Nu kender jeg ikke noget til din historie eller dig, men vil bare lige indskyde at der er idioter/psykopater/tosser oma. alle steder, det er der her, på facebook,på dating og i den virkelige verden, og det er ens eget ansvar at styre uden om disse mennesker, både herinde og på alle andre sider eller steder. Stop med at kalde dig selv dum mm., så sætter du dig automatisk selv i en offerrolle.
øhhh, det hedder selverkendelse og så er der noget der heder medansvar, slå lige de ord op.... jeg har selverkendelse nok til at vide jeg er for dum til det her forum hvor man ikke har medansvar nok til at passe på naive mennesker som mig, du kan lige slå naiv op også hvis du har problemer med dat forstå den også og der findes den slags mennesker, sådan er det bare... og ja, mit ansvar af det er at undgå sider som denne hvor medansvar er en by i rusland og cencur på højde med Kina.
Sætter mig i offerrollen... hvor læste du ikke hvor fucking meget offer jeg fakitis er grundet ignoranter her på siden som ikke vil passe på andre for man skal være klog nok til at kunne begå sig her på siden ellers er det sku bare synd.....
Gæt hvilken katogori du tilhører..... Så ja, jeg kan ikke være på denne side for den er fyld op af mennesker man skal styre udenom om man er som jeg er..... hvilket virkelig er ærgeligt, for jeg er også ensom og har også brug for andre at snakke med, bare synd det er ens eget ansvar at kunne gøre det på en forsvarlig måde herinde, at man skal helgradere sig med hemmelig indentitet for at bruge stedet hr til hjælp i sit liv med denne slags liv man kan føre hvor man virkelig har brug for andre og svært med at komme i kontakt med de rigtige mennesker... troede jo at det var et HR forum, sådan et sted hvor man passede på hinanaden.... min fejl og uvidenhed..... så ja, sku ked af jeg ikke kunne hente hjælp her og er for dum og naiv til at omgås mennesker som jer.... for der er virkelig ikke mange steder jeg kan gå hen for hjælp, for kender ikke mange her hvor jeg er flyttet til

Kunne virkelig godt haft brugt gode råd fra andre og støtte til at holde med div substanser... det er meget hårdt at gøre det hele alene og hele tiden skulle kæmpe mod udnyttelse fra sine omgivelser for man er for dum til at socialicere ......
Men som du selv siger, sku op til dig selv som du siger det er til mig, og når du så ellers har den menng at det ikke vedkommer dig så hold sku da tuden for dig selv og bland dig helt udenom... mit problem... ik os.... hold stilen af totalt ligeglad ignorant der har nok i sig selv....
og så er det vist ikke mere at bløde på den sag, jeres side, jeres problem at folk bare kan gøre som de vil herpå, jeg har sku nok at rydde op i mig selv efter det sidste besøg herpå og sku sidste gang jeg hjælper nogen herpå, for føj da for helvede hvad det er for nogle tyber der søger hjælp herinde.... det er sku ikke for uskyldige folk af den naive slags, ikke det sjove sted at udøve hjælp til andre, så er virkeligheden sku nemmere at forholde sig til, der kan man da i det mindste sparke dem i nosserne for at chekke at de virkleig har sådan nogle..... for hold da op det er svært at finde nogle herinde fra med nosser med tanken om at hovedtallet er erklærede hankøn herpå.... suk.... sku glad for jeg ikke er som jer og nej... nossser har jeg ingen af, men en del erfaring herindefra....
Så skrider igen og lader det her til ligegyldighederne so i gjorte med mine HR meninger.... sorry at i kun vil passe på jeres pusher og ikke jeres brugere....
Jeg konstaterede egentlig bare at jeg ikke kendte til din historie eller dig, jeg skrev ikke at jeg havde lyst til at høre en mere uddybende forklaring om dig eller dit liv. (for det har jeg faktisk slet ikke lyst til overhovedet).
Lød/Lyder som om du ikke er særlig bevidst om hvor dit eget ansvar ligger og i forhold til hvad, derfor min forrige kommentar.Respons må jo givetvis være noget du ønsker, når du slår indlæg op i gæstebogen.
Kan du ikke li siden, det der bliver skrevet, eller menneskene her- er det jo bare, som du selv er inde på, at holde sig væk.
Kan du ha en dejlig dag.