hamp skrev:
Jeg er altså uenig. Jeg vil påstå at det i langt højere grad har noget at gøre med at daglig hashrygning påvirker dine søvnrytmer. Jeg kender i hvert fald fra mig selv, at man lige bliver lidt længere oppe og ryger en fed mere. Ligeledes kan man lettere sove længe, hvilket igen bevirker at man har lettere ved at gå sent i seng. Der er også hele spørgsmålet omkring melatonin og hashrygning som kan have indflydelse på søvnen.
Jeg kan rent personligt se at det er noget mere afgørende på mine poser under øjnene, hvor meget jeg sover, end hvor meget jeg ryger!
Jeg giver dig delvist ret. Hash kan påvirke din døgnrytme negativt og dette kan give poser under øjnene. Et andet faktum er altså at for meget hash kan fremkalde træthed og for meget træthed kan give poser under øjnene. så jeg tror der er flere grunde til at hverdagsrygere tit har poser under øjnene. ham der ameriakneren der kalder sig prince of pot han har syyge poser under øjnene, han ryger så også bare bong så det siger spar 2. Men måske har du ret, jeg har større poser unde røjnene end min pusher og han ryger altså 10 gram om dagen. Jeg har nemlig aldrig kunne sove om aftenen, der har hashen hjulpet mig meget til at falde i søvn til tiden. Men nu ryger jeg også kun under et halvt gram om dagen.