Denne tråd er huskelisten som vi kan tilføje ting til. Efterhånden som folk melder sig på at tage ansvar for at skaffe de forskellige ting, skriver jeg navnet på. Jeg har skrevet mit navn ud for de ting jeg kan skaffe.
Psychedelia råder over lidt penge som vi godt vil skydes ind i projektet (dog ikke over 1500 kr), med en klar intention om at få et overskud ud af arrangementet
. Derfor kan I trygt skrive jer på posterne om at skaffe diverse spiselige ting, da mad og drikke bliver betalt af psychedelia, samt materiale i forbindelse med skiltemaling osv. Blot spørg mig før du køber, hvis det er noget som ikke står på listen her, og send mig regningen. Min mail er:
post@detvildeliv.dk.
Hvis du selv har lyst til at give noget af materialet som donation til projektet, er du også meget velkommen til det!
KøkkenMateriel: Kogekande - tragt - filtre (det kunne Fanny også godt tage med..)
Gasblus - måske Fanny.. tænker at købe et for mine egne penge så jeg har det til andre arrangementer..
bord
Plastikkrus
Plastikskeer
servietter
Mad og drikke:Chai-ekstrakt (laves hjemmefra: Krydderier til f.eks. 5-8 liter chai koges i vand i mange timer. Koges ned til en liter).
Kaffe
mælk
soyamælk
sukker
Kager (bages hjemmefra - uden hash)
StrukturSejl til at lave læ - Fanny skilt med logo - Bubber(du får selvfølgelig penge for de udgifter du har i forbindelse med materiale: papir/lærred, maling)
plancher med oplysning - Mr. Gone: om Cannabis (flere plancher er velkomne!)
Bord til køkkenet
Evt. bord eller palle til højtalere, mikrofon og mixer (hvis det bliver i folkets park kan vi måske låne noget i folkehuset)
stole til tilhørere (hvis det bliver i folkets park kan vi måske låne noget i folkehuset)
evt hængekøjer (Fanny, jeg prøver at låne 4-5 stk)Halmballer til at sidde på - KenIshiiBil + chauffør - KenIshii??
Show-gearHøjtalere - Fanny
mikrofon - Fanny
projektor - Fanny
lille mixer - Fanny
lærred - FannyAndetcannabisfrø i poser - Fanny (andre er velkomne til at lave flere poser)
Er der noget jeg har glemt?
Hilsen Fanny