Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 00:33


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 136 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 30 okt 2008 02:36 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 jun 2003 01:01
Indlæg: 408
Geografisk sted: Århus C
hey
@Halose : der er ingen videnskab, der har formået at etablere forskning, der kunne formå at afdække fænomenets varighed, dog findes der nogle rapporter fra Hong Kong og USA...men min private research blandt hardcore-boardmembers fortæller mig at når det er slut så er det slut.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 okt 2008 13:30 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Okay, håber det aftager 100%. Og at du ingen mén får whatsoever.

Hold os opdaterede hvis der sker nogen ændringer.

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 okt 2008 01:41 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 jun 2007 01:54
Indlæg: 400
Geografisk sted: In the middel of nowhere? - wtf? I am in the middel of nowhere?
Hejsa Toxik.

Jeg har fuldt stille og roligt med i denne tråd, og jeg har tænkt mange gange på om din "sygdom" skulle blive normaliseret igen.
Men nu da jeg har læst de sidste par indlæg, kan jeg da se at det er gået meget frem, siden det første indlæg i denne tråd.

Jeg vil bare lige give dig et par ord, og held og lykke på vejen frem mod en "intet-mærkende blære" - og til et normalt liv igen.. :rocking:

Held og lykke med sex'en - det skal der sku til :-) .

- Peakeye


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 nov 2008 00:20 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 mar 2008 12:17
Indlæg: 48
fra nu af ryger jeg kun fede :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 dec 2008 02:38 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Jeg har været oppe og tage op til 5-6g K i døgnet dengang det var legalt... et fucking sølle misbrug, men jeg kunne da stadig tale, stå, gå og balancere efter at have rykket et halvt gram til morgenmad!

Resistens? Det vil jeg mene... Det virkede som en slags psykedelisk methamf for mig i stedet for den dissociative effekt, og efter nogle måneder begyndte jeg - lige som andre jeg har talt med der har haft et lige så galt misbrug - at få en form for "overmenneskelige tanker", meget egocentrerede og ellers ret mærkelige set nu efter jeg stoppede.

Jeg har ligesom mange andre haft bivirkninger som at skulle sjatpisse hele tiden, manglende sexlyst, og paranoia....

Thank fucking god, at jeg ikke føler mig påvirket af det mere.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 dec 2008 16:28 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 jun 2003 01:01
Indlæg: 408
Geografisk sted: Århus C
Grunden til at jeg stoppede, var at jeg til sidst bare injicerede 600 mg og gik i drømmeløs coma. Efter en halv time vågnede jeg så op i en nærmest skizofren tilstand, hvor jeg troede at der var folk i min lejlighed, som ikke eksisterede. Jeg har bla. vist nogle rundt, som jeg troede skulle købe min lejlighed. Og så kunne jeg tydeligt høre hvad naboerne talte om...
Og så var der den lille, sære leg, som jeg opfandt i denne tilstand : gem mobilen for dig selv og find den så igen. I samme periode hørte jeg tit mobilen ringe uden at der var nogen der ringede...weird :|


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2009 06:34 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 11 jan 2009 06:11
Indlæg: 154
Hej

Jeg vil nødigt være alt for hård ved dig, men jeg kan ærlig talt ikke se hvorfor jeg skal rette mig efter din advarsel. Jeg er da ked af at høre om dine problemer og ønsker dig det bedste i fremtiden. Men jeg må også samtidig klart afvise at bruge anekdoter/enkeltstående ekspempler som grundlag for mit stofbrug. I så fald burde vi jo alle allerede nu droppe stofferne, for netop sundhedsstyrelsen og andre propagandister bruger altid de dårlige eksempler til at skræmme.

Jeg har lige siden jeg startede med stofferne lagt stolthed i at være en fornuftig stofbruger som på den ene side ikke overdriver forbruget, men samtidig også ser gennen fingre med det lort sundhedsstyrelsen lukker ud, og i stedet finder uafhængig information at basere mine belsutninger på.

Faktum er at ketamin er et relativt ufarligt stof. Samtidig er al overforbrug farligt - og du skriver jo selv at du har taget alt, alt for meget. Derfor ser jeg ingen grund til at jeg skal afholde mig fra et moderat ketamin-forbrug i fremtiden.

God bedring.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2009 07:04 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Han snakker jo heller ikke om et moderat forburg - tværtimod... Det må du vel også kunne læse dig til, Hr fornufto:P


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2009 13:41 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 mar 2007 16:42
Indlæg: 324
Ja han snakker om et heftigt misbrug og hvad det har gjort ved hans krop, andet ligger der ikke denne tråd. Man kan da aldrig få for meget information, og jeg er fuldstændigt uforstående over for folk der vil bortkaste fakta fordi det udfordrer deres verdensbillede på den ene eller den anden måde. Der er da hverken løftede pegefingrer eller moralprædiken i denne tråd, blot en mands erfaringer... Men brug dem til hvad du vil phornuphto, luk øjnene eller tag det til dig. Jeg ved godt hvad jeg selv syntes virker mest fornuftigt......


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2009 22:52 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 11 jan 2009 06:11
Indlæg: 154
HopIFjorden: "Han snakker jo heller ikke om et moderat forburg - tværtimod... Det må du vel også kunne læse dig til, Hr fornufto:P"

Det er jo ikke rigtigt. Læs Toxic´s første indlæg igen: "Jeg vil fraråde alle at røre ketamin overhovedet for man ved ikke hvor stort et forbrug, der kan udløse det her mareridt, som jeg lever i for tiden."

Jeg er da sikker på Toxic har gode hensigter, men det irriterer mig en smule at folk som har haft gode oplevelser hele deres liv med stoffer, pludselig skifter side blot fordi de selv har misbrugt stoffet. Dermed går han - formentlig utilsigtet - sundhedsstyrelsens ærinde.

Balle: "Der er da hverken løftede pegefingrer eller moralprædiken i denne tråd, blot en mands erfaringer"

Enig i at han ikke prædiker, og som sagt er jeg ikke specielt negativ over indlægget. Men synes stadig det er irrationelt at "fraråde alle at røre ketamin" fordi han selv har misbrugt det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2009 22:59 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 sep 2001 01:01
Indlæg: 2921
Geografisk sted: Danmark
phornuphto skrev:
HopIFjorden: "Han snakker jo heller ikke om et moderat forburg - tværtimod... Det må du vel også kunne læse dig til, Hr fornufto:P"

Det er jo ikke rigtigt. Læs Toxic´s første indlæg igen: "Jeg vil fraråde alle at røre ketamin overhovedet for man ved ikke hvor stort et forbrug, der kan udløse det her mareridt, som jeg lever i for tiden."

Jeg er da sikker på Toxic har gode hensigter, men det irriterer mig en smule at folk som har haft gode oplevelser hele deres liv med stoffer, pludselig skifter side blot fordi de selv har misbrugt stoffet. Dermed går han - formentlig utilsigtet - sundhedsstyrelsens ærinde.

Balle: "Der er da hverken løftede pegefingrer eller moralprædiken i denne tråd, blot en mands erfaringer"

Enig i at han ikke prædiker, og som sagt er jeg ikke specielt negativ over indlægget. Men synes stadig det er irrationelt at "fraråde alle at røre ketamin" fordi han selv har misbrugt det.


Jeg tror ikke du skal tage det så bogstaveligt som han skriver det, det kom nok bare sådan ud pga. hans frustration over symptomerne. Jeg synes dog ikke du kan kalde dette for et enkeltstående eksempel, da det er veldokumenteret i den artikel der også er linket til.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jan 2009 14:38 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 jun 2003 01:01
Indlæg: 408
Geografisk sted: Århus C
Jeg er heller ikke meget for den propaganda vi fodres med fra det offentlige...det ved alle, der læser mine indlæg ind imellem. Jeg udtrykte mig bare så utvetydigt pga. en frustration over min desperate situation og så fordi ingen faktisk ved med sikkerhed, hvilken dose og hvor hyppigt brug, der udløser dette mareridt.
Men jeg erkender at kunne have gået Sundhedsforstyrrelsens ærinde, og det beklager jeg.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 feb 2009 02:45 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 dec 2004 10:01
Indlæg: 2016
Toxic, er det tilfældigt du har Frank Zappa siddende på toilet som avatar efter det her?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 apr 2009 16:24 
Offline
Tidligere holdmedlem

Tilmeldt: 24 apr 2002 01:01
Indlæg: 949
Ja, det er faktisk tilfældigt. Men jeg kan da fortælle at overlægen på urologisk afd. var så venlig at udskrive 300 Rivotriler, efter rektalt at have undersøgt mig og konstateret at jeg havde forstørret prostats. En gammelmandssygdom, som man får når man er 60-70 år. Men jeg har fået det i en alder af 38.....men Rivotrilerne virker 100% på mine problemer.
Hurra for stærke benzoer!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 apr 2009 23:28 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2007 11:23
Indlæg: 2308
Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
phornuphto skrev:
Hej

Jeg vil nødigt være alt for hård ved dig, men jeg kan ærlig talt ikke se hvorfor jeg skal rette mig efter din advarsel. Jeg er da ked af at høre om dine problemer og ønsker dig det bedste i fremtiden. Men jeg må også samtidig klart afvise at bruge anekdoter/enkeltstående ekspempler som grundlag for mit stofbrug. I så fald burde vi jo alle allerede nu droppe stofferne, for netop sundhedsstyrelsen og andre propagandister bruger altid de dårlige eksempler til at skræmme.

Jeg har lige siden jeg startede med stofferne lagt stolthed i at være en fornuftig stofbruger som på den ene side ikke overdriver forbruget, men samtidig også ser gennen fingre med det lort sundhedsstyrelsen lukker ud, og i stedet finder uafhængig information at basere mine belsutninger på.

Faktum er at ketamin er et relativt ufarligt stof. Samtidig er al overforbrug farligt - og du skriver jo selv at du har taget alt, alt for meget. Derfor ser jeg ingen grund til at jeg skal afholde mig fra et moderat ketamin-forbrug i fremtiden.

God bedring.


Nu når du snakker forbrug - snakker du så hverdagsforbrug eller bare sådan engang imellem?
Jeg har selv haft små 5 uger på hesten. Resistens opbygger man med det samme synes jeg, endte ud med at kunne sniffe 1g og stadigvæk bevæge mig rundt - det var august 2008. Min keta har ikke være urent, hvis det har været, har det været så lidt at det har været uden betydning, baseret på opvejet dosering de første mange gange jeg sniffede det.

Har haft ondt i blæren og i tisseleif - har slatpisset i en 14 dage - men det var imens jeg kørte på k hele tiden og så en enkelt uge efter.

Så hvis du tænker på at lege med keta hver dag - jepp - jamen så er advarslen reel nok og du burde tage den til dig som et guldkorn, istedet for den der arrogante attitude du lægger ud med - det holder jo overhovedet ikke at kommunikere på den måde. Overvejet hvordan du selv ville reagere på at blive snakket sådan til... Manden har været tæt på at miste sit sexliv - hele hans tilværelse har været totalt fucked up og så disker du op med arrogance...

Manden kommer med et råd til folk - ikke andet - du kan enten tage imod rådet - eller lade være...
Sagt med andre ord - hvis du har ikke noget pænt at sige, så luk røven når det er sådan noget her, det da belastende at skulle læse.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 apr 2009 20:27 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Ja, helt ærligt - luk da fucking røven, hvis du ikke kan finde ud af at denne advarsels-tråd bærer præg af bidrag fra pre ketamin-addicts.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 apr 2009 03:52 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 11 jan 2009 06:11
Indlæg: 154
Wow- sikke nogle voldsomme reaktioner. Jeg har ikke på nogen måde haft nogen intentioner om at være arrogant el lign - det synes jeg også jeg skriver. Hvis I alligevel har fået det indtryk, beklager jeg. Er som sagt sikker på at Toxic har gode hensigte med sin advarsel. Jeg prøvede bare at gøre opmærksom på at det efter min mening ikke er så klogt at overdrive faren ved at sige at ingen bør røre Keta. Håber sgu ikke jeg Toxic har følt sig nedgjort eller lign for det har slet ikke været min intention.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 apr 2009 09:48 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 apr 2009 20:36
Indlæg: 30
Geografisk sted: Sidder på mine hæmorider
Er toxik og Rex mundi en og samme person?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 apr 2009 14:56 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 maj 2006 20:51
Indlæg: 2145
Geografisk sted: Jylland
Jumping Jehova skrev:
Er toxik og Rex mundi en og samme person?

Niks du. :)

Ja okay ved ikke lige hvorfor han svarer på spørgsmålet om avatar.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 apr 2009 20:58 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 dec 2004 01:40
Indlæg: 1021
Geografisk sted: Right behind you...
Citat:
Abuse of ketamine drug linked to kidney damage - study

Tue, 16 Dec 2008 12:43p.m.
Abuse of a drug known as ketamine, or Special K, can cause inflammation of the bladder which could lead to irreversible kidney damage, according a new report.

Ketamine is mostly used as a veterinary anesthetic. It causes hallucinations and high blood pressure in humans and has been abused in some parts of the world. Several countries have banned the drug or classified it as a controlled substance.

"Street-ketamine abuse is not only a drug problem but might be associated with a serious urological condition causing a significant burden to healthcare resources," Dr. Peggy Sau-Kwan Chu, of the Tuen Mun Hospital in Hong Kong, said in a report in the medical journal BJU International.

Chu and her colleagues studied the damaging effects of the drug in 59 ketamine abusers who were seen at Hong Kong hospitals from March 2000 to December 2007.

All of the people had moderate to severe lower urinary tract symptoms, such as urgency, frequency, and difficulty urinating. Forty-two had an inflamed bladder, 12 had a more serious condition called interstitial cystitis, 30 patients had kidney damage and four had areas of dead kidney tissue.

"Abstinence from ketamine abuse is strongly advocated before any irreversible damage to the urinary tract occurs," Chu and her colleagues said.

They also advised people who have used ketamine recreationally to see their doctor.

Reuters



http://www.3news.co.nz/News/HealthNews/ ... fault.aspx


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 136 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team