligt som du ikke kan tåle at få kritik hva? Det eneste vi har påpeget er at det ikke hjælper noget som helst at fyre "Hold nu kæft af" når du, som du endda selv indrømmer, ikke engang ved hvad sagen handler om? Hvorfor holder du dig ikke bare udenfor så, istedet for at forpeste debatten med mudderkastning eller som Saiko siger sparker på en som allerede ligger ned. Det er bare dårlig stil så er den vel ikke længere... :roll:

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Endnu en der ikke kan læse. Jeg ved godt hvad det dér ævl drejer sig om. Og jeg kan udemærket godt tåle kritik, hvor kom dét lige fra, Einstein?

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
Endnu en der ikke kan læse. Jeg ved godt hvad det dér ævl drejer sig om. Og jeg kan udemærket godt tåle kritik, hvor kom dét lige fra, Einstein?

Women logic :mrgreen:

Har du overvejet at det også kunne være din formulering den var gal med, og ikke alle andres læseevner? :hm:

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Women logic :mrgreen:

Har du overvejet at det også kunne være din formulering den var gal med, og ikke alle andres læseevner? :hm:

Umuligt!!

Nå men Opis - Beklager mit udbrud, du skal selvfølgelig ikke holde kæft, bare giv los.

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In a curious mind
*klapsalve* d

Svar med citat  
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
...Jeg holder altså lidt med KOF her - der må være en grænse for hvor meget vrøvl Psychedelia skal stå model til. Men sådan er jeg bare så ond og uempatisk.

Svar med citat  
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Jeg tror også der må være en grænse på loftets højde hvis man skal bevare boardets troværdighed. Energivampyrer der vender alle tråde til at dreje sig om deres egen selvmedlidende navle, må afvises, hvis adskillelige henstillinger ikke har virket.
Vi har mange eksempler på at det gik for vidt, fordi vi så gerne ville hjælpe umulige, trollende, narcisistiske og selvmedlidende mennesker.

Hilsen Fanny

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

jeg syntes i skyder ved siden af mål Prom og fanny... Det handler om at vi holder en nogenlunde sober tone og ikke andet. Syntes det er lidt bemærkelsesværdigt at to mods støtter op om ubegavet mudderkastning.. :roll:

Svar med citat  
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
jeg syntes i skyder ved siden af mål Prom og fanny... Det handler om at vi holder en nogenlunde sober tone og ikke andet. Syntes det er lidt bemærkelsesværdigt at to mods støtter op om ubegavet mudderkastning.. :roll:

Hvis man skal holde en sober tone herinde, er det også nødvendigt at man kan fortælle folk når man synes de er udenfor det område hvor man mener en diskussion bør foregå - ellers bliver enhver debat tids nok trukket udenfor det udenfor det sobre område. Det kan ikke være meningen at vi skal vende den anden kind til for alverdens urimelige anklager. Sådan er idéel god kristen moral måske, men sådan er jeg ikke. Selv :roll:.

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 44 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]