Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 18:23


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 18 aug 2021 17:12 
Kære fantastiske forum,

Efter et indtil videre 3 dages forsøg med Medikinet cr 30mg (sluges) er status følgende:

1. dag med sammenlagt 30mg: En lille smugle mere overskud mentalt og svag sitren/stressende fornemmelse i kroppen.
2. dag med sammenlagt 30mg: En lille smugle mere overskud mentalt, men dog tvivlsomt. Ellers ingen symptomer.
3. dag med sammenlagt 75mg inden for 10 timer: Helt sikkert mentalt overskud og en smule sitren i kroppen som egentlig føles afslappende og med en lidt tungere vejrtrækning (minder en anelse om da jeg fik en 200mg Tremadol engang)

Reagerer jeg svagt eller har jeg måske ADHD/ADD ?? (Er ikke speedet som person)

Kh. Jes


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 19 aug 2021 13:23 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Det lyder da som en meget 'korrekt'/forventelig effekt?

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 19 aug 2021 16:51 
spaffeh skrev:
Det lyder da som en meget 'korrekt'/forventelig effekt?


Har du selv ADD eller ADHD?

Hvis ikke, så undrer jeg mig lidt over andres fortællinger om at de kommer op i gear.


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 19 aug 2021 17:52 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 mar 2007 22:22
Indlæg: 232
Medikinet CR 30mg er: 15mg instant og 15mg extended.

Hvis du nu prøver at skille en kapsel ad, knuser indholdet og indtager det med væske på en forholdsvis tom mave. Så tror jeg nok der skal komme gang i turboen.

Hvis du vil være helt sikker, så sniffer du det i stedet.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 19 aug 2021 20:07 
Rubeus skrev:
Medikinet CR 30mg er: 15mg instant og 15mg extended.

Hvis du nu prøver at skille en kapsel ad, knuser indholdet og indtager det med væske på en forholdsvis tom mave. Så tror jeg nok der skal komme gang i turboen.

Hvis du vil være helt sikker, så sniffer du det i stedet.


Ok, ja jeg kan forstå at det skulle give et spark når det knuses. Jeg undrer mig bare over 75mg indtaget inden for 10 timer gjorde mig afslappet både mentalt, fysisk samt i åndedræt. Jeg var ikke spor speedet, men nærmere som hvis jeg havde taget en 100mg tramadol.
75mg svarer jo så til 37,5mg instant fordelt på 10 timer ifølge din oplysning. Burde jeg ikke reagere mere på det?

Jeg har "lånt" Medikinet pillerne af en ven - som forsøg - grundet min egen mistanke om ADD. Ellers er jeg ikke vant til piller/stoffer og ej heller tramadol.


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 21 aug 2021 23:25 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 jan 2009 04:57
Indlæg: 126
Geografisk sted: KBH/Falster/Berlin
Jeg tror det er lidt en skrøne det der med at man bliver speedet hvis man ikke har ADHD og chilleren hvis man har:)
Det er i hvert fald lidt en sandhed med modifikationer.
Hvorfor tænker du at du har ADD? :)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 21 aug 2021 23:59 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
raveon skrev:
Jeg tror det er lidt en skrøne det der med at man bliver speedet hvis man ikke har ADHD og chilleren hvis man har:)
Det er i hvert fald lidt en sandhed med modifikationer.
Hvorfor tænker du at du har ADD? :)

Det er helt klart en skrøne. Næsten alle mennesker, vil blive lidt rolige og fokuseret af en lav dose af de rigtige stimulanser. Og næsten alle vil blive helt tweaked hvis de tager høje nok doser.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 26 aug 2021 21:31 
raveon skrev:
Jeg tror det er lidt en skrøne det der med at man bliver speedet hvis man ikke har ADHD og chilleren hvis man har:)
Det er i hvert fald lidt en sandhed med modifikationer.
Hvorfor tænker du at du har ADD? :)


Jeg ved bare at jeg ikke blev speedet med Medikinet. Det kan selvfølgelig være at jeg ville blive det hvis jeg tog 200mg :-)
Jeg har aldrig prøvet at tage amfetamin, så jeg ved heller ikke hvordan jeg ville reagere på det.
Har bare læst at inholdet i medikinet/ritalin er amfetamin-lignende, hvilket i min optik bør få mig op i gear.

Jeg har en mistanke om ADD da jeg hurtigt bliver fyldt/usikker i mit hoved ved mange informationer, eller ved ændringer i planlægninger.
Jeg springer rundt i tingene og dobbelttjekker ofte mange gange i de nævnte situationer og bliver noget anstrengt i mit hoved.
I bund og grund er jeg meget struktureret og et ordensmenneske, hvilket jeg klarer fint. Jeg er bare anstrengt og mangler energien og overskuddet.


Top
  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster


Du kan skrive nye emner
Du kan besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team