Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 21:53


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 10 sep 2015 14:28 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
Denne tråd er huskelisten som vi kan tilføje ting til. Efterhånden som folk melder sig på at tage ansvar for at skaffe de forskellige ting, skriver jeg navnet på. Jeg har skrevet mit navn ud for de ting jeg kan skaffe.

Psychedelia råder over lidt penge som vi godt vil skydes ind i projektet (dog ikke over 1500 kr), med en klar intention om at få et overskud ud af arrangementet :D. Derfor kan I trygt skrive jer på posterne om at skaffe diverse spiselige ting, da mad og drikke bliver betalt af psychedelia, samt materiale i forbindelse med skiltemaling osv. Blot spørg mig før du køber, hvis det er noget som ikke står på listen her, og send mig regningen. Min mail er: post@detvildeliv.dk.
Hvis du selv har lyst til at give noget af materialet som donation til projektet, er du også meget velkommen til det!

Køkken
Materiel:
Kogekande - tragt - filtre (det kunne Fanny også godt tage med..)
Gasblus - måske Fanny.. tænker at købe et for mine egne penge så jeg har det til andre arrangementer..
bord
Plastikkrus
Plastikskeer
servietter

Mad og drikke:
Chai-ekstrakt (laves hjemmefra: Krydderier til f.eks. 5-8 liter chai koges i vand i mange timer. Koges ned til en liter).
Kaffe
mælk
soyamælk
sukker
Kager (bages hjemmefra - uden hash)

Struktur
Sejl til at lave læ - Fanny
skilt med logo - Bubber(du får selvfølgelig penge for de udgifter du har i forbindelse med materiale: papir/lærred, maling)
plancher med oplysning - Mr. Gone: om Cannabis (flere plancher er velkomne!)
Bord til køkkenet
Evt. bord eller palle til højtalere, mikrofon og mixer (hvis det bliver i folkets park kan vi måske låne noget i folkehuset)
stole til tilhørere (hvis det bliver i folkets park kan vi måske låne noget i folkehuset)
evt hængekøjer (Fanny, jeg prøver at låne 4-5 stk)
Halmballer til at sidde på - KenIshii
Bil + chauffør - KenIshii??


Show-gear
Højtalere - Fanny
mikrofon - Fanny
projektor - Fanny
lille mixer - Fanny
lærred - Fanny


Andet
cannabisfrø i poser - Fanny (andre er velkomne til at lave flere poser)

Er der noget jeg har glemt?

Hilsen Fanny

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 sep 2015 16:23 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
Jeg har ændret lidt i listen ved pavillonen. Jeg har nemlig 3 store sejl som kan hænges op som læ for regn og blæst, og dem tager jeg med istedet. Der er jo store træer i ørstedsparken, så jeg satser på at vi kan hænge sejlene op omkring 3-4 træer. Det største sejl kan hænges over os så det giver ly for regn, og de to andre kan være sider, som der kan klistres plancher på med gafatape, og en del af siden kan også bruges som filmlærred.

Et problem der kunne være fint at få løst er stole. Det ville være dejligt hvis vi kunne skaffe alt imellem 20-50 stole, så vi har ordentlige tilskuerrækker. Er der nogen af jer som kender et sted i københavn hvor vi evt. kunne låne stole gratis? Jeg har før spurgt ude på AFUK, da vi skulle lave symposiet i Psykedelisk Samfund i foråret, og de er til at tale med. Dog skal stolene jo hentes og bringes.
Jeg kan også prøve at høre cafeen ad om vi evt. kan leje deres udendørs cafe-borde. Men jeg tvivler, for hende jeg talte med sidst sagde at de pakkede det hele ned en uge før, for at der ikke var nogen som rendte med det.

Hilsen Fanny

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team