Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 19:58


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 136 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 30 aug 2009 15:09 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 apr 2008 07:29
Indlæg: 842
Geografisk sted: NørrebronX
Nu kan lyst jo også være en grund til at tage det :D

_________________
Citat: "Jeg lå heldigvis (på en passende dose syre) i min skurvogn alene på landet hvor ingen kunne nå mig, da jeg blev lullet ind i en syg Truman Show / The Matrix agtig virkelighedsdelusion."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 aug 2009 15:14 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2007 11:23
Indlæg: 2308
Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Alt Ædende Ateist skrev:
Nu kan lyst jo også være en grund til at tage det :D


ja og forståelse af ord bliver sværer og sværer for det danske folk....

Hvis man siger til sig selv man har brug for at tage ketamin fordi "indsæt situation"... så den gal

Hvis man bare har lyst er det noget andet - det jo uden noget speciel grund....

Hvis man så bare føler man har lyst hele tiden, så er man god til at lyve for sig selv eller rettere så har man taget så meget ketamin at man er blevet mystisk....


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 aug 2009 15:33 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 jun 2003 01:01
Indlæg: 408
Geografisk sted: Århus C
Jeg havde ikke andre grunde end at jeg syntes det var et helt igennem fantastisk stof, som jeg virkelig savner Jeg overvejer at skrive en triprapport, der kommer til at være en kombination af de hundreder af ture i k-hole . Men det er lukket land forever i mit tilfælde. Men stadig fascinerende...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 aug 2009 15:37 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2007 11:23
Indlæg: 2308
Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Toxik - der er altid en grund til at et menneske nyder at være så meget indeni verdenen i stedet for i den....


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 aug 2009 16:48 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 jun 2003 01:01
Indlæg: 408
Geografisk sted: Århus C
Jeg vil her prøve at beskrive et sammensurium af de flere hundrede gange jeg har frekventeret k-hole.

Til dem der ikke har stiftet bekendtskab med tøsen endnu, kan jeg sige at en fantastisk oplevelse venter jer.
Men hvad jeg især finder interessant ved hende, er at næsten alle jeg har talt med, taler om at blive transporteret rundt i noget som TirdEyeFlood betegnede *at blive fragtet rund på en palle i en højteknologisk lagerhal'.

Og det var meget præcist en del af k-trippet. Jeg oplevede at blive lagt tilrette i en slæde på skinner, af væsener, som jeg vil betegne som ekstraterritoriale. De var meget høje og semi-transparente, men meget kærlige.
Så sendte væsenerne mig afsted på slæden, som var ligesom at køre i rutsjebanen i Tivoli, bare 10 gange så vildt. Og hvad der virkelig undrede mig , var at når jeg lå under dynen, hvad jeg altid gjorde når jeg var i k-hole, var at jeg tydeligt kunne mærke på dynens pres imod mine lemmer. Et pres, der svarede til det sving jeg var på vej igennem.så når jeg drejede til højre, pressede dynen hårdt imod venstre side.
Når så mion vogn standsede var der igen væsener, der hjalp mig op. Og jeg nåede vel 6-7 standsninger under et trip.
Og de var ikke mindre end fantastiske. Jeg kom til et rum med en flok 30 meter høje japanere i kimono, som talte på et uforståeligt sprog. Pludselig befandt jeg mig i de østrigske alper, som, jeg svævede hen over og havde de mest fantastiske mønstre foran alt hvad jeg så. Der kom et nyt mønster hvert minut, og det kunne være mellemøstlige tæpper vævet i hånden i de smukkeste mønstre eller kinesiske silketæppper. En gang har jeg været ude for at blive til et rødt tæppe. Dert var sq mærkeligt. Så kommmer jeg til en sal hvor en af de høje japanere pludselig siger, på dansk 'her har du det keyboard du altid har drømt om'. Det styres af dine tanker. Keyboardet fyldte en hel koncertsal, men i stedet for stole var der drejeknapper og trykknapper. Og jeg kunne styre dem med mine tanker. Så jeg konstruerede lige noget hård psytrance i løbet af no time. Det var naturligvis verdens største synth, der kørte på hjernebølger og med det vildeste lysshow evah.

Det næste rum jeg bliver kørt til, er ca 1 km på hver led, kvadratisk. FYldt med kinesere, der ordner de nederste ting i hierarkiet. Såsom korn, olie og andre råprodukter. Lige over dem kommer embedesmændene, som en dag inviterer mig op og besøge guderne til en kop the og sake. de var rigtig rare væsener, som kun ville os på jorden det godt.


I k-verdenen findes et hierarki, med et antal guder i toppen. Derunder findes de oplyste, som kender indgående til k, og under dem konger og dronninger, men også diktatorer. Jeg har været ude for at flyve i helikopter over en demonstration hvor ca 100.000 asiater kom rykkende frem i den demostration med røde flag. det så fedt ud. Der er altid asiater når jeg k-holer.
Og jeg har været ude for at stå i en elevator, som gik mange kilometer op over NYC, og da jeg var oppe, åbnede der sig en lem i loftet, som pludselig var blevet en balkon hvorfra jeg kunne nyde udsigten til Manhattan.

Så er der hallucinationerne. De er mere intense end noget andet stof jeg har prøvet. Man kan simpelthen se ALT, der er ingen grænser ligesom der er på LSD og lignende stoffer, hvor man godt ved hvad der venter, sådan ca. Hvad halluer angår er LSD en hestekærre hvis ketamin er er en Ferrari. Jeg har oplevet at kunne se alt hvad der foregik i k-vernenen 360 grader rundt på een gang, ligesom en kameleon, hvor øjnene vender hver sin vej, bare med et meget bredere perspektiv.

Når man kører i rutsjebane derinde kører man i et landskab af velkendte ting, som bare lige har det der twist af fremtid pga. de materialer omgivelserne var lavet af. Det lignede plastik men når man rørte ved det gav det efter og foldede sig så ud igen. Det ser ud som om det hele er støbt i plastic.

Jeg vil mene at det er næsten umuligt at få et bad trip, medmindre man indleder et massivt misbrug ligesom jeg gjorde. Da jeg endte med at injicere 600 mg for at k-hole, begyndte jeg at gå i total coma når jeg lige havde sprøjtet stoffet ind i lårmusklen. Når jeg vågnede, eller kom til bevidsthed, var jeg i en meget skummel skizofreni-ligmemde tilstand, hvor der var mennesker i min lejlighed, som jeg ikke kendte. Men de var rundt og kigge på hvordan de kunne indrette lejligheden, som, vel at mærke, ikke var til salg. Og så kunne jeg høre hvad naboerne talte om i lejlighederne , helt tydeligt. Og det var mig de talte om, selvfølgelig.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 aug 2009 18:44 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 sep 2007 16:27
Indlæg: 198
Det lyder ikke godt med prostataen toxik... Men hvad levede du at da du sprøjtede dig med hest hverdag?
indkøb arbejde og tilberedning af mad må være en smule problematisk;-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 aug 2009 06:50 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 jun 2003 01:01
Indlæg: 408
Geografisk sted: Århus C
Jeg levede af min revalidering, som jeg fik for at skrive mit speciale som jeg i øvrigt lige har afleveret. Fordi jeg kom lidt til skade med noget narko, jeg sad og legede med en dag. D.22/6 2006 for at være helt præcis.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 aug 2009 06:52 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 jun 2003 01:01
Indlæg: 408
Geografisk sted: Århus C
Men indkøb og den slags ordner man jo imellem turene i hullet. De varer jo kun en halv time når man injicerer det, i modsætning til 3 kvarter ca. når man sniffer. Sådan virker det ihvertfald på mig.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 aug 2009 12:28 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2007 11:23
Indlæg: 2308
Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Nu har jeg ikke selv injeceret ketamin, men har været oppe og kunne insufflere omkring 500mg pr stribe - før et K-hole viste sig - det er intet problem at handle og leve på ketamin - små doser er fine at handle ind på eller lave alt muligt andet - personligt k-hullede jeg kun ligefør jeg skulle sove - så have den der lille time i khole hver aften - det er den bedste måde at gå outcold på - natten forsvinder og søvnens spildtid føles kortere efter min mening.
Jeg måtte så være en kende kriminel da jeg misbrugte ketamin - wtf - shit happens... Har mere ondt af toxik end jeg har af mig selv...

PLUR


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 aug 2009 17:22 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2007 11:23
Indlæg: 2308
Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Toxik - Du har også gjort alt det jeg bare ikke vil gøre - jeg har holdt mig fra alt der er nyere end LSD, med Bromo-benzodifuranyl-isopropylamine og DOB undtaget..... Alle downers foruden Benzos har jeg holde mig langt fra - Heroin har jeg lært at hade pga det "bikermiljø" jeg kommer fra - ikke de gamle var bikers da jeg var her, men de var det inden og det er jo dem der har opdraget mig - har altid lært at hvis jeg så en gut stikke sig selv - så skulle jeg gå hvis jeg ikke kunne smadre ham - ellers så bare smadre ham - har så altid gået selvom jeg sagtens ville kunne have knust alle de junkier jeg har mødt - men det er deres valg, lad det blive ved det.... En ting er sikkert - min mor og far havde ret - når man kommer til det punkt hvor man begynder at skyde sit narko - så er det slut og der er kun en vej tilbage og det er ned ad... Og det er uden det er møntet på dig personlig toxik - uanset hvem det er det har gået ud over synes jeg sgu det er noget crap.

PLUR


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 sep 2009 11:38 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 jun 2003 01:01
Indlæg: 408
Geografisk sted: Århus C
@Child of Aum:

Jeg har svært ved at se hvordan en administrationsmåde kan være afgørende for ens videre liv. Om stoffet kommer i blodet igennem mave og nyrer, lunger eller via en kanyle kan jo i princippet være det samme. Og det er ikke fordi man får et sus ud af det ved at pumpe det, og derfor bliver afhængig. Virkningen indtræder ganske langsomt, ligesom når man tager dert nasalt. Så den eneste grund til at injicere, er at slippe for at ligge og brække sig pga. den afskyelige smag k har.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 sep 2009 11:39 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 jun 2003 01:01
Indlæg: 408
Geografisk sted: Århus C
Det var jo intramuskulært og ikke intravenøst...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 sep 2009 11:43 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 jun 2003 01:01
Indlæg: 408
Geografisk sted: Århus C
Og så er der noget fedt over at skyde sine drugs, fordi det er så tabubelagt og forbudt i de fleste menneskers optik. Og åbenbart også i din opfattelse. Men come on, vær lidt rebelsk og tag et skud :rocking:

t


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 sep 2009 11:46 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2007 11:23
Indlæg: 2308
Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Ketamin IMO er tasty - kan godt lide smagen af det.

Det let nok at forklare det med administrationsmåde - jo større suset er - jo størrer er chancen for man ender i misbrug - derfor jeg f.eks aldrig ryger coke mere end 1 gang hver 3 måned.... Personligt vil jeg slet ikke turde skyde et stof - suset vil komme for hurtigt og hvis man vænner sin hjerne til at et rush kan komme så hurtigt, så kender den genvejen og vil gøre alt for at gøre det igen - desuden af rent personlige erfaringer - så alle jeg har set der er begyndt at skyde sig med andet end roids - været på turen ned af stigen uanset stof - så jo det har noget med administrationsmåden at gøre - hvis man f.eks kun kunne drikke hash eller spise - tager bare lige hash som eksempel - så var jeg aldrig blevet afhængig eller havnet nogle af de steder jeg har siddet - fordi det har været det "sus" der kommer ved at ryge hashen jeg er forelsket i - skæverten er næsten bare en biting - de første 10 minutter er det jeg går efter - så synes godt jeg kan bruge administrationsformen som et argument for afhængighed - uden problemer endda.

PLUR


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 sep 2009 12:55 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 jun 2003 01:01
Indlæg: 408
Geografisk sted: Århus C
jamen som sagt var det intravenøst og der var derfor ikke noget sus...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 sep 2009 12:55 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 jun 2003 01:01
Indlæg: 408
Geografisk sted: Århus C
øhh nej, intramuskulært hehe


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 sep 2009 14:10 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2007 11:23
Indlæg: 2308
Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
nu har jeg aldrig selv taget et rusmiddel IM - men går ud fra at det virker hurtigere end f.eks insuflering eller oralt..

Så hvis rushet bare er blevet lidt vildere end insuflering, jamen det er nok, den måde keta tager røven på en hver evige eneste gang man hugger en snitte i sig - man går fra helt straight i hovedet til direkte i rumland på 10 minutter - hvis det går meget hurtigere for mit vedkommende - så er vi ude i et stof som har ekstrem afhængighedspotentiale fordi med en så hurtig virkning, kan det bruges som flugt. Så igen efter min mening og hvad jeg efterhånden har oplevet, så er det som regl nålen der ligger den fornuftige stofbruger ned på jorden. Du er selv med til at bekræfte det toxik, så kan ikke se hvorfor du har noget imod det - det jo ikke noget personligt eller noget jeg ser ned på, holder mig bare fra den linie fordi jeg ved hvor det næsten altid ender ud. At folk vælger deres liv skal ende ud sådan er deres valg og ikke noget jeg vil blande mig i, da det kun er dem selv det går ud over. Nåle er til lægehuse, hospitaler og til IM roids - i mit hoved er man lidt en ekstrem rush søger hvis man skyder rusmidler, jeg bryder mig ikke om at se på det, men det jo kun fordi det er dragende jeg har den indstilling - når noget man føler er farligt, er dragende, er man nød til at stille et princip op, der gør man fjerner sig fra det som drager en aka frister.... Så der ikke nogen negative feelings her, bare ren selfpreservation.

PLUR


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 sep 2009 16:41 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
Så man blir også afhængig af DMT, fordi man ryger det og det virker så hurtigt? Vil vove at påstå der er veæsentligt større afhængighedspotentiale i benzoer eller opiater som indtages oralt, udelukkende pga. deres effekt. Synes ikke det holder det argument om indtagelsesmetode.

Men jeg vil dog give dig ret i, at personer der indtager sine drugs IV ofte er folk der har tendens til at blive afhængige, men det er en helt anden diskussion.

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 nov 2009 20:08 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 sep 2009 23:22
Indlæg: 39
har sidet og læst rigtig mange post igennem og keta samt læst Toxik`s trip raport igennem men synes ikke jeg rigtig kan finde nogle der beskriver virkningen når man er til psy fester da jeg personligt selv får nogle rigtig vilde oplevelser på det der men er desværre ikke så god til at formulere mig så der er lidt svært at forklar mine oplevelser....

Men en person som dig Toxik får du også det man vel vil kalde nærved døds oplevelser når du tager keta.... For vil ikke selv mene at jeg går i k hold længer når jeg tager keta men får nogle meget spøjse oplevelser på det når jeg er til psy fester :-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 nov 2009 20:57 
Offline
Wiki Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 nov 2000 02:01
Indlæg: 1890
Geografisk sted: Vest for Roskilde
Imp skrev:
Så man blir også afhængig af DMT, fordi man ryger det og det virker så hurtigt? Vil vove at påstå der er veæsentligt større afhængighedspotentiale i benzoer eller opiater som indtages oralt, udelukkende pga. deres effekt. Synes ikke det holder det argument om indtagelsesmetode.

Men jeg vil dog give dig ret i, at personer der indtager sine drugs IV ofte er folk der har tendens til at blive afhængige, men det er en helt anden diskussion.

Jeg tror roligt man kan opstille den regel, at vanedannende stoffers afhængighedspotentiale øges, jo mere hurtigtvirkende indtagelsesmetoden er. Forbindelsen mellem indtaget og aktiveringen af belønningssystemet bliver simpelthen knyttet stærkere sammen i bevidstheden, og lysten til at gøre det igen øges dermed.

Dette gælder ikke for ikke-vanedannene stoffer, som fx. alle psykedeliske stoffer (på nær ketamin).


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 136 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team