Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 13:44


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 06 dec 2019 15:04 
Hej :D kan forstå der er noget bøvl med aktiveringsemailen, så jeg vil høre om en admin ved lejlighed kan aktivere brugeren “8732”
På forhånd tak!


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 10 dec 2019 14:16 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 dec 2019 14:38
Indlæg: 5
Tak til hvem end der aktiverede den :hjerte:


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 10 dec 2019 14:58 
Jeg har samme problem, brugernavnet er SanatKumara
;P


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 10 dec 2019 15:31 
Jeg fandt en post inde i nyheder, hvor der står noget med hvis aktiveringsmail ikke virker så udfyld det her. Det gjorde jeg, men fik ingen mail i min indbakke..
:eyes:


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 10 dec 2019 15:39 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 dec 2019 14:38
Indlæg: 5
sssanatkumara skrev:
Jeg fandt en post inde i nyheder, hvor der står noget med hvis aktiveringsmail ikke virker så udfyld det her. Det gjorde jeg, men fik ingen mail i min indbakke..
:eyes:


Jeg fik heller ikke en mail eller lignende, prøv bare at log ind og se om den er blevet aktiveret, ellers vent en dag eller to :D


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 10 dec 2019 16:10 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Vores mailsystem er nede, så ligemeget hvad skal nye brugere desværre manuelt aktiveres af en admin

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 10 dec 2019 18:04 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2484
Geografisk sted: Inside the animal
Jeg aktiverede alle nye i weekenden, så det er nok mig der har aktiveret - selvom jeg egentlig havde tænkt mig at lade være før vores webmaster kom mere i svingninger - men jeg var inde i adminsystemet alligevel. Men i kan være sikre på, at der ikke kommer nogen mail, uanset hvordan i bliver aktiveret :)
Tjek om det virker, jeg kan ikke lige huske om dit navn var på listen jeg aktiverede i weekenden, Sumatkumara

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 10 dec 2019 18:10 
Frugthat skrev:
Jeg aktiverede alle nye i weekenden, så det er nok mig der har aktiveret - selvom jeg egentlig havde tænkt mig at lade være før vores webmaster kom mere i svingninger - men jeg var inde i adminsystemet alligevel. Men i kan være sikre på, at der ikke kommer nogen mail, uanset hvordan i bliver aktiveret :)
Tjek om det virker, jeg kan ikke lige huske om dit navn var på listen jeg aktiverede i weekenden, Sumatkumara


Ok, jeg kiggede lige igen og kunne se at den anden post var noget gammel. ^^
Det virker ikke.


Top
  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan skrive nye emner
Du kan besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team