Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 12:31


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 136 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 29 apr 2009 00:14 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2007 11:23
Indlæg: 2308
Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
og der stoppede mit semimisbrug så - nu det kun weekender og kun engang imellem.... NEDEREN... tilbage til syre


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 apr 2009 22:35 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 sep 2007 19:42
Indlæg: 153
Seriøst du stopper jo aldrig.... men det er da godt du har indset du har et misbrug.!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 apr 2009 00:50 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2007 11:23
Indlæg: 2308
Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
lol


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 apr 2009 18:44 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 apr 2008 07:29
Indlæg: 842
Geografisk sted: NørrebronX
kbhfyren skrev:
Seriøst du stopper jo aldrig.... men det er da godt du har indset du har et misbrug.!



Det er altid rart at se hvordan folk bakker hinanden op her på siden.


:life:

_________________
Citat: "Jeg lå heldigvis (på en passende dose syre) i min skurvogn alene på landet hvor ingen kunne nå mig, da jeg blev lullet ind i en syg Truman Show / The Matrix agtig virkelighedsdelusion."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 apr 2009 19:44 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2007 11:23
Indlæg: 2308
Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
jamen kan da kun lolle af ham.... han ved jo intet om mit liv så lad ham da bare kede sig ihjel med de problemer han opfinder hos andre...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 apr 2009 21:01 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 sep 2007 19:42
Indlæg: 153
COA jeg har Læst ALT hvad du har skrevet og ud fra den viden ved jeg at du har noge problemer du går og basker med det har vi skrevet om før.
Alt Ædende Ateist alt efter hvad du skriver så tror jeg sq heller ikke du bakker op om så meget (Jeg elsker Hr. og fru. Danmarks forargelse når de ser mig pisse i toget, når jeg kører forbi deres grimme
snotunger med 110 km/t, og når jeg praktiserer min elsket forlystelse, at stjæle ældre folks stokke.

Jeg elsker Hr. og fru. Danmarks forargelse over sådan en som mig. )

du lyder nu heller ikke for klog


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 maj 2009 09:01 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 mar 2007 16:42
Indlæg: 324
STOP - jeg forudser en trådkapring af dimensioner! Vi har ikke brug for kilometer lange indlæg uden relevans for emnet (@ kbhfyren: I øvrigt tror jeg ikke du har læst alt hvad CoA har skrevet på dette site, der må jo være en milion timers læsning efterhånden :-D)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 maj 2009 23:13 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 jun 2003 01:01
Indlæg: 408
Geografisk sted: Århus C
Hej alle jer, som har vist interesse for mit problem. Jeg tror det er på tide med en lille update. Jeg har for nylig været til samtale med overlægen på Urologisk Afdeling på Skejby. Han var den eneste læge jeg har mødt, der fattede at jeg har livsnødvendigt brug for stærke benzodiazepiner, og udskrev 300 Rivotril øjeblikkeligt efter at have stukket en finger op i mit rektum indtil jeg nærmest skreg af smerte. Han diagnosticerde øjeblikkeligt forstørret prostata, hvilket ellers kun optræder hos ældre mænd. Og han læste faktisk Hong Kong-rapporten.
Situationen er nu at jeg er dybt afhængig af Rivotril pga. smerter fra prostata og pga. den toleransudvikling der følger med benzodiazepiner. Og det er jeg godt tilfreds med. Rivotrilerne har taget meget af min angst, de har ingen åbenlyse bivirkninger så længe man husker at tage dem. Og primært har de taget smerterne fra prostata. De har simpelthen gjort min tilværelse lettere. Men jeg er afhængig af dem resten af mit liv, medmindre der bliver opfundet noget, der kan erstatte det. Foreløbig har jeg afprøvet 5 forskellige slags medicin uden effekt. Men jeg har det rigtig godt med med mine Rivotriler, pisser med en helt normal frekvens og har ingen smerter.
Men holdningen til benzoer blandt lægestanden er helt syg, de er hoppet på en modebølge, der hedder at man kun behandler med benzoer i op til 2 uger. Hvad fanden skal man man så stille op hvis man har haft et heftigt ketaminmisbrug som jeg har. Jeg var bare heldig at møde en læge, der forstod mit problem. Efter at have talt med utallige læger, der ikke fattede hvor desperat jeg var pga. smerter. De var mere optaget af benzoernes afhængighedsskabende effekter. Totalt uden sans for proportioner. Men jeg er glad og fri for smerter nu. Bare surt at skulle leve med forstørret prostata resten af livet, når det er noget der først burde optræde i 60-70 års alderen. But life sucks and then you die.

t


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 maj 2009 23:27 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 jun 2003 01:01
Indlæg: 408
Geografisk sted: Århus C
Og i øvrigt, til dem der mener at jeg går sundhedsstyrelsens ærinde og udspreder usand propaganda vil jeg sige at mine smerter var højst reelle, og i særdeleshed har jeg været en stærk taler her på boardet imod netop den forpulede statsproganda. Så tag lige og lav jeres hjemmearbejde og læs mine tidligere indlæg inden i slynger den slags udokumenterede påstande ud på et offentligt board. Tak.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 maj 2009 00:01 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2007 11:23
Indlæg: 2308
Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Ontopic: Toxik der ingen tvivl om dine smerter var reele - men det var ved misbrug - så dem der bare forbruger det, har egentligt ikke noget at frygte - det mere os andre junkietyper:) Men lige pt har jeg ikke rørt ketamin i 12 dage... og skal ikke røre skidtet igen før den 30 - så det nede på fornuftigt brug.

Offtopic: KBH du har sgu ikke læst alle mine indlæg, pt har jeg en 1500 stykker + de 2-3000 jeg havde under mit gamle alias... så led endelig videre kbh - der masser af godter derude og så finder du også ud af, at jeg altid har været fucked up anderledes end dig. Jeg har stadigvæk ikke dine værdier så lad være med at dømme min situation ud fra din egen virkelighedsopfattelse... Du er alt for smart at høre på.... Du tror jo nærmest du synsk eller lignende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 maj 2009 00:44 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 mar 2007 16:42
Indlæg: 324
Så store mængder ketamine giver forstørret prostata, og får blæren til at skrumpe ikke? Er der nogle der kender virkningsmekanismen?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 maj 2009 03:14 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 11 jan 2009 06:11
Indlæg: 154
Toxic

Jeg kan godt se at nogle af mine tidligere indlæg har været for skarpt formuleret, og som før nævnt fortryder jeg det. Jeg mener ikke du går Sundhedsstyrelsens ærinde. Beklager hvis der har været en misforståelse der, og jeg håber du får det bedre.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 maj 2009 20:17 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 nov 2008 22:19
Indlæg: 67
Jeg havde igår min første oplevelse på stoffer, Ketamin, den var helt sikkert positiv og det var en oplevelse af kaliber.
Selvfølgelig skal man tænke sig om og lade være med at bevæge sig ud i noget man ingen anelse har om, jeg selv har læst rigtig meget omkring emnet og fik hjælp af en erfaren ven.

Man skal altid passe på, men så længe man holder det på et fornuftigt forbrug kan der ikke ske så meget.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 maj 2009 20:34 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2007 11:23
Indlæg: 2308
Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
sorte samba: pas på med hvornår ketaminen siger det er fornuftigt og hvornår det er dig selv:)

og nu er jeg på 20 dage uden keta:) det fandme nice


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 jul 2009 19:16 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 jun 2003 01:01
Indlæg: 408
Geografisk sted: Århus C
Jeg vil gætte på at i har ret i at et kontrolleret forbrug af ketamin ikke skader. Men det er jo, næsten det enste vanedannende psychedeliske stof, så pas på ikke lige pludselig at sidde og injicere 600-1000 mg i låret 5-6 gange dagligt. Sådan som jeg har gjort. Og hvis i begynder at mærke det mindste fra jeres prostat og blære, så stop med det samme.

kh t


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 jul 2009 00:03 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Hej Toxik. Hvordan har din blærer det efterhånden?
Sidst jeg skrev med dig var du i bedring. Vil lige høre hvordan du har det, og om tiden har læget de fleste sår.

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 aug 2009 23:57 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2007 11:23
Indlæg: 2308
Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Ja toxik hvordan går det med tisseleifs drikkedunk?

Jeg har forresten ikke rørt ketamin siden summerlicious for flere måneder siden, har faktisk ikke rørt noget som helst udover den fede og lidt n2o (Disassociativer er så sjove he he)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 aug 2009 05:12 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2009 18:03
Indlæg: 91
CoA: Hvordan kan man vide om det hvornår det er fornuften eller kun dig selv, som styrer ens forbrug?

Jeg prøvede nemlig også ketamin her forleden, og det var en kanon oplevelse. Og jeg kan da også godt forestille mig jeg muligvis kunne komme ud et sted hvor man måske kunne finde på at lyve for sig selv om at man har kontrollen, uden egentlig at have det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 aug 2009 11:32 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 jun 2003 01:01
Indlæg: 408
Geografisk sted: Århus C
@halose og andre:

Jeg går stadig og spiser 6-10 mg Rivotril om dagen og har det fint med det, fordi de tager både smerterne og angst, som jeg har lidt en del af. Men hvis jeg prøver at trappe ud af Rivotrilerne begynder smerterne igen. Så nu taler de om at operere mig ved at skære noget af prostataen væk. Men risikoen for at man ikke kan få flere børn er oppe på 80 %. Så jeg skal ihvertfald ned i sædbanken og wanke og få frosset en portion ned.
Men da tilstanden er uændret må den jo efterhånden anses for kronisk.

kh T


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 aug 2009 14:56 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2007 11:23
Indlæg: 2308
Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
X-tina skrev:
CoA: Hvordan kan man vide om det hvornår det er fornuften eller kun dig selv, som styrer ens forbrug?

Jeg prøvede nemlig også ketamin her forleden, og det var en kanon oplevelse. Og jeg kan da også godt forestille mig jeg muligvis kunne komme ud et sted hvor man måske kunne finde på at lyve for sig selv om at man har kontrollen, uden egentlig at have det.


Hvis man begynder at finde grunde til at tage ketamin, så har ketaminen kontrollen.... hvis man gør det af lyst - så har man selv kontrollen....

PLUR


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 136 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team